Przetargi.pl
Remont nawierzchni Drogi Kołowania ALFA (DK-1) na lotnisku w Siemirowicach

17 Terenowy Oddział Lotniskowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-240 Gdańsk, ul. Konopnickiej 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 348 3403 , fax. 058 3483404
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
    ul. Konopnickiej 13 13
    80-240 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 348 3403, fax. 058 3483404
    REGON: 19013195000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Obrony Narodowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni Drogi Kołowania ALFA (DK-1) na lotnisku w Siemirowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni Drogi Kołowania ALFA (DK-1) na lotnisku w Siemirowicach. Realizacja zamówienia obejmuje w szczególności: 1. wymianę warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 6181 m2: - frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z wywozem i utylizacją destruktu, - mechaniczne oczyszczenie frezowanej nawierzchni asfaltowej, - skropienie oczyszczonej nawierzchni asfaltowej emulsją asfaltową kationową szybkorozpa-dową, - ułożenie warstwy ścieralnej na bazie asfaltu modyfikowanego wraz z dowozem mieszanki. 2. odtworzenie oznakowania poziomego remontowanej nawierzchni - 70 m2. Szczegółowy zakres robót znajduje się w załączonym do SIWZ przedmiarze robót oraz specyfika-cjach technicznych wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452350003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta-wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie in-nych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto, w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Złożą wymagane dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie ro-dzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r. z późniejszymi zmianami. 2. Spełniają wymogi wynikające z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamó-wienia oraz wzoru umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie oferenta wynikające z treści Ustawy Prawo zamówień publicznych, że: a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczanie oraz dysponuje potencjałem technicznym i oso-bami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami do specyfikacji oraz, że zapoznał się i uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamó-wienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty. 3. Oświadczenie, że złożył ofertę na warunkach określonych przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją Zamawiającego. 4. Oświadczenie, że złożył ofertę równoważną na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się na własny koszt i własnym staraniem uzyskać niezbędne uzgodnienia, opinie, pozwolenia mogące mieć wpływ na realizację zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami (dotyczy ofert równoważnych). UWAGA: wybór punktu 3 lub 4 w zależności od składanej oferty. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda przedstawienia w składanej ofercie, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określo-nym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - kierownik robót w branży drogowej bez ograniczeń - oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia polisy lub innego doku-mentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. III.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. II. ppkt. 1, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt. II ppkt. 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 2. Dokumenty o których mowa w pkt 1) ppkt. 1 i 3 oraz ppkt. 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 1) ppkt. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III oraz w pkt. II. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio. IV.1. Wszystkie osoby wskazane do wykonania zamówienia winny posługiwać się językiem polskim lub Wykonawca zapewni w godzinach pracy odpowiednią liczbę kompetentnych tłumaczy języka polskiego. 2. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na ję-zyk polski, poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17tol-gdansk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach