Przetargi.pl
Wykonanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Modernizacja powiatowego stadionu lekkoatletycznego wraz z kompleksem obiektów sportowych przy Zespole Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku

Powiat Ełcki ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6218300 , fax. 087 6218339
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ełcki
    ul. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6218300, fax. 087 6218339
    REGON: 79067105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Modernizacja powiatowego stadionu lekkoatletycznego wraz z kompleksem obiektów sportowych przy Zespole Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadzoru inwestorskiego dla zadnia pn. Modernizacja powiatowego stadionu lekkoatletycznego wraz z kompleksem obiektów sportowych przy Zespole Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku Dokładny opis przedmiotu zamówienia - obowiązki inspektora nadzoru: 1. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w obowiązujących przepisach oraz organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych w celu wprowadzania zmian projektowych w ramach pełnionego przez projektanta nadzoru autorskiego. 2. Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, umową zawartą z wykonawcą zadania inwestycyjnego, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4. Na bieżąco kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy, Ksiąg Obmiarów i dopilnowanie przekazania ich po odbiorze końcowym Zamawiającemu. 5. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 6. Opracowywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe - nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. 7. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 8. Potwierdzanie, gotowości wykonawcy robót budowlanych do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, z pisemnym zawiadomieniem Zamawiającego. 9. Sprawdzanie zgodności każdej wystawionej przez wykonawcę faktury z harmonogramem rzeczowo-finansowym /zakres rzeczowy faktycznie wykonanych prac budowlanych/. 10. Sprawdzenie zgodności z projektem technicznym i kosztorysem ofertowym. 11. Wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych w niniejszej umowie, niezbędnych do prawidłowego prowadzenia, zakończenia inwestycji oraz przekazania do użytkowania wykonanych obiektów. Uprawnienia inspektora nadzoru: 1. Wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, dokumentów potwierdzających krajowe pochodzenie stosowanych wyrobów budowlanych, 2. Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w ust. 4 pkt 1 SIWZ. b. posiadania wiedzy i doświadczenia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w ust. 4 pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w ust. 4 pkt 4 SIWZ. c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w ust. 4 pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w ust. 4 pkt 2 SIWZ oraz w ust. 4 pkt 3 SIWZ. d. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w ust. 4 pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w ust. 4 pkt 5 SIWZ. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w ust. 4 pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy do oferty załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr3 do SIWZ, 2. Wykaz osób, z którego wynikać będzie dysponowanie lub możliwość dysponowania co najmniej: a) Jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) Jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) Jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. 2 posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane. 4. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej dwóch usług wykonywania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) o wartości co najmniej 3 mln zł brutto, udokumentowane, że zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, co najmniej na kwotę 150 000 zł przez cały okres realizacji zamówienia. Ponadto w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, Wykonawca ma obowiązek dołączyć: 6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.elk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach