Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni bitumicznej ulicy Kasztanowej, Jodłowej, Świerkowej i części ulicy Akacjowej w miejscowości Łubiana , gmina Kościerzyna.

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6866342 , fax. 058 6866960
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna
    Stare Nadleśnictwo 5 5
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6866342, fax. 058 6866960
    REGON: 19059790900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni bitumicznej ulicy Kasztanowej, Jodłowej, Świerkowej i części ulicy Akacjowej w miejscowości Łubiana , gmina Kościerzyna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni bitumicznej ulicy: Kasztanowej o długości 305,44 m i powierzchni 2373,80 m2, Jodłowej o długości 161,53 m i powierzchni 807,65 m2, Świerkowej o długości 104,68 i powierzchni 523,40 m2 i części ulicy Akacjowej o długości 305,44 i powierzchni 1679,92 m2 w miejscowości Łubiana , gmina Kościerzyna. Pełny zakres robót określony został w załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiarze robót oraz załączonej dokumentacji .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.1. Wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał roboty drogowe polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni dróg o powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2. 1.2. Wskaże osobę przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia wykonawcze do prowadzenia robót drogowych. 1.3. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 1.4. Udzieli minimum 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający pod rygorem wykluczenia wykonawcy wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz załączenia do oferty następujących dokumentów: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty b. Wykaz robót sporządzony wg wzoru - załącznik nr 4 do oferty c. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w załączeniu uprawnienia, aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 3 do oferty d. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 1 do oferty. e. Kosztorys sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót - załącznik nr 6 do oferty. f. Upoważnienie do podpisania oferty ( w przypadku podpisania oferty przez osobę wyznaczoną do reprezentowania firmy)- zał. Nr 5 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.bip.koscierzyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach