Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch kamer monitorujących na terenie Śródmieścia Wejherowa objętego Rewitalizacją wraz z przesyłem sygnału do Centrum Monitoringu do końca 2009 r.

Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, pl. Jakuba Wejhera 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6777105
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    pl. Jakuba Wejhera 8 8
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6777105
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch kamer monitorujących na terenie Śródmieścia Wejherowa objętego Rewitalizacją wraz z przesyłem sygnału do Centrum Monitoringu do końca 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    o wartości szacunkowej > 14.000 euro lecz nie przekraczającej 206 000 euro dla dostaw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323332008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a.zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem i uruchomieniem systemu monitoringu wizyjnego (składającego się z co najmniej dwóch kamer) o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto; b.dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone: Kierownik prac w branży telekomunikacyjnej co najmniej 2 lata- 1 osoba Osoba wymieniona powyżej musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, zaś osobą z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995 r. odpowiednio decyzję lub zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, ponadto osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branży telekomunikacyjnej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do jego wykonania na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć, kopie uprawnień budowlanych dla branży telekomunikacyjnej, zaś dla osób z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995 r. odpowiednio zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego. 5.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy uzupełnić załącznik nr 2 a do SIWZ. 6.Wykaz, co najmniej jednego zamówienia zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającego na dostawie wraz z montażem i uruchomieniem systemu monitoringu wizyjnego (składającego się z co najmniej dwóch kamer) o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto-zgodnie z warunkiem opisanym w rozdz. VIII pkt 1.2 a SIWZ. Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 7.Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach