Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni ulic na terenie miasta Ustka w 2015 roku

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8154300 , fax. 059 8152900
  • Data zamieszczenia: 2015-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3 3
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 8154300, fax. 059 8152900
    REGON: 00052387300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni ulic na terenie miasta Ustka w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni ulic na terenie miasta Ustka w 2015 roku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont cząstkowy ulic o nawierzchni asfaltowej masą bitumiczną na gorąco z recyklera polegający na: a) obcięciu krawędzi uszkodzenia na głębokość najgłębszego uszkodzenia umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach, b) usunięciu (wykucie lub wyfrezowanie) uszkodzonych fragmentów nawierzchni, c) usuniecie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, d) dokładnym oczyszczeniu dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziarenek grysu, żwiru, piasku i pyłu, e) spryskaniu dna i boków naprawianego miejsca szybko rozpadową kationową emulsją asfaltową w ilości 0,5l/m2, f) rozłożeniu przetworzonej w recyklerze mieszanki mineralno-asfaltowej złożonej z odpowiednio przygotowanego materiału odzyskanego z nawierzchni bitumicznej oraz dodatku nowych materiałów: kruszywa, wypełniacza i asfaltu, a w razie potrzeby środka odnawiającego, przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowanych, g) dokładnym zagęszczeniu wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową, h) uprzątnięciu remontowanego miejsca z rumoszu oraz innych nieczystości; 2) remont cząstkowy ulic o nawierzchni asfaltowej masą bitumiczną na zimno polegający na: a) usunięciu zanieczyszczeń z uszkodzonego miejsca (w warunkach zimowych - lodu), b) wypełnieniu ubytku nawierzchni mieszanką, c) wyrównanie prostym narzędziem np. łopatą, gracą, d) zagęszczeniu ubijakiem ręcznym lub mechanicznym. 3. Szacunkowa, całkowita wielkość przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) remont cząstkowy ulic masą bitumiczną na gorąco z recyklera - 300 ton, 2) remont cząstkowy ulic masą bitumiczną na zimno - 10 ton. 4. Wielkość, o której mowa w pkt. 3. obejmuje pozimowy remont nawierzchni ulic na terenie całego miasta z terminem wykonania do 30 kwietnia 2015 r. oraz potrzeby w zakresie remontu bieżącego nawierzchni ulic w pozostałym okresie obowiązywania umowy, tj. do końca 2015 r. Szacunkowa wielkość napraw pozimowych wynosi: 1) remont cząstkowy ulic masą bitumiczną na gorąco z recyklera - 200 ton, 2) remont cząstkowy ulic masą bitumiczną na zimno - 10 ton. 5. Zakres bieżących robót remontowych ustalany będzie każdorazowo przed ich zleceniem Wykonawcy. W zleceniu Zamawiający wskaże Wykonawcy nawierzchnie ulic podlegające naprawie oraz termin ich wykonania, adekwatny do zakresu zleconych usług. 6. Szacunkowa wielkość zamówienia, o której mowa w pkt. 3 i 4 została ustalona orientacyjnie na podstawie analizy wykonanych remontów nawierzchni ulic w roku 2014 oraz przewidywalnych potrzeb zamawiającego w tym zakresie w 2015 r. Faktyczna ilość robót zleconych do wykonania będzie uzależniona od stanu technicznego nawierzchni ulic oraz wynikłych potrzeb remontowych. 7. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy. 8. Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót opracowane przez Zamawiającego, stanowiące załączniki nr 9 i 10 do SIWZ. 9. Roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach. Zabezpieczenie i oznakowanie miejsc prowadzonych remontów należy do obowiązków Wykonawcy. 10. Wykonawca winien zapewnić kontrolę jakości robót i materiałów. Wykonawca winien, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego przekazać deklaracje zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach