Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg
- Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757221778 , fax. 756666150
- Data zamieszczenia: 2024-02-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
Siekierczyn 271
59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
tel. 757221778, fax. 756666150
REGON: 230821569 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Siekierczyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siekierczyn w miejscowościach: Zaręba, Siekierczyn i Wesołówka.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru nad realizacją zadania "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Siekierczyn" - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium tylko dla części I zadania - zgodnie z SWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie (dot. cz. I, II)2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunków w tym zakresie (dot. cz. I, II)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - wymagania dla części I:Dot. cz. I - Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z zakresem wykonywanego przedmiotu zamówienia w wysokości co najmniej wartości oferowanego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.Potwierdzenie i ocena: złożenie na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonywaniem przedmiotu zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia i potwierdzeniem opłaty składki polisyubezpieczeniowej.4) zdolności technicznej, zawodowej – wymagania dla części I:O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli naprawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie jednej (1) roboty budowlanej o podobnym zakresie wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wzór załącznik numer 6a.Wykonawca może załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji robót, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi tj. min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności objętymi przedmiotem zamówienia – wzór załącznik nr 6b5) zdolności technicznej, zawodowej – wymagania dla części IIWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej jedną usługę inspektora nadzoru przy realizacji zadań związanych z budową i/lub przebudową i/lub rozbudową i/lub modernizacją infrastruktury wodociągowej i/lub kanalizacyjnej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg w Gminie Dobroszyce
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko. Orlik 2012” przy ul. Kilińskiego w Chojnowie
Dodano: 2024-06-20 - Budowa ścieżki pieszo – rowerowej Piotrowice – Jawor wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 365
Dodano: 2024-06-17 - Remont trybun stadionu Raciborowice Górne
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich - Zadanie nr 2: Modernizacja otoczenia wokół Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-04-25 - „Rozbudowa wraz z przebudową budynku domu pogrzebowego(...)w Kamieńcu Ząbkowickim w podziale na 2 zadania”.Projekt współfinansowany ze środków RządowyFunduszPolskiŁad: ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą w ul. Przemiłowskiej we Wrocławiu na odcinku od posesji nr 10 do posesji nr 22
Dodano: 2024-04-05 - Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury.
Dodano: 2024-03-26 - „Rewitalizacja Mauzoleum Rodowego w Mrokociniu – etap I”. Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą w ul. Przemiłowskiej we Wrocławiu na odcinku od posesji nr 10 do posesji nr 22
Dodano: 2024-02-21