Przetargi.pl
Wykonanie naprawy poboczy w ciągu dróg gminnych na terenie gminy Czernica

GMINA CZERNICA ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZERNICA
    ul. Kolejowa 3
    55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934986
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://czernica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie naprawy poboczy w ciągu dróg gminnych na terenie gminy Czernica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot umowy obejmuje:1) wykonanie ścinki zawyżonych poboczy gruntowych, w celu poprawy warunków spływu wód opadowych, warunków ruchu i bezpieczeństwa użytkowników dróg gminnych na terenie gminy Czernica. Zakres robót wykonywany będzie w istniejącym pasie drogowym, przy grubości ścinania od 10 do 15 cm, przy średniej szer. ścinki 1,0 m. Jednostka obmiarowa 1mb;2) wykonanie uzupełnienia tłuczniem poboczy gruntowych i tłuczniowych, w celu poprawy warunków ruchu i bezpieczeństwa użytkowników dróg gminnych na terenie gminy Czernica. Zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym o średniej szerokości poboczy do 1,0m. Jednostka obmiarowa 1mb. Potwierdzeniem ilości wbudowanego kruszywa na poszczególne odcinki naprawy poboczy będzie dowód WZ potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wydruk z urządzenia wskazującego wagę załadowanego kruszywa;3) regulacja wszystkich urządzeń występujących w poboczu (tzn. np. włazów studzienek kanalizacyjnych i pokryw zasuw wodociągowych, studni teletechnicznych, itp. urządzeń obcych uzbrojenia podziemnego) jeśli wystąpi taka potrzeba;4) w przypadku przysypania materiałem kamiennym w trakcie wykonywania naprawy poboczy dróg istniejących skrzynek zaworów wodociągowych, włazów studni rewizyjnych odszukanie ich/odkopanie, a w przypadku takiej potrzeby regulacja pionowa;5) przeprowadzenie prac porządkowych w pasie drogowym po zakończeniu robót naprawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca:a) wykaże udokumentowanie wykonania-zakończenia (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, zamówienia lub zamówień (maksymalnie 3) dla podmiotów publicznych polegających na naprawie poboczy w ciągu dróg w łącznej ilości minimum 10 000 mb i łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Łączna ilość i wartość robót budowlanych, o których mowa wyżej może obejmować maksymalnie 3 zadania/ zamówienia.b) wykaże, że dysponuje osobą/osobami, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi:- kierownik budowy – z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz doświadczenie zawodowe min. 3-letnie jako kierownik budowy,c) wykaże, że dysponuje minimum następującymi urządzeniami i sprzętem, który zostanie przeznaczony do wykonania zamówienia:• ścinarka do poboczy – 1 szt.;• układarka lub równiarka do rozkładania kruszywa – 1 szt.,• koparka z łyżką skarpową – 1 szt.,• płytowa zagęszczarka wibracyjna, wykorzystywana w miejscach niedostępnych dla walca – 1 szt.,• przewoźny zbiornik na wodę - 1 szt.,• walec stalowy o wadze min. 2,5 tony – 1 szt.,• samochód samowyładowczy oplandekowany o ładowności min. 10 t – 1 szt.,• samochód dowożący kruszywo – 1 szt.,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach