Przetargi.pl
Utrzymanie chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie A, B, C miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tych terenach

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie A, B, C miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tych terenach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Utrzymanie chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie A, B, C miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tych terenach. 2. Zakres przedmiotu zamówienia został umownie podzielony na trzy odrębne zadania obejmujące prace w trzech strefach: A, B, C zgodnie z załączonym do SIWZ planem m. Słupska, na którym zaznaczono granice stref A, B, C - załącznik nr 11 do SIWZ i nr 3 do wzoru umowy: 1) strefa A (na załączniku nr 11 do SIWZ i nr 3 do wzoru umowy oznaczona kolorem zielonym) obejmuje ulice gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe zlokalizowane w części zachodniej od torów kolejowych relacji Szczecin - Gdańsk, w tym osiedla Piastów, Niepodległości, Sobieskiego, Batorego, Konarskiego, 2) strefa B (na załączniku nr 11 do SIWZ i nr 3 do wzoru umowy oznaczona kolorem różowym) obejmuje ulice gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe zlokalizowane w części północno - wschodniej na odcinku od torów kolejowych relacji Szczecin - Gdańsk wzdłuż ul. Tuwima w kierunku Gdańska, w tym osiedla Stare Miasto, Słowińskie, Bałtyckie, 3) strefa C (na załączniku nr 11 do SIWZ i nr 3 do wzoru umowy oznaczona kolorem czerwonym) obejmuje ulice gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe zlokalizowane w części południowo - wschodniej na odcinku od torów kolejowych relacji Szczecin - Gdańsk wzdłuż ul. Tuwima w kierunku Gdańska, w tym osiedla Nadrzecze, Westerplatte, Akademickie. 3. Powierzchnia terenów na dzień 30 czerwca 2015 r. wynosi 125,88 ha; szczegółowo tereny określa załącznik nr 12 do SIWZ i nr 4 do wzoru umowy. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) ZADANIE nr I - usługę utrzymania chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie A miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tym terenie, 2) ZADANIE nr II - usługę utrzymania chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie B miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tym terenie, 3) ZADANIE nr III - usługę oczyszczania chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie C miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tym terenie. 5. Utrzymanie chodników, alejek, opasek ulicznych prowadzone jest z rozróżnieniem okresu letniego i okresu zimowego zgodnie z przyjętymi standardami szczegółowo opisanymi w SIWZ, 6. Za okres zimowy uważa się okres od dnia 16 listopada 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. Pozostały okres traktowany jest jak okres letni. W czasie, gdy nie występują zimowe zjawiska pogodowe (m.in. gołoledź, pokrywa śnieżna, opady śniegu) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania chodników, alejek, opasek ulicznych z piasku, błota i innych zanieczyszczeń tj. wykonywać prace jak w okresie letnim. 7. Oczyszczanie musi być wykonywane sprzętem do tego przeznaczonym, zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miast. 8. Utrzymanie chodników, alejek, opasek ulicznych oznacza mechaniczne lub ręczne zamiatanie chodników, alejek, opasek ulicznych na ulicach powierzonych do utrzymania, zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ oraz nr 4 do wzoru umowy, tak aby terenom powierzonym w utrzymanie zapewnić należyty standard czystości i estetyki tj. usuwanie piasku, błota, gruzu, betonu, padliny, traw, liści, gałęzi, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych, banerów i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu pieszego wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości na wysypisko. 9. Wykonawca w terminie do 20 dni, licząc od dnia zawarcia umowy będzie dysponował na terenie miasta Słupska lub w odległości nie większej niż 10 km od granic administracyjnych miasta Słupska (odległość mierzona według wskazania licznika samochodu) zapleczem technicznym zamkniętym o powierzchni zapewniającej właściwe przechowywanie materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, wyposażonym w środki łączności i przedstawi oświadczenie o dysponowaniu ww. zapleczem wraz ze wskazaniem dokładnego adresu; data złożenia Zamawiającemu oświadczenia zostanie uznana jako wywiązanie się z zobowiązania w tym zakresie, 10. Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym tj. od dnia 16 listopada 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. zapewnić stanowisko dyspozytorskie czynne całą dobę przez 7 dni w tygodniu z bezpośrednim kontaktem telefonicznym z Zamawiającym oraz Strażą Miejską i Policją - telefon alarmowy. 11. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: a) 60.000 PLN na zadanie nr I, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, b) 80.000 PLN na zadanie nr II, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, c) 50.000 PLN na zadanie nr III, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Jeżeli Wykonawca będzie wykonywał kilka zadań, winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia, odpowiadającej łącznej wysokości kwot określonych dla poszczególnych zadań, 12. Zamawiający wymaga, aby prace, będące przedmiotem zamówienia były wykonywane przez minimum 10 osób zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jeden raz w tygodniu środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej dwoma miejscami do siedzenia dla przedstawicieli Zamawiającego w celu kontroli jakości wykonywanego przedmiotu zamówienia, odbioru prac. Koszty transportu obciążają Wykonawcę. 14. Wykonawca zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.) jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją prac, 15. Całość prac należy wykonać w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia. 16. Ogólne wytyczne dotyczące sposobu i zakresu realizacji zamówienia, standardy utrzymania oraz wykaz terenów szczegółowo określa SIWZ. 17. PODWYKONAWSTWO 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, 2) zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, 3) Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasobach Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę, 4) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 18. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych (art. 24 ust. 2a ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) dla zadania nr I - 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych polskich), 2) dla zadania nr II - 2.500 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych polskich), 3) dla zadania nr III - 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych polskich). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących prace będące przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach