Przetargi.pl
Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Armii Krajowej w Sierpcu (odcinek od ul. Wiosny Ludów do ul. Mikołajczyka)

Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 275 86 86 , fax. 024 275 86 33
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
    Piastowska 11 a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 275 86 86, fax. 024 275 86 33
    REGON: 61101548300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/bipkod/004

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Armii Krajowej w Sierpcu (odcinek od ul. Wiosny Ludów do ul. Mikołajczyka)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Armii Krajowej w Sierpcu (odcinek od ul. Wiosny Ludów do ul. Mikołajczyka). W ramach zamówienia przewidziano m.in.: • utrzymanie istniejących spadków podłużnych ulicy z adaptacją wykonanych zatok postojowych z kostki betonowej po stronie południowo-wschodniej; • rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową na szerokości projektowanych ścieków przykrawężnikowych z 3 rzędów kostki betonowej (głębokość ścieku 2 cm poniżej poziomu istniejących krawężników najazdowych); • wykonanie obramowania krawężnikiem najazdowym istniejącej zatoki postojowej w rejonie ul. Armii Krajowej 4 wraz z przełożeniem istniejącej nawierzchni z kostki betonowej; • oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej; • frezowanie korekcyjne nawierzchni w rejonie początku i końca robót; • wykonanie warstwy wzmacniająco-wyrównującej z AC 8S 50/70 gr. zmienna (min. 3 cm); • regulację istniejących zwieńczeń studzienek kanalizacyjnych i kratek ściekowych. Powierzchnia jezdni przyjętej do remontu wynosi 2100,00 m2. Długość projektowanych ścieków przykrawężnikowych z 3 rzędów kostki bet. wynosi 508,00 mb. 2. Zamawiający sugeruje przeprowadzenie wizji lokalnej. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1) Dokumentacja techniczna 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3) Przedmiar robót 4. Termin gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia w rozumieniu art. 577. Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady. 2) Okres udzielonej gwarancji jakości będzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca będzie mógł zaoferować gwarancję w latach, na okres od 5 (gwarancja minimalna) do 7 (gwarancja maksymalna) lat. 5. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach