Przetargi.pl
Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska na obiektach: 1) OBIEKT NR 1 - Stawy i cieki w Lasku Północnym, 2) OBIEKT NR 2 - Stawy przy ul. Parkowej, 3) OBIEKT NR 3 - Ciek przy ul. Pomorskiej, 4) OBIEKT NR 4 - Rów nr 12 przy ul. Spacerowej - ul. Leśnej, 5) OBIEKT NR 5 i NR 14 - Urządzenia w kompleksie polderów zalewowych rzeki Słupi nr I, II i IV wraz z ciekiem przy ul. Słonecznej - ul. Zielonej, 6) OBIEKT NR 6 - Ciek przy ul. Strumykowej, 7) OBIEKT NR 7 - Stawy przy ul. Brzozowej, 8) OBIEKT NR 8 - Stawy i ciek przy ul. Zamiejskiej, 9) OBIEKT NR 9 - Ciek przy ul. Łąkowej, 10) OBIEKT NR 10 - Ciek przy ul. Słonecznej, 11) OBIEKT NR 11 - Rowy wokół Cmentarza Komunalnego przy ul. Zachodniej, 12) OBIEKT NR 12 - Wielicka - Rów na wylocie Kolektora, 13) OBIEKT NR 13 - Poniatowskiego - rów do przepustu w nasypie. 2. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania oraz ładu i porządku w najbliższym otoczeniu urządzeń wodnych (obiektów) wyszczególnionych w pkt 1 Zamawiający opracował oddzielnie dla każdego obiektu dokumentację, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Dokumentacja poszczególnego obiektu zawiera opis obiektu, jego charakterystykę, położenie (mapy poglądowe, sytuacyjne, zdjęcia) oraz zakres niezbędnych czynności (prac) konserwacyjnych i bieżącego utrzymania każdego urządzenia wodnego, jaki należy wykonać na obiekcie. 4. Prace określone w dokumentacji, jakie należy wykonywać na każdym obiekcie polegają między innymi na: 1) obsiewaniu skarp mieszankami traw, 2) koszeniu i wygrabianiu skarp i poboczy, 3) usuwaniu odrostów krzaków, zwisających gałęzi z koron drzew, 4) oczyszczaniu, odmulaniu dna stawów, cieków, rowów itd., 5) utrzymaniu drożności koryt, wszelkich przepustów, krat, rurociągów, 6) usuwaniu zatorów z liści, gałęzi, 7) drobnym naprawianiu uszkodzonych budowli, skarp, umocnień, 8) regulowaniu poziomów wód w stawach połączonych w zależności od przepływów, 9) usuwaniu na bieżąco śmieci, 10) odmulaniu dna cieków, 11) umacnianiu i profilowaniu skarp. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zagadnienia i obowiązki: 1) Wykonawca zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.) jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją prac, 2) całość prac należy wykonać w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia, 3) Wykonawca zobowiązany jest do patrolowania i kontrolowania obiektów oraz przekazywania na bieżąco informacji Zamawiającemu z tych czynności, 4) zebrane odpady należy przekazać do właściwych miejsc ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, 5) Wykonawca w terminie do 20 dni, licząc od dnia zawarcia umowy będzie dysponował na terenie miasta Słupska lub w odległości nie większej niż 10 km od granic administracyjnych miasta Słupska (odległość mierzona według wskazania licznika samochodu) zapleczem technicznym zamkniętym o powierzchni zapewniającej właściwe przechowywanie materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, wyposażonym w środki łączności i przedstawi oświadczenie o dysponowaniu ww. zapleczem wraz ze wskazaniem dokładnego adresu; data złożenia Zamawiającemu oświadczenia zostanie uznana jako wywiązanie się z zobowiązania w tym zakresie, 6) Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, 7) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 8) Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 9) Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 (oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit. d) ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez Wykonawcę lub podwykonawcę minimum 10 osób, wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia. 10) Wykonawca zapewni pracownikom wykonującym prace w terenie odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy, 11) kontrolowanie utrzymania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników ZIM w Słupsku. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej (dopuszczalny faks, e-mail) o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli i Wykonawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wykona prace, których w ogóle nie wykonał, a zgodnie z umową powinien je wykonać lub zlikwiduje stwierdzone nieprawidłowości w pracach, które zgodnie z umową wykonał, ale niewłaściwie, 12) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jeden raz w tygodniu środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej dwoma miejscami do siedzenia dla przedstawicieli Zamawiającego w celu kontroli jakości wykonywanego przedmiotu zamówienia, odbioru prac. Koszty transportu obciążają Wykonawcę, 13) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego (dopuszcza się również mail lub fax) zgłaszania zakresu wykonywania prac w danym dniu do godziny 9.00 osobom wyznaczonym przez Zamawiającego do kontroli, ze szczególnym uwzględnieniem prac zanikających w celu umożliwienia ich sprawdzenia w trakcie realizacji zadania oraz przedstawienia inspektorowi nadzoru na koniec każdego miesiąca kalendarzowego wykazu zrealizowanych prac. Wykaz ten będzie warunkiem podpisania protokołu odbioru oraz stanowić będzie jego załącznik. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 7. PODWYKONAWSTWO 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, 2) zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, 3) Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasobach Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę, 4) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 8.Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych (art. 24 ust. 2a ustawy Pzp)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych polskich). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace będące przedmiotem zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach