Przetargi.pl
BUDOWA ULIC W LĘBORKU: ZIELONA, BŁĘKITNA - II ETAP

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2015-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ULIC W LĘBORKU: ZIELONA, BŁĘKITNA - II ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Zielonej i II etapu ulicy Błękitnej. Zamierzenie inwestycyjne obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej oraz budowę nawierzchni asfaltowej jezdni wraz z budową jezdni wyniesionej (inwestycja nie obejmuje budowy chodników, zjazdów i projektowanej zieleni). Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie zgodnym z mapą poglądową stanowiącą Załącznik nr 14 do SIWZ. 1.1 Podstawowe parametry zaprojektowanej ulicy Zielonej: a) długość kanalizacji deszczowej (?200-250 PVC)- ok. 183 m (do istniejącej kanalizacji deszczowej); b) studnie deszczowe - 5 szt.; c) wpusty uliczne - 10 szt.; d) długość jezdni - ok. 180 m; e) nawierzchnia jezdni - bitumiczna z kategorią ruchu KR1; f) szerokość jezdni - 5,5 m; g) skrzyżowania wyniesione - pow. ok. 15 m2, nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm. 1.2 Podstawowe parametry zaprojektowanej ulicy Błękitnej: a) długość kanalizacji deszczowej (? 200-250 PVC) - ok. 84 m (do istniejącej kanalizacji deszczowej); b) studnie deszczowe -2 szt.; c) wpusty uliczne - 3 szt.; d) długość jezdni - ok. 175 m; e) nawierzchnia jezdni - bitumiczna z kategorią ruchu KR1; f) szerokość jezdni - 5m, 6m; g) skrzyżowanie wyniesione - pow. ok. 80m2 , nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm. 2. Zakres zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: A) dokumentacją projektową pn. Budowa ulicy Zielonej w Lęborku stanowiącą Załącznik nr 8 do SIWZ składającą się z następujących elementów: a) Projekt budowlany; b) Projekt wykonawczy; c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; d) Przedmiar robót; e) Projekt stałej organizacji ruchu; f) Opinia geotechniczna; g) Decyzja pozwolenia na budowę nr 671/13 - Załącznik nr 10 do SIWZ; B) dokumentacją projektową pn. Budowa ulicy Błękitnej w Lęborku stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ składającą się z następujących elementów: a) Projekt budowlany; b) Projekt wykonawczy; c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; d) Przedmiar robót; e) Projekt stałej organizacji ruchu; f) Opinia geotechniczna; g) Decyzja pozwolenia na budowę nr 149/13 - Załącznik nr 11 do SIWZ; 2.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi uwagami: A) Ul. Zielona: a) Początek zakresu budowy nawierzchni ulicy Zielonej znajduje się w km 0+007 i w tym miejscu należy dowiązać się do istniejącego wyniesionego skrzyżowania wyprowadzonego z ul. Słonecznej i zakończonego za wpustami deszczowymi WD1 i WD2 zlokalizowanymi na ul. Zielonej b) Nie należy wykonywać przykanalików ?200 PVC łączących wpusty deszczowe WD1 i WD2 ze studnią D1 (w ul. Słonecznej) oraz wpustów WD1 i WD2 ponieważ zostały wykonane podczas budowy ul. Słonecznej. c) Skrzyżowanie wyniesione na ul. Zielonej należy wykonać z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 3 cm. Jezdnię asfaltową od powierzchni wyniesionej oddzielić opornikiem betonowym. Technologia wykonania nawierzchni ma być zgodna z przekrojem poprzecznym jezdni A-A stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ oraz z przekrojem podłużnym przez wyniesione skrzyżowanie stanowiącym Załącznik nr 13 do SIWZ. d) Podczas budowy ul. Słonecznej ze studni D1 (w ul. Słonecznej) wyprowadzony został sięgacz ?200PVC o długości ok. 10m w kierunku ul. Zielonej. Układając kanału 1 kolektora deszczowego w ul. Zielonej należy dowiązać się do istniejącego sięgacza. e ) Nie należy wykonywać chodników, zjazdów oraz zieleni. B) Ul. Błękitna: a) Budowa ulicy Błękitnej (wraz z kanalizacją deszczową) obejmuje odcinek od km 0+117,70 do km 0+224 oraz tzw. ślepe odgałęzienie (od km 0+000 do km 0+072). b) Początek zakresu II etapu budowy nawierzchni ulicy Błękitnej znajduje się w km 0+117,70 oraz w km 0+003 ślepego odgałęzienia i w tych miejscach należy dowiązać się do istniejącej nawierzchni ulicy. c) Jezdnie wyniesioną na ul. Błękitnej (w obrębie skrzyżowania z ul. Artylerzystów) należy wykonać z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 3 cm. Jezdnię asfaltową od powierzchni wyniesionej oddzielić opornikiem betonowym. Technologia wykonania nawierzchni ma być zgodna z przekrojem poprzecznym jezdni A-A stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ oraz z przekrojem podłużnym przez wyniesione skrzyżowanie stanowiącym Załącznik nr 13 do SIWZ. d) Układając kanalizację deszczową w ul. Błękitnej należy dowiązać się do wykonanego już odcinka obejmującego zakres od wpustów deszczowych WD8 i WD9 do wylotu (włącznie). e) Podczas budowy ul. Błękitnej - I etap ze studni D4 (w ul. Błękitnej) wyprowadzony został sięgacz ?250PVC o długości ok. 10m w kierunku ślepego odgałęzienia ul. Błękitnej. Układając kanał kolektora deszczowego w ślepym odgałęzieniu ul. Błękitnej należy dowiązać się do istniejącego sięgacza. f) Nie należy wykonywać chodników, zjazdów oraz zieleni. 2.3 Należy przewidzieć ustawienie krawężników najazdowych zamiast wysokich w miejscach dodatkowych 3 zjazdów, których lokalizacja zostanie wskazana w dniu przekazania placu budowy. 2.4 W związku z tym, że chodniki i zjazdy nie są przedmiotem zamówienia należy wykonać i uwzględnić w cenie ryczałtowej ukształtowanie pasa o szerokości 1,5 m wzdłuż krawężników gruntem rodzimym (lub pochodzącym z rozbiórki nawierzchni istniejącej) do wysokości krawężnika i do poziomu wejść i wjazdów na posesje. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: 3.1. geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, 3.2. ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających), 3.3. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów), 3.4. tymczasowa organizacja ruchu (Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji położonych w obrębie budowy; brak dojazdu i godziny wyłączenia z ruchu mogą być indywidualnie uzgodnione z użytkownikiem posesji), 3.5. organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, 3.6. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 3.7. realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych, 3.8. uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, 3.9. dostosowanie istniejących dojazdów, dojść do bram, wjazdów itp. do niwelety drogi będącej przedmiotem zamówienia, 3.10. przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego, 3.11. przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów, 3.12. zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem, 3.13. regulację istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych; 3.14. miejsce wywózki ziemi z wykopu (poza gruzem) zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 2 km od terenu budowy. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową. 4.Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 5. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca ) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 7. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 7, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 9. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 11. Zamawiający informuje Wykonawców, że w okresie realizacji zamówienia będzie finansował wykonanie robót w okresach wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ z zastrzeżeniem, że płatności będą realizowane dopiero w 2016 roku. Płatności będą dokonywane w odniesieniu do bezusterkowego zakończenia poszczególnych elementów wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 12. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego i tablicy ogłoszeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych. 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: BUDOWA ULIC W LĘBORKU: ZIELONA, BŁĘKITNA - II ETAP 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 12.10.2015 r. do godziny 0945, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 3.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do rupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach