Przetargi.pl
Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej oraz instalacji odgromowej

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 61-884 Poznań, ul. Rybaki 18a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6579000 , fax. 061 6579009
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna
    ul. Rybaki 18a 18a
    61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6579000, fax. 061 6579009
    REGON: 63023584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej oraz instalacji odgromowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej budynków, mieszkań i lokali użytkowych w zakresie stanu instalacji elektrycznej i odgromowej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006 rok, Nr 156, poz. 1118), wraz ze sporządzeniem protokołów dla lokali zbadanych w zasobach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. z siedzibą w Poznaniu, wg załączonych wykazów stanowiących załączniki Nr 1 do odpowiednich wzorów umów znajdujących się w części II SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części: 2.1. Część I - wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej budynków i lokali wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy o wykonanie zamówienia publicznego, części I, umieszczonego w części drugiej niniejszej SIWZ, w tym: I. Wykonanie badań rezystancji izolacji: a) wewnętrznych linii zasilających, b) tablic rozdzielczych oraz wyłączników głównych, c) instalacji administracyjnej klatek schodowych, piwnic, pralni i strychów, d) instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych 230V w mieszkaniach, e) obwodów ogrzewania elektrycznego (pomieszczeń i wody). II. Wykonanie badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dodatkowej: a) tablic rozdzielczych głównych, administracyjnych i piętrowych, b) instalacji administracyjnej oświetleniowej i gniazd wtyczkowych 230V, c) w mieszkaniach - obwody gniazd wtyczkowych. III. Wykonanie kontroli w zakresie: a) połączeń widocznych części przewodów, osprzętu i zabezpieczeń, b) tablic rozdzielczych [obudów, drzwiczek tablic, napisów informacyjnych itp.], c) instalacji wewnętrznych linii zasilających, d) instalacji administracyjnej w częściach wspólnych, e) instalacji odbiorczych w mieszkaniach. 2.2.Część II - Sprawdzenie i zakres oględzin instalacji odgromowej - piorunochronnej budynków wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy o wykonanie zamówienia publicznego, części II, umieszczonego w części drugiej niniejszej SIWZ, w tym: a) stan wszystkich połączeń oraz mocowań zwłaszcza na poziomie ziemi, b) zachowanie wymaganych bezpiecznych odstępów pomiędzy elementami urządzenia piorunochronnego a chronionymi urządzeniami lub elementami konstrukcji obiektu, c) stan połączeń wyrównawczych wewnątrz obiektu, d) stan urządzeń ograniczających przepięcia oraz chroniących je bezpieczników, e) w przypadku zmian, prawidłowość wykonania nowych części instalacji zewnętrznej oraz wewnętrznej w obiekcie. 2.3.Część III - wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej budynków i lokali wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy o wykonanie zamówienia publicznego, części II, umieszczonego w części drugiej niniejszej SIWZ, w zakresie wskazanym w pkt 2.1. niniejszego ogłoszenia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona badań w lokalach w danym budynku z powodu nieobecności najemcy lub właścicieli zobowiązany będzie do uzupełnienia przeglądów w tych lokalach w terminie 14 dni od dnia podjęcia ostatniej próby. W przypadku trzech nieskutecznych prób dostępu do lokalu, Wykonawca powiadomi na piśmie właściwy BOM w terminie 7 dni od dnia podjęcia ostatniej próby. Zamawiający uprawniony będzie do obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy stosownie od liczby lokali, w których nie wykonano przeglądu. 4. Czynności stanowiące przedmiot zamówienia winny być wykonywane pod nadzorem osoby posiadającej wymagane przepisami uprawnienia elektryczne grupy D (tj. kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych), udokumentowane legitymacją ważną do czasu realizacji przedmiotu zamówienia, zapewniającą odpowiednią koordynację i nadzór nad realizacją zamówienia wraz z uprawnieniami pomiarowymi SEP do 1 kV. Zamawiający wymaga, żeby na każdy BOM, przypadała, co najmniej jedna osoba posiadająca powyższe uprawnienia. 5. Wykonawca musi ponadto dysponować przynajmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji elektrycznych oraz udokumentowaną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa opłaconą składką członkowstwa do końca terminu realizacji prac objętych niniejszym zamówieniem. Osoba ta pełnić będzie nadzór nad wykonaniem prac, biorąc przy tym pełną odpowiedzialność za zakres i jakość wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Osoba, o której mowa w pkt 5 potwierdza przeprowadzenie kontroli poprzez złożenie podpisu na protokole pokontrolnym. 7. Dokumenty określone w pkt. 4 oraz 5 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania. 8. Wykonawcy składający ofertę na wykonanie części III zamówienia uprawnieni są do wykonania wizji lokalnej lokali objętych tą częścią zamówienia. Wizja lokalna dokonana będzie na koszt Wykonawcy, w terminie ustalonym uprzednio przez Wykonawcę i Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: 2.1. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.1., jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, które będą wykonywane przy realizacji poszczególnych części zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.2. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt, 1.2 jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: a) dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającą uprawnienia: - do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji elektrycznych oraz udokumentowaną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa opłaconą składką członkowstwa do końca terminu realizacji prac objętych niniejszym zamówieniem. Osoba ta pełnić będzie nadzór nad wykonaniem prac, biorąc przy tym pełną odpowiedzialność za zakres i jakość wykonania przedmiotu zamówienia - minimum 1 osoba. - uprawnienia elektryczne grupy D (tj. kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych), udokumentowane legitymacją ważną do czasu realizacji przedmiotu zamówienia, zapewniającą odpowiednią koordynację i nadzór nad realizacją zamówienia wraz z uprawnieniami pomiarowymi SEP do 1 kV. Zamawiający wymaga, żeby na każdy BOM, przypadała, co najmniej jedna osoba posiadająca powyższe uprawnienia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.3. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.3. - 1.4., jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do IDW. 2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunki opisane w pkt 1.1. i 1.4. spełnia każdy Wykonawca z osobna. b) Warunki opisane w pkt 1.2. i 1.3. Wykonawcy spełniają łącznie. 2.5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych, w pkt 11 IDW oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia. 2.6. Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu określają przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1.1. Oświadczenia i dokumenty niezbędne do dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.1.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i pkt. 1-4 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do IDW. 1.1.1.2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do IDW. 1.1.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 1.1.1.4. Wykaz osób wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe potwierdzone za zgodność z oryginałem, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, oraz zakresem wykonywanych czynności - załącznik Nr 3 do IDW. 1.1.1.5. Dokumenty w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własnego organu Dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, potwierdzające, ze nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własnego organu powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.1.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy dotyczące terminów określonych w pkt. 1.1.1.5. IDW stosuje się odpowiednio. 1.2. Oświadczenia i dokumenty składane w ofercie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.2.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i pkt. 1-4 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do IDW. 1.2.2. Oświadczenie wymienione w pkt 1.1.1.1. powinno być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna. 1.2.3. Dokumenty wymienione w punktach, 1.1.1.3. (lub w pkt. 1.1.1.5., jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej), winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna. 1.2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W tym celu do oferty musi zostać dołączone stosowne pełnomocnictwo dla Pełnomocnika podpisane przez wszystkich wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawców. 1.2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, zobowiązani będą do przedłożenia Zamawiającemu (jeszcze przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego), umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w zakresie realizacji zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach