Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57550 Stronie Śląskie, Strachocin
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 141 439 , fax. 748 141 451
- Data zamieszczenia: 2017-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój
Strachocin 42
57550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 748 141 439, fax. 748 141 451
REGON: 93102407200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ladek_zdroj
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nowych szlaków zrywkowych w Leśnictwie Bielice Górne w oddziałach 168 i 169”, ZP-2710/8/17. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ,,Wykonanie nowych szlaków zrywkowych w Leśnictwie Bielice Górne w oddziałach 168 i 169”, ZP-2710/8/17, Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) CPV 45111200-0 -roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. Opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych oddziałach obejmuje: • Prace pomiarowe oraz tyczenia linii robót ziemnych, • Mechaniczne karczowanie pni, • Wykonanie krawężników z bali drewnianych w celu wzmocnienia brzegu nasypów przed osunięciem, • Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości szlaku zrywkowego, • Wykonanie wcinki w skarpę, Wyprofilowanie skarpy, ogłębienie koryta na głębokość 10 cm, • W miejscach skalistych przesuniecie ziemi z urobku i wykonanie nasypów w celu wyprofilowania oraz uzyskania 3,5 m szerokości szlaku zrywkowego, • Mechaniczne plantowanie terenu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w stanowiącym załącznikach od nr 11 do nr 14 do niniejszej siwz. Informacje dotyczące lokalizacji inwestycji: Nadleśnictwo Lądek Zdrój, leśnictwo Bielice Górne oddział 168 i 169. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz sztuką i wiedzą budowlaną. Wykonawca może powierzyć realizację elementów przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. pracowników budowlanych wykonujących roboty budowlane inżynieryjne w zakresie wykonania szlaków zrywkowych pod kierownictwem Kierownika robót wykonujących prace w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o prace nie dotyczy sytuacji w której wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnik spółki cywilnej, osoba prowadząca działalność wytwórczą w rolnictwie w zakresie leśnictwa, zgodnie z art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej). W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, że wynagrodzenie takiej osoby nie jest niższe niż określone w obowiązujących przepisach. 2) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ oraz rozdziale 22 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00zł. (słownie złotych: dwa tysiące). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w BGŻ Kłodzko nr rachunku: 52 2030 0045 1110 0000 0085 4030 z podaniem w tytule przelewu: " Wykonanie nowych szlaków zrywkowych w Leśnictwie Bielice Górne w oddziałach: 168 i 169” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (w kasie). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP, 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w innym terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg w Gminie Dobroszyce
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko. Orlik 2012” przy ul. Kilińskiego w Chojnowie
Dodano: 2024-06-20 - Budowa ścieżki pieszo – rowerowej Piotrowice – Jawor wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 365
Dodano: 2024-06-17 - Remont trybun stadionu Raciborowice Górne
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich - Zadanie nr 2: Modernizacja otoczenia wokół Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-04-25 - „Rozbudowa wraz z przebudową budynku domu pogrzebowego(...)w Kamieńcu Ząbkowickim w podziale na 2 zadania”.Projekt współfinansowany ze środków RządowyFunduszPolskiŁad: ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą w ul. Przemiłowskiej we Wrocławiu na odcinku od posesji nr 10 do posesji nr 22
Dodano: 2024-04-05 - Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury.
Dodano: 2024-03-26 - „Rewitalizacja Mauzoleum Rodowego w Mrokociniu – etap I”. Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Siekierczyn
Dodano: 2024-02-29