Przetargi.pl
Wykonanie naprawy dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Pruszkowskiego

Zarząd Powiatu Pruszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7381400 , fax. 022 7381407
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego
    ul. Drzymały 30 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7381400, fax. 022 7381407
    REGON: 01326714400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie naprawy dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Pruszkowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie naprawy dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Pruszkowskiego. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisuje Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik nr A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. a) Zrealizowali jako Wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat minimum 3 (trzy) zamówienia o podobnym zakresie. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Posiadają odpowiedni sprzęt własny lub dostęp do niego: -zestaw do przerobu zerwanego asfaltu - 2 szt., -samochody ciężarowe samowyładowcze 5 t - 2 szt., -piła do cięcia asfaltu - 2 szt., -zagęszczarka - 2 szt. b) Przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników nadzoru: kierownika z odpowiednimi uprawnieniami. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dot. kierownika robót); - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (minimum 3), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach