Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej wraz z budową infrastruktury sportowej w miejscowości Mingajny

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, pl. Wolności 26
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2421116 , fax. 055 2422990
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26 26
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2421116, fax. 055 2422990
    REGON: 00052649800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej wraz z budową infrastruktury sportowej w miejscowości Mingajny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej wraz z budową infrastruktury sportowej w miejscowości Mingajny . Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: Etap I - Remont świetlicy wiejskiej, zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej, przebudowa budynku gospodarczego na kotłownię Etap II - Zagospodarowanie terenu boiska sportowego 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1)Etap I przedmiotu zamówienia obejmuje : a)remont świetlicy wiejskiej w zakresie wykonania : - izolacji poziomej stropu - sufitu podwieszanego - wymiany stolarki okiennej - zamurowań i malowania - elewacji - wymiany podłóg - wymiany instalacji elektrycznej b)zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w zakresie wykonania: - chodników i placów o nawierzchni z kostki POLBRUK - parkingu o nawierzchni żwirowej - placu zabaw dla dzieci - ogrodzenia terenu - nasadzenia drzew c)przebudowę budynku gospodarczego na kotłownię w zakresie wykonania: - robót rozbiórkowych - robót ziemnych - fundamentów - robót murowych - dachu - izolacji - stolarki otworowej - elewacji kotłowni - podłoży i posadzek - okładzin ścian i malowania - instalacji elektrycznej - linii zasilającej - technologii kotłowni - przyłącza wody i ciepła - oświetlenia terenu 2) Etap II przedmiotu zamówienia obejmuje : a) zagospodarowanie terenu boiska sportowego w zakresie wykonania : - boiska do piłki nożnej, bieżni, ławek - boiska do gier zespołowych (siatkówki), ławek - ciągu pieszo - jezdnego o nawierzchni z kostki POLBRUK - ogrodzenia Boisko do piłki nożnej wyposażone jest w: - 2 bramki o wymiarach 5,0mx2,0m mocowane w tulejach wraz z siatkami do bramek Boisko do siatkówki wyposażone jest w: - 2 słupki do siatkówki mocowane w tulejach , wielofunkcyjne wraz z siatką do siatkówki 3.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III niniejszej SIWZ . 4.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa (Rozdział VIII SIWZ), przedmiar robót (Rozdział VI SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozdział VII SIWZ). Uwaga: Przedstawione w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 2)posiadanie wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)sytuację ekonomiczną i finansową 2. Zamawiający dokona ustalenia, czy wykonawca w wystarczający sposób spełnienia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1)W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1 wykonawca przedłoży oświadczenie o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW Ocena spełnienia warunku nastąpi nas podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu. 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 2 wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej : - 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynków o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 800 m2 i łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 600 000 zł - roboty budowlane polegającą na budowie boisk sportowych o nawierzchni z trawy naturalnej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 600 m2. - 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej polbruk, lub płytek chodnikowych lub kostki kamiennej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § 6 ust. 1 pkt 2 IDW. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 3) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 3 wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) tj. co najmniej - 1 kierownik budowy posiadający zgodnie z ustawą Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zrzeszony we właściwej miejscowo Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa posiadający min. 2 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie jako kierownik budowy lub robót - 1 kierownik robót w branży elektrycznej posiadający zgodnie z ustawą Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zrzeszony we właściwej miejscowo Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa posiadający min. 2 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie jako kierownik robót/ budowy - 1 kierownik robót w branży sanitarnej posiadający zgodnie z ustawą Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, zrzeszony we właściwej miejscowo Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa posiadający min. 2 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie jako kierownik robót/ budowy Ocena spełnienia warunku nastąpi nas podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § 6 ust. 1 pkt 3 i 4 IDW. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów 4) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 4 wykonawca wykaże , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość min. 400 000 zł Ocena spełnienia warunku nastąpi nas podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § 6 ust. 1 pkt 5 IDW. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów 3. Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w ust 2 pkt 2-4, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia te warunki, gdy wykaże , że polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 4. Jeżeli wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w ust. 2 ani nie udowodni , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawarta w art.24 ust.2 pkt 4 ustawy 5.W celu potwierdzenia, że wobec wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art.24 ust.1 ustawy Pzp zamawiający dokona oceny spełnienia warunku jeżeli wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu na składanie ofert 1)nie wyrządził szkody która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie 2)w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, 3)nie zalegał z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4)nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 5)sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie , na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Ocena spełnienia warunku nastąpi nas podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § 6 ust. 2 pkt 1 i 2 IDW tj w zakresie pkt 1 i 3 - 5 na podstawie oświadczenia wymienionego w § 6 ust. 2 pkt 1 IDW, a w zakresie pkt 2 na podstawie dokumentu lub oświadczenia o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 2 IDW. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego zamawiający uzna za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i w § 5 ust.1 IDW których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i w § 5 ust. 2 IDW zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 2 do IDW 2)Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania sporządzony wg Załącznika nr 4 do IDW oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone. 3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony wg Załącznika nr 5 do IDW 4)Oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wymienione w załączniku nr 5 do IDW posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane 5)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg załącznika nr 3 do IDW 2)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: 1)Pełnomocnictwo określone w § 10 ust.4 IDW 2)Dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt 1 i 2 IDW przedstawia każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. 3) Pozostałe dokumenty, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2010r. Nr 226, poz. 1817) wykonawca zamiast dokumentu o którym mowa w § 6 ust.2 pkt 2 IDW składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio , że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert . Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 6 ust.2 pkt 2 IDW , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orneta.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach