Przetargi.pl
Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5109 E w m. Boczki, gm. Ozorków

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5109 E w m. Boczki, gm. Ozorków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5109 E w m. Boczki, gm. Ozorków. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem - 6050 m2, 2) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości 50 kg/m2 - 302,50 t, 3) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) - 6250 m2, 4) wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych grubości 10 cm na wjazdach do posesji - 204 m2, 5) ścięcie poboczy grubości 1,00 m, obustronnie - 2200 m2 . 3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w : 1) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - M - 00.00.00 Wymagania ogólne, które stanowią załącznik Nr 8 do SIWZ, 2) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, które stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ, 3) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, które stanowią załącznik Nr 10 do SIWZ, 4) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D - 04.08.00 Wyrównanie podbudowy, które stanowią załącznik Nr 11 do SIWZ, 5) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.04.00-04.04.03. Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 12 do SIWZ 6) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, które stanowią załącznik Nr 13 do SIWZ, 7) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-04.08.01 Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno - asfaltowymi, które stanowią załącznik Nr 14 do SIWZ, 8) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, które stanowią załącznik Nr 15 do SIWZ, 9) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D - 04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 16 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiający informuje, iż stanowiący załącznik Nr 17 do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem pomocniczymi. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w SIWZ, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 24 miesięcznej gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozszerzył odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 24 miesięcy. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż: a) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie wykonania nakładki bitumicznej, o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto- każda, b) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, c) dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia o porównywalnych parametrach: koparko - spycharka - 1 szt., walec statyczny samojezdny - 1 szt., walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt., samochód ciężarowy o ładowności min. 20 ton - 3 szt., skrapiarka do bitumu - 1 szt., rozkładarka mas bitumicznych o szerokości min. 4,0 m- 1 szt., szczotka mechaniczna - 1 szt., piła do cięcia asfaltu, lub frezarka - 1 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 1. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 1 należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 2 należy przedłożyć: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 4 do SIWZ - wymagane udokumentowanie wykonania, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu nakładki bitumicznej, o wartości min. 100.000,00 zł brutto, każda. W przypadku wykonania robót na rzecz Zamawiającego należy je ująć w w/w wykazie. W przypadku załażenia dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia przez Wykonawcę nabytego w skutek uczestnictwa w konsorcjum należy wskazać w wykazie za jaką części robót lub w jakim zakresie uczestniczył Wykonawca, 2) dokumenty (min. 2 referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku świadczenia robót na rzecz Zamawiającego, załączenie przedmiotowych dokumentów nie jest wymagane. 3) oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy robót drogowych - wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, wystawionym przez podmiot do tego uprawniony. 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4 Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 1 i pkt 4 należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach