Przetargi.pl
Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców wsi Struga poprzez modernizację infrastruktury drogowej

Gmina Stare Bogaczowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-312 Stare Bogaczowice, Główna 132
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 84 52 220
  • Data zamieszczenia: 2024-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Bogaczowice
    Główna 132
    58-312 Stare Bogaczowice, woj. dolnośląskie
    tel. 74 84 52 220
    REGON: 890718283
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starebogaczowice.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców wsi Struga poprzez modernizację infrastruktury drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pn.: „Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców wsi Struga poprzez modernizację infrastruktury drogowej” są roboty budowlane polegające na realizacji zadań: 1) Przebudowa drogi gminnej w Strudze, działka nr geod. 130 (ul. Zamkowa)Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Struga (gmina Stare Bogaczowice, powiat wałbrzyski) polegającej na wzmocnieniu istniejącej konstrukcji nawierzchni oraz na remoncie innych elementów drogi - na odcinku o pikietażu roboczym: od km 0+000 do km 0+320, o długości 0,320 km. Projektowana droga będzie posiadać:1. jezdnię o szerokości 3,0m, z nawierzchnią z betonu asfaltowego AC11S 50/70 z lokalnym ograniczeniem krawędzi obramowaniem z krawężników betonowych typu najazdowego,2. miejsce umożliwiające wymijanie pojazdów na drodze o jezdni jednopasowej – mijankę,3. wyremontowane przepusty drogowe zlokalizowane pod koroną drogi i pod zjazdami,4. oczyszczone i sprawnie funkcjonujące rowy drogowe,5. umocnione pobocza ziemne mieszanką z kruszywa kamiennego niezwiązanego.2) Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 172 w miejscowości StrugaPrzedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Struga (gmina Stare Bogaczowice, powiat wałbrzyski) polegającej na wzmocnieniu istniejącej konstrukcji nawierzchni oraz na remoncie innych elementów drogi - na odcinku o pikietażu roboczym: od km 0+000 do km 0+320, o długości 0,320 km. Projektowana droga obsługująca tereny przyległe będzie posiadać:1. jezdnię o szerokości 3,5m, z nawierzchnią z betonu asfaltowego AC11S 50/70 z lokalnym ograniczeniem krawędzi obramowaniem z krawężników betonowych typu najazdowego,2. utwardzone gruntowe zjazdy ogólnodostępne oraz nawierzchnie wlotów: do bitumicznej drogi wojewódzkiej oraz gruntowej drogi prywatnej ogólnodostępnej – o konstrukcji nawierzchni jak dla jezdni zasadniczej,3. oczyszczone i sprawnie funkcjonujące odcinkowe rowy drogowe,4. umocnione pobocza ziemne mieszanką z kruszywa kamiennego niezwiązanego umocnionego w górnej warstwie powierzchniowym utrwaleniem bitumem.3) Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Św. Jana Pawła II w miejscowości StrugaPrzedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Św. Jana Pawła II w m. Struga (gmina Stare Bogaczowice, powiat wałbrzyski) polegającej na wzmocnieniu istniejącej konstrukcji nawierzchni oraz na remoncie innych elementów drogi - na odcinku o pikietażu roboczym: od km 0+000 do km 0+55580, o długości 0,55580 km. Projektowana droga będzie posiadać:1. jezdnię o szerokości 3,5m, z nawierzchnią z betonu asfaltowego AC11S 50/70 z lokalnym ograniczeniem krawędzi obramowaniem z krawężników betonowych typu najazdowego,2. utwardzone zjazdy indywidualne i ogólnodostępne oraz wloty do dróg gminnych z konstrukcją nawierzchni jak dla jezdni zasadniczej,3. miejsca umożliwiające wymijanie pojazdów na drodze o jezdni jednopasowej – mijanki,4. wyremontowane elementy istniejącej kanalizacji deszczowej kd200,5. lokalny odcinkowy ściek przyjezdniowy z elementów prefabrykowanych betonowych,6. miejscowe umocnienie powierzchni przeciwskarpy drogowej elementami betonowymi tj. płytami ażurowymi typu „krata”,7. lokalnie oczyszczone i sprawnie funkcjonujące rowy drogowe,8. umocnione pobocza ziemne mieszanką z kruszywa kamiennego niezwiązanego.4) Przebudowa ulicy Herbowej w miejscowości StrugaPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji zadania pn.: „Modernizacja ul. Herbowej w m. Struga”.W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Struga w obszarze działek 216/6, 218/1, 424/9, gmina Stare Bogaczowice. Projektowany odcinek ma swój początek na skrzyżowaniu z istniejącą drogą wewnętrzną ul. Herbową dz. 198/2 o nawierzchni z kostki betonowej. Zakres prac obejmuje przebudowę jezdni. Stan projektowany nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu, który w chwili obecnej jest drogą o nawierzchni nieulepszonej z kruszywa łamanego. Trasa drogi przebiega po śladzie istniejącej stanowiącej obsługę przyległych terenów. Planowana inwestycja będzie realizowana w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.Zamierzenie budowlane polega na przebudowie, budowie obiektów budowlanych w zakresie jak niżej:a) przebudowie drogi wewnętrznej o łącznej długości 184 m (od km 0+220 do km 0+404). Droga będzie posiadać:- jezdnię o szerokości 3,5 m i nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej,- pobocze gruntowe (dwustronne) utwardzone o szerokości 0,50m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,Uwaga: Załączony Projekt budowlany oraz Plan zagospodarowania terenu dla branży drogowej dotyczy przebudowy drogi wewnętrznej o łącznej długości 404 m (od km 0+000 do km 0+404). W przedmiotowym zamówieniu zakres robót budowlanych przewiduje do realizacji jedynie przebudowę drogi wewnętrznej o łącznej długości 184 m (od km 0+220 do km 0+404). Załączone przedmiary dotyczą całego zakresu dokumentacji projektowej. W celu odpowiedniego oszacowania zakresu robót objętego zamówieniem należy dokonać własnej kalkulacji dla odcinka drogi wewnętrznej o łącznej długości 184 m (od km 0+220 do km 0+404).Pełen zakres robót budowlanych zawarty jest w: Projektach technicznych, przedmiarach robót i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w umowie dołączonej do SWZ.Szczegółowy zakres robót do zrealizowania w ramach zamówienia przedstawiają załącznik do SWZ – przedmiar robót, dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB .2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują (odrębnie dla każdego zadania): 1) Projekt umowy, 2) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SWZ 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) Przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 25 000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:32 2030 0045 1110 0000 0087 7670 w Banku BGŻ O/WAŁBRZYCH: „Wpłata wadium – Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców wsi Struga poprzez modernizację infrastruktury drogowej ”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.5.2 z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;5.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;5.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert, a gwarant poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium, o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania oferta);5.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;5.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający.5.7 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium w formie innej niż pieniężna musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu.7. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny.8. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu.9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł;d) Zdolności technicznej lub zawodowej :- DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE – o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną dotyczące drogi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, o wartości całkowitej nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł netto.Za robotę budowlaną dotyczącą drogi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia uważa się robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowie lub odbudowie drogi o długości co najmniej 1000 m z nawierzchnią bitumiczną.Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie robotę wykonaną na podstawie jednej umowy lub jednego zadania inwestycyjnego.- KADRA TECHNICZNA- o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który: dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. kierownikiem budowy posiadającym:a) uprawnienia budowlane, w nieograniczonym zakresie, w specjalności drogowej, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, oraz która posiada minimalne doświadczenie: 4 lata przy remoncie, budowie, przebudowie odbudowie dróg na stanowiskach (łącznie): kierownika budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego. Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.Wymagane uprawnienia powinny być wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach