Przetargi.pl
Wykonanie odwodnienia oraz naprawa i zabezpieczenie murów ceglanych w ramach prac remontowo - konserwatorskich oryginalnego budynku dawnej kuchni więźniarskiej na terenie byłego obozu koncentracyjnego Gross - Rosen - etap I

Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy-Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-152 Rogoźnica, ul. Ofiar Gross-Rosen 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8421580 , fax. 074 8421594
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy-Wałbrzychu
    ul. Ofiar Gross-Rosen 26 26
    58-152 Rogoźnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8421580, fax. 074 8421594
    REGON: 00166338900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie odwodnienia oraz naprawa i zabezpieczenie murów ceglanych w ramach prac remontowo - konserwatorskich oryginalnego budynku dawnej kuchni więźniarskiej na terenie byłego obozu koncentracyjnego Gross - Rosen - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych, a w szczególności: 1. Naprawa i zabezpieczenie murów ceglanych, 2. Odwodnienie. Prace na w/w obiekcie winny być prowadzone pod nadzorem autorskim projektanta tj. Firmy: ARCHIKON sp. z o.o. Anna i Jacek Kościuk, 50-372 Wrocław, ul. Janiszewskiego 16/6. Roboty należy wykonać zgodnie z: - Zaleceniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Delegatury w Wałbrzychu z dnia 9.01.2008 r. - Pozwoleniem na budowę Decyzja nr 246/2006 z dnia 23.03.2006 r. Starosty Świdnickiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 10.000 zł. najpóźniej do 05.06.09r. do godz. 11.00 Wadium należy wnieść na konto Muzeum: Bank Zachodni WBK S.A. 1 w Wałbrzychu, nr konta: 50 1090 2271 0000 0005 9800 0304 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe: Wykonanie odwodnienia oraz naprawa i zabezpieczenie murów ceglanych w ramach prac remontowo - konserwatorskich oryginalnego budynku dawnej kuchni więźniarskiej na terenie byłego obozu koncentracyjnego Gross - Rosen - etap I Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W tym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. Wadium może być wnoszone również w innych formach zgodnie z art. 45, ust. 6 Prawo zamówień publicznych (wraz z późniejszymi zmianami), w siedzibie zamawiającego Wałbrzych, ul. Szarych Szeregów 9, pok.12 Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm. ). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązania są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 3. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązania są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. ad 2. a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formularzu oferta, b) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formularzu oferta, c) Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - w formularzu oferta. d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w formularzu oferta. ad 3. a) Wykaz wykonanej, co najmniej 1 roboty budowlanej na obiekcie zabytkowym w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenia postępowania, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia: z podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz wartości. Fakt wykonania usług musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego lub odpowiednie certyfikaty (świadectwa), w tym: - kierownik budowy - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kserokopia uprawnień) oraz wykazane min. 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami na obiektach zabytkowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gross-rosen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach