Przetargi.pl
„Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Nałkowskiej”, „Przebudowa ul. Mikołajczyka”, „Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Pogodnej – I etap”, „Przebudowa jezdni i chodnika ul. Sienkiewicza” oraz „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”.

Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 275 86 86 , fax. 024 275 86 33
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
    Piastowska 11 a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 275 86 86, fax. 024 275 86 33
    REGON: 611015483

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Nałkowskiej”, „Przebudowa ul. Mikołajczyka”, „Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Pogodnej – I etap”, „Przebudowa jezdni i chodnika ul. Sienkiewicza” oraz „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Część I – realizację robót związanych z wykonaniem nakładki asfaltowej na ul. Nałkowskiej: - wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego – ok. 9 ton; - wykonanie nawierzchni o grubości 4 cm masą asfaltową AC11S – powierzchnia ok. 1188 m2; - regulacja studni i zaworów – ok. 13 szt. Podstawą realizacji robót będzie wizja lokalna z dokonaniem niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz uzgodnienia z Zamawiającym. 2) Część II – realizację robót związanych z przebudową ul. Mikołajczyka: - rozbiórkę istniejącego chodnika i zjazdów – powierzchnia ok. 462 m2; - rozbiórkę istniejących krawężników betonowych o długości ok. 176 mb i obrzeży betonowych o długości ok. 35 mb; - wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji na odległość do 3 km (materiał pozostaje do dyspozycji Zamawiającego); - wykonanie korytowania pod chodnik o głębokości 15 cm i zjazdy o głębokości 20 cm wraz z wywozem nadmiaru gruntu na odległość do 7 km – powierzchnia razem ok. 462 m2; - wykonanie chodnika o konstrukcji: kostka brukowa betonowa szara o gr. 6 cm, cementowo – piaskowa podsypka o gr. 5 cm, warstwa odcinająca z piasku o gr. 10 cm – powierzchnia ok. 335 m²; - wykonanie zjazdów indywidualnych o konstrukcji: kostka brukowa betonowa kolorowa czerwona o gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa o gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0 – 31,5 o gr. 15 cm, warstwa odcinająca o gr. 10 cm – powierzchnia ok. 130 m²; - ustawienie krawężnika betonowego wtopionego na ławie betonowej – długość ok. 176 mb; - ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – długość ok. 35 mb; - wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego – ok. 10 ton; - wykonanie nawierzchni o grubości 4 cm masą asfaltową AC11S – powierzchnia ok. 1275 m2; - regulacja studni i zaworów – ok. 15 szt. 3) Część III – realizację niżej wymienionych robót związanych z wykonaniem nakładki asfaltowej na ul. Pogodnej – I etap: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym: około 0,080 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: około 413,0 m²; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego typu AC 11S – warstwa ścieralna gr. 5 cm: około 413,0 m²; - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, na szerokości 0,5 m obustronnie, średnia gr. 2,5 cm: około 80,0 m²; 4) Część IV – realizację niżej wymienionych robót związanych z przebudową jezdni i chodnika ul. Sienkiewicza: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym: około 0,200 km; - rozebranie chodnika z płyt betonowych o wym. 50x50x7 cm: około 68,88 m²; - rozebranie chodnika z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm: około 50,11 m²; - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych (trylinka) o gr. 15 cm: około 26,18 m²; - rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej: około 270,0 m; - rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej: około 19,65 m; - rozebranie ław pod krawężniki z betonu: około 18,23 m³; - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych (kanalizacja sanitarna +deszczowa): szt. 14; - regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych: szt. 7; - regulacja pionowa studzienek telefonicznych: szt. 2; - wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji na odległość do 3,0 km (teren targowiska miejskiego przy ul. Targowej w Sierpcu): około 38,05 m³; - koryta wykonywane mechanicznie gł. 15 cm na całej szerokości chodnika: około 139,73 m²; - koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm na zjeździe: około 11,48 m²; - wywiezienie ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 7,0 km: około 23,26 m³; - wykonanie ławy pod krawężniki betonowej z oporem: około 18,23 m³; - ustawienie krawężnika betonowego (wystający + wtopiony) o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej: około 270,0 m; - wykonanie warstwy odcinającej zagęszczanej mechanicznie o gr. 10 cm (chodnik +zjazd): około 151,21 m²; - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (pod zjazdem): około 11,48 m²; - ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm (szara) na podsypce cementowo-piaskowej: około139,73 m²; - ułożenie zjazdu z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (czerwona) na podsypce cementowo-piaskowej: około 11,48 m²; - wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego: około 10,0 t; - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum): około 1279,00 m²; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego typu AC 11S – warstwa ścieralna gr. 4 cm: około 1279,00 m²; - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm: około 11,40 m²; - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernym: około 10,26 m³; - kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 15 cm: około 6,84 m²; - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm: około 5,70 m; - studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu: szt. 2; - kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 25 cm (obsypka): około 6,84 m²; - uzupełnienie, zasypanie i zagęszczenie wykopu: około 7,52 m³. Podstawą realizacji robót będzie wizja lokalna z dokonaniem niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz uzgodnienia z Zamawiającym. 5) Część V – realizację niżej wymienionych robót związanych z przebudową ul. Miłobędzkiej: a) wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych: około 0,708 km; b) wykonanie wykopów w gruntach kat. I-V związanych z korytowaniem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni wraz z transportem gruntu na odległość do 10 km: około 197,27 m³; c) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod wykonanie warstw konstrukcyjnych: około 3540,0 m²; d) wykonanie warstwy wzmacniającej z mieszanki kruszyw naturalnych 0/31,5 mm o CBR=min. 20% gr. 20 cm, na odcinku ulicy z poszerzeniami konstrukcji jezdni i z nową konstrukcją na całej szerokości jezdni: około 657,55 m²; e) skropienie podbudowy z mieszanki z kruszyw naturalnych łamanych pod ułożenie warstwy ścieralnej emulsją asfaltową w ilości 0,5-0,7 kg/m²: około 3327,60 m²; f) wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw naturalnych łamanych 0/31,5 mm gr. 10 cm na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni drogi: około 2670,05 m²; g) wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw naturalnych łamanych 0/31,5 mm gr. 20 cm na odcinku ulicy z poszerzeniami konstrukcji jezdni i z nową konstrukcją na całej szerokości jezdni: około 657,55 m²; h) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego z AC 11S – warstwa ścieralna gr. 5 cm: około 3186,00 m²; i) wyrównanie poboczy kruszywem łamanym gr. 15 cm: około 708,00 m²; j) ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych: szt. 4; k) montaż tarcz znaków drogowych odblaskowych: szt. 9. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: a) projekt techniczny dla zadania pn. „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”; c) Przedmiar robót dla zadania pn. „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”. Podstawą realizacji robót będzie wizja lokalna z dokonaniem niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz uzgodnienia z Zamawiającym. UWAGA: Wykonawca robót jest zobligowany własnym staraniem i na własny koszt przygotować i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu dla przedmiotowej inwestycji. Roboty będą oznakowane i zabezpieczone wg niniejszego projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I - 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. Część II - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. Część III - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. Część IV- 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. Część V – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert; 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium; 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach