Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. I. Mościckiego 40/42
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7244163 , fax. 044 7244163
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim
    ul. I. Mościckiego 40/42 40/42
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7244163, fax. 044 7244163
    REGON: 00001775600284
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mebli biurowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 361210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655). 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 223 z 2007r, poz. 1655). 3. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie zrealizowali z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie w zakresie dostawy mebli biurowych o wartości minimum 60.000,00 zł brutto. 4. Spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Wypełniony formularz cenowy. 3. Wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r, poz.1655), oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r, poz.1655), załącznik nr 1 do części III SIWZ. 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do części III SIWZ. 6.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do części III SIWZ. 7.Wykaz wykonanych z należytą starannością zamówień w zakresie dostaw mebli biurowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz musi zawierać co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 60.000 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, iż w/wym. dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, załącznik nr 4 do części III SIWZ. 8.W przypadku prowadzenia działalności przez Wykonawcę w formie spółki cywilnej oprócz odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej niezbędne jest dołączenie do oferty aktualnej umowy spółki cywilnej. 9.Poza w/wym. dokumentami dotyczącymi spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do oferty, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, należy załączyć katalogi, prospekty, rysunki techniczne, rzuty komputerowe (wyliczenie przykładowe), które będą przedstawiały każdą z pozycji oferowanego przez Wykonawcę umeblowania, zgodnie z wykazem mebli, określonym w części II SIWZ- opis przedmiotu zamówienia. Każdy z w/wym., katalogów, prospektów, rysunków technicznych, rzutów komputerowych załączonych do oferty, musi zawierać oznaczenie, której pozycji oferowanego umeblowania dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/files/19764/S508XVws8XO.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach