Przetargi.pl
Zad. nr 1 - dostawa i montaż sprzętu cctv dla potrzeb istniejącego studia mobilnego, zbudowanego na platformie samochodu dostawczego Citroen Jumper, będącego na stanie Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku; Zad. nr 2 - dostawa i podłączenie sprzętu cctv do systemu dla potrzeb lokalnych studiów dozoru bezpośredniego Zad. nr 3 - dostawa i montaż sprzętu cctv do przesyłu sygnałów wizyjnych z rejonu Komisariatu VIII Policji (Suchanino) do Centralnego Studia Oficera Dyżurnego Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3236129 , fax. 58 3236529
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
    ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3236129, fax. 58 3236529
    REGON: 00059846300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zad. nr 1 - dostawa i montaż sprzętu cctv dla potrzeb istniejącego studia mobilnego, zbudowanego na platformie samochodu dostawczego Citroen Jumper, będącego na stanie Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku; Zad. nr 2 - dostawa i podłączenie sprzętu cctv do systemu dla potrzeb lokalnych studiów dozoru bezpośredniego Zad. nr 3 - dostawa i montaż sprzętu cctv do przesyłu sygnałów wizyjnych z rejonu Komisariatu VIII Policji (Suchanino) do Centralnego Studia Oficera Dyżurnego Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zad. nr 1 - dostawa i montaż sprzętu cctv dla potrzeb istniejącego studia mobilnego, zbudowanego na platformie samochodu dostawczego Citroen Jumper, będącego na stanie Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku;
    Zad. nr 2 - dostawa i podłączenie sprzętu cctv do systemu dla potrzeb lokalnych studiów dozoru bezpośredniego;
    Zad. nr 3 - dostawa i montaż sprzętu cctv do przesyłu sygnałów wizyjnych z rejonu Komisariatu VIII Policji (Suchanino) do Centralnego Studia Oficera Dyżurnego Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323332008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zm.);
    1.2. posiadają koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku O OCHRONIE OSÓB I MIENIA (Dz.U. Nr 145 z 2005r. poz.1221 z późn.zm.); 1.3. w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną pracę polegającą na podłączeniu studia/studiów lokalnych monitoringu wizyjnego do studia centralnego z możliwością przekazania sterowania kamerami (z lokalnego studia do studia centralnego) - warunek dotyczy wyłącznie zadania nr 3.
    2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    2.1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków.
    2.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.
    2.3. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.1. nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ ust 1. pkt 1.1., 1.2. i 1.3.
    2.4 Ocena spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 1.2. zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ ust. 1., pkt 1.4.
    2.5. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 1.3. zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ ust. 1., pkt 1.5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załączonego do SIWZ wzoru - załącznik nr 1 do oferty;
    2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty;
    3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 do oferty;
    4.Koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku O OCHRONIE OSÓB I MIENIA (Dz.U. Nr 145 z 2005r. poz.1221 z późn.zm.) - załącznik nr 4 do oferty;
    5. Wykaz prac wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, polegających na podłączeniu studia/studiów lokalnych monitoringu wizyjnego do studia centralnego z możliwością przekazania sterowania kamerami (z lokalnego studia do studia centralnego), wg załączonego do SIWZ wzoru - załącznik nr 5 do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (dokument dotyczy wyłącznie zadania nr 3).
    6. Zamawiający wymaga również dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagań odnośnie przedmiotu zamówienia tj. dokumentu w postaci opisu parametrów technicznych oferowanego sprzętu wg załączonego do SIWZ wzoru (załącznik nr 6 do oferty) wraz z folderami zawierającymi opisy parametrów oferowanego sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach