Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie ogłasza przetarg
- Adres: 84200 Wejherowo, ul. Pucka
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 587 743 280 , fax. 587 743 293
- Data zamieszczenia: 2017-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie
ul. Pucka 11
84200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 587 743 280, fax. 587 743 293
REGON: 19168668000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzaddrogowy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1446G na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami z drogami powiatowymi nr 1527G i nr 1528G - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach inwestycji przewiduje się: - odtworzenie trasy - frezowanie istniejącej nawierzchni na grubość do 4 cm - wyrównanie podbudowy mieszanką z betonu asfaltowego - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4cm - usunięcie krzewów i odrostów - ścinka poboczy - uzupełnienie pobocza KŁSM śr. gr. 15cm i szer. 1,0m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Spełnienie wszelkich obowiązków wynikających z uzyskanych warunków, uzgodnień oraz wydanych decyzji leży po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty o podobnym zakresie i złożoności, których przedmiotem była, budowa, przebudowa lub remont drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN brutto, b) dysponuje następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu oraz urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego: - wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej, - samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości umożliwiającej ciągłą pracę układarki – min. 2 szt. - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych o szer. min. 4 m z elektronicznym sterowaniem grubości układanej masy – 1 szt. - walce statyczne samojezdne – min. 2 szt., - walec ogumiony 8-10 Mg – 1 szt., - skrapiarka – 1 szt., - szczotka mechaniczna – 1 szt., - równiarka – 1 szt., - ładowarka – 1 szt., - koparka – 1 szt. - zagęszczarka – 1 szt. - wykonawca winien mieć własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie zapisami Specyfikacji technicznych. c) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi: - kierownik budowy – posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych bez ograniczeń w zakresie budowy dróg,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. W terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert oświadczenia o przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej.5. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych i bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica
Dodano: 2024-07-17 - "Modernizacja dróg na terenie Gminy Somonino"
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1517G – ul. Gdyńskiej w Mostach
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja i przebudowa dróg dojazdowych dzieci do szkół na terenie sołectw Dziemiany, Piechowice, Jastrzębie
Dodano: 2024-07-10 - Remont ulic Derdowskiego, Sędzickiego i Wojtyły w miejscowości Wielki Klincz
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa ulic Zielnej, Warmińskiej, Kolejowej i Kiepury w Prabutach
Dodano: 2024-06-11 - BUDOWA ULICY RÓŻANEJ W JUSZKOWIE
Dodano: 2024-06-04 - SR.272.rb.43.2023.RG „Przebudowa dwóch dróg w Powiecie Nowodworskim t.j.: droga 2344G Tuja, droga 2334G Ostaszewo”
Dodano: 2024-05-29 - Modernizacja nawierzchni drogi gminnej ul. Zuchów i ul. Obrońców Helu we Władysławowie oraz ul. Garnizonowej w Rozewiu.
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa drogi pieszo-rowerowej
Dodano: 2024-04-24