Przetargi.pl
Wykonanie nasadzeń krzewów ozdobnych na terenie skarpy przy ul. Piłsudskiego w Słupsku.

Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413722, 059 8481451 , fax. 059 8413723
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
    ul. Kaszubska 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723
    REGON: 77147680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nasadzeń krzewów ozdobnych na terenie skarpy przy ul. Piłsudskiego w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) ręczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej - grunt zadarniony - 14 m3, 2) przekopanie gleby na skarpach - 245 m2, 3) sadzenie krzewów ozdobnych tj. pęcherznica kalinolistna - 300 szt., żylistek szorstki - 300 szt., jaśminowiec wonny - 50 szt., kalina koralowa - 50 szt. , krzewuszka cudowna - 100 szt. , forsycja pośrednia - 130 szt., tawuła japońska Marcophylla - 50 szt., 4) ściółkowanie nasadzeń- gr. 3 cm , 5) podlanie roślin po posadzeniu, 6) wywóz zanieczyszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie 300,00 zł w terminie do 2 czerwca 2009r. do godz. 10.00 . 2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku Nr 80124037701111000040698322 .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej trzy usługi: a) z których każda odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniu nasadzeń krzewów ozdobnych, b) których wartość brutto jest nie mniejsza niż 30.000,00 zł dla każdej z usług; 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w zakresie nadzoru - 1 osobą z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub z kwalifikacjami gospodarza terenów zieleni - ukończonym kursem na poziomie II stopnia NOT i minimum 3 letnim stażem oraz minimum 2 ogrodnikami z wykształceniem technicznym lub zawodowym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 40.000,00 zł,oraz b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. 2. Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty i oświadczenia określone w dziale VI w pkt. 1-3 i dziale VIII ust.2 pkty 1-8.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z zaświadczeniem, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji w zakresie usług ogrodniczych/ w zakresie nadzoru - 1 osoba z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub z kwalifikacjami gospodarza terenów zieleni - ukończony kurs na poziomie II stopnia NOT i minimum 3 letnim stażem oraz minimum 2 ogrodników z wykształceniem technicznym lub zawodowym / lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 6. 2. Wykaz dokumentów , jakie należy załączyć do oferty poza wymienionymi w dziale VI: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o akceptacji treści SIWZ i projektu umowy stanowiącego integralną część specyfikacji - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz wykonanych 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnienie warunku dotyczącego niezbędnej wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług powinny wynikać informacje zawarte w wykazie), 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia / ust.VI pkt.3 SIWZ / z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 do SIWZ / wymóg ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje zatrudnienie 12 osób w ciągu ostatnich trzech miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania potwierdzonych przez ZUS na podstawie druków DRA o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne/ lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 7) parafowany i wypełniony projekt umowy - załącznik nr 7do SIWZ, 8) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach