Przetargi.pl
Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury.

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935112
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Opis przedmiotu zamówienia:Miejscowość OkulicePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury”. Podstawą wykonania inwestycji jest dokumentacja projektowa obejmująca budowę budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Okulice na działce nr 92, obręb Okulice, gmina Sobótka stanowiąca załącznik nr 1 do decyzji pozwolenia na budowę nr 521/2022 z dnia 23 lutego 2022 r. Dotychczas wykonano roboty stanu zerowego w Okulicach tj. fundamenty, ściany fundamentowe (bez izolacji pionowej bez zasypki piaskiem, bez instalacji pod posadzkowych).Do wykonania pozostał pełen zakres robót związanych z budową budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu.Zakres prac do wykonania (uwaga patrz zmiany jakie należy wykonać w stosunku do projektu): 1) Roboty przygotowawcze – polegające na wykonaniu robót pomiarowych, niwelacyjnych, geodezyjna obsługa budowy, ogrodzenie placu budowy, oznakowanie placu budowy.2) Roboty ziemne – zebranie wierzchniej warstwy humusu w obrębie prac związanych z wy-konaniem podbudowy pod ciągi pieszo jezdne, parkingi, taras i placyk pod nieczystości stałe. 3) Roboty stanu surowego otwartego – ściany zewnętrzne i wewnętrzne, konstrukcyjne i działowe, warstwy pod posadzkowe, wykonanie robót izolacyjnych termicznych ścian, stropodachu i posadzek, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, mon-taż nadproży okiennych i drzwiowych, wentylacja mechaniczna nawiewno - wywiewna. 4) Prace wykończeniowe wewnętrzne – stolarka drzwiowa, parapety, wykonanie ścian z bloczków gazobetonowych, tynki, malowanie ścian i sufitów, wykonanie warstw posadz-kowych, sufity podwieszane, ocieplenie i wzmocnienie dachu wraz z izolacją.5) Roboty stanu surowego zamkniętego – stolarka okienna i drzwiowa.6) Prace wykończeniowe zewnętrzne – ocieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie warstw tynku na ścianach, podsufitka, odwodnienie dachu i przygotowanie robót pod montaż in-stalacji fotowoltaicznej, przygotowanie terenu i montaż elementów pod schody, taras, ciągi pieszo-jezdne i placyk pod nieczystości stałe.7) Instalacje sanitarne – wykonanie instalacji wodociągowej od istniejącego przyłącza, wy-konanie wewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z wyposażeniem, wykonanie we-wnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z odprowadzeniem do zbiornika na nieczy-stości płynne oraz wykonanie orynnowania w celu odprowadzenia wody opadowej z dachu do szczelnego zbiornika na wody deszczowe, wykonanie wentylacji mechanicznej.8) Instalacje elektryczne – montaż przewodów instalacji gniazd i włączników oświetlenia, montaż skrzynek rozdzielczych, montaż wewnętrznych i zewnętrznych opraw oświetle-niowych, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie linii kablowej przyłączeniowej bu-dynek od skrzynki elektrycznej przyłączeniowej do budynku, instalacja ogrzewania podło-gowego wraz z pompą ciepła oraz instalacja paneli fotowoltaicznych.9) Zagospodarowanie terenu – wykonanie podbudów wraz z nawierzchniami, obrzeżami i krawężnikami – droga pieszo - jezdna, parkingi i placyk pod nieczystości stałe.10) Zieleń projektowana – trawniki, ręczne plantowanie, spulchnienie gleby, obsianie trawą.Miejscowość ŻerzuszycePrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 nowych kontenerów (1 kontener z toaletą, 1 kontener z aneksem kuchennym) zgodnie z niniejszym opisem oraz wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi (WET). Kontenery muszą być przystosowane do ustawienia w modułach na nawierzchni betonowej (podwalinach betonowych) z odchyłką do +/-5cm. System posadowienia (mocowanie do podłoża) kontenerów powinien zapewnić stabilność i funkcjonowanie w złych warunkach atmosferycznych. Konstrukcja nośna kontenerów stanowi samonośna rama stalowa wykonana z zimno giętych profili walcowanych, połączonych w ośmiu narożnikach. Rama pełni funkcję szkieletu budynku modułowego. Wszystkie profile są piaskowane i zabezpieczone antykorozyjną powłoką lakierniczą. Kontenery powinny być skonstruowane w taki sposób, aby umożliwiały wewnętrzną komunikację. Miejscowość Stary Zamek Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury”. Podstawą wykonania inwestycji jest dokumentacja projektowa obejmująca budowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stary Zamek wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 237, obręb Stary Zamek, gmina Sobótka stanowiąca załącznik nr 1 do decyzji pozwolenia na budowę nr 2147/2023 z dnia 23 listopada 2023 r. Projektowana świetlica znajduje się w Starym Zamku na ul. Niedźwiedziej.Do wykonania pozostał pełen zakres robót związanych z budową świetlicy wiejskiej w miejscowości Stary Zamek wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym również przesunięcie urządzeń sportowychi placu zabaw w głąb działki. Zakres prac do wykonania (uwaga patrz zmiany jakie należy wykonać w stosunku do projektu): 1) Roboty przygotowawcze – polegające na wykonaniu robót pomiarowych, niwelacyj-nych, geodezyjna obsługa budowy, ogrodzenie placu budowy, oznakowanie placu budowy, zabezpieczenie i przesunięcie urządzeń sportowych i placu zabaw w głąb działki.2) Roboty ziemne – zebranie wierzchniej warstwy humusu w obrębie prac związanych z wy-konaniem podbudowy pod ciągi pieszo- jezdne, parkingi, taras i placyk pod nieczystości stałe. 3) Roboty stanu surowego otwartego – ściany zewnętrzne i wewnętrzne, konstrukcyjne i działowe, warstwy podposadzkowe, wykonanie robót izolacyjnych termicznych ścian, stropodachu i posadzek, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, mon-taż nadproży okiennychi drzwiowych, wentylacja mechaniczna nawiewno - wywiewna. 4) Prace wykończeniowe wewnętrzne – stolarka drzwiowa, parapety, wykonanie ścian z bloczków gazobetonowych, tynki, malowanie ścian i sufitów, wykonanie warstw posadz-kowych, sufity podwieszane, ocieplenie i wzmocnienie dachu wraz z izolacją.5) Roboty stanu surowego zamkniętego – stolarka okienna i drzwiowa.6) Prace wykończeniowe zewnętrzne – ocieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie warstw tynku na ścianach, podsufitka, odwodnienie dachu i przygotowanie robót pod montaż in-stalacji fotowoltaicznej, przygotowanie terenu i montaż elementów pod schody, taras, ciągi pieszo-jezdne i placyk pod nieczystości stałe.7) Instalacje sanitarne – wykonanie odcinka sieci wodociągowej od istniejącego przyłącza, wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z wyposażeniem, wykonanie we-wnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z odprowadzeniem do zbiornika na nieczy-stości płynne oraz wykonanie orynnowania w celu odprowadzenia wody opadowej z dachu do szczelnego zbiornika na wody deszczowe, wykonanie wentylacji mechanicznej na-wiewno - wywiewnej.8) Instalacje elektryczne – montaż przewodów instalacji gniazd i włączników oświetlenia, montaż skrzynek rozdzielczych, montaż wewnętrznych i zewnętrznych opraw oświetle-niowych, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie linii kablowej przyłączeniowej bu-dynek od skrzynki elektrycznej przyłączeniowej do budynku, instalacja ogrzewania podło-gowego wraz z pompą ciepła oraz instalacja paneli fotowoltaicznych.9) Zagospodarowanie terenu – wykonanie podbudów wraz z nawierzchniami, obrzeżami i krawężnikami – droga pieszo - jezdna, parkingi i placyk pod nieczystości stałe.10) Zieleń projektowana – trawniki, ręczne plantowanie, spulchnienie gleby, obsianie trawą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadiumw wysokości: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłuże-niem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta-wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich, Oddział w Sobótce (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania „Wadium – nr postępowania”). UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wyma-gania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin zwią-zania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmioto-wego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Sobótka7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w for-mie elektronicznej poprzez wczytanie na Platformie w zakładce OFERTY” – poprzez wy-branie polecenia „dodaj dokument" oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia z zastrzeżeniem, że w przypadku wnoszenia wadium w formie dla której na podstawie przepisów szczególnych wymagane jest zachowanie pod rygorem nieważności formy pi-semnej, dokument wniesienia wadium Wykonawca składa zgodnie z wytycznymi niniej-szego rozdziału SWZ.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zosta-nie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 1 000 000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zdolność techniczna:Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane przy obiektach użyteczności publicznej o wartości łącznej 2 000 000,00 zł brutto, w tym jedna robota minimum za 1 200 000,00 zł. Łącznie nie więcej niż 5 robót.b) Zdolność zawodowa:Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:Kierownik Budowy posiadający:• Kierownik Budowy posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej• co najmniej 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada-jącą uprawnienia określone przepisami ustawy Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowią-zujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach