Przetargi.pl
Remont pokoi nr 202, 203, 204, 206, 208, 210 oraz korytarza II piętra części hotelowej OSW Malinówka

Nadleśnictwo Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Mrozy Wielkie 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6202513 , fax. 87 6202513
  • Data zamieszczenia: 2015-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ełk
    Mrozy Wielkie 21 21
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6202513, fax. 87 6202513
    REGON: 79001123300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_elk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokoi nr 202, 203, 204, 206, 208, 210 oraz korytarza II piętra części hotelowej OSW Malinówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont pokoi nr 202, 203, 204, 206, 208, 210 oraz korytarza II piętra części hotelowej OSW Malinówka. Remont dotyczy budynku Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Malinówce. Malinówka Wielka 1. 19-300 Ełk. 2. Zakres robót obejmuje remont sześciu pokoi hotelowych o powierzchni do 15,00m2 każdy i korytarza o powierzchni 31,00m2 na drugim piętrze funkcjonującego budynku hotelowego. Zakres szczegółowy robót: 2.1) Demontaż i ponowny montaż -rolet i żaluzji, -szaf wnękowych i zabudowy meblowej, -czujek instalacji alarmowych, -grzejników, -opraw oświetleniowych, gniazd i włączników 2.2) Zabezpieczenie folią okien, drzwi i innych elementów wyposażenia. 2.3) Wykonanie rusztowania po obu stronach budynku w celu transportu gruzu i materiałów budowlanych. 2.4) Wymiana wentylatorów łazienkowych - 9 szt. 2.5) Wymiana brodzika i kabiny natryskowej /80/ na brodzik /90/ ze szklana kabiną natryskową z uwzględnieniem utrudnień w postaci krzywizny ścian. Należy uwzględnić uzupełnienie glazury po wykuciu starych brodzików oraz wykucie z posadzki i przeróbkę odpływów od brodzika. 2.6) Demontaż posadzek: -zerwanie wykładziny dywanowej, -skucie posadzek betonowych, -rozebranie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej, -usuniecie odpadów i gruzu z budynku, -wywiezienie i utylizacja odpadów i gruzu. 2.7) Wykonanie nowych posadzek -izolacja cieplna ze styropianu gr. do 5cm, -izolacja przeciwwilgociowa z folii, -szlichta cementowa zatarta na gładko gr. do 7 cm, -zbrojenie szlichty siatka stalową, -warstwa wyrównująca ze szlifowaniem, -gruntowanie podłoża, -przyklejenie wykładziny dywanowej w wybranych kolorach wraz z wykonaniem cokolików, -montaż listew progowych. 2.8) Demontaż korytek instalacyjnych, wkucie w tynk przewodów instalacyjnych z zaprawieniem bruzd. 2.9) Szpachlowanie ścian i sufitów, w tym także sufitów łazienek. 2.10) Malowanie ścian w wybranych kolorach oraz sufitów w kolorze białym, w tym także sufitów łazienek. 3.Zastrzeżenia: a)Wszystkie materiały użyte do remontu muszą być wysokiej jakości odpowiedniej dla obiektów hotelowych, oraz muszą posiadać wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. b)Materiały, które będą użyte do realizacji zamówienia wymagają akceptacji Zamawiającego - dotyczy to przede wszystkim: -rodzaju i koloru wykładziny dywanowej, -rodzaju i kształtu brodzika oraz kabiny natryskowej, -rodzaju wentylatorów łazienkowych, -rodzaju i koloru farb, -itp. c)Brak akceptacji przez Zamawiającego wmontowanych przez Wykonawcę materiałów lub wmontowanie materiałów innych niż zaakceptowane przez Zamawiającego będzie skutkować dla Wykonawcy odmową odbioru robót i brakiem możliwości zapłacenia wynagrodzenia do czasu montażu właściwych materiałów. W przypadku odmowy przez Wykonawcę montażu materiałów akceptowanych przez Zamawiającego lub odmowy wymiany materiałów zamontowanych przez Wykonawcę bez akceptacji Zamawiającego nastąpi zerwanie umowy z winy Wykonawcy. Koszty związane z zerwaniem umowy, a w szczególności z wykonaniem naprawy wykonanych robót przez innego wykonawcę oraz straty związane z niemożnością korzystania z substancji hotelowej obciążą Wykonawcę. d)Transport gruzu i materiałów budowlanych a także przemieszczanie się pracowników może odbywać się jedynie poprzez rusztowania zewnętrzne, które Wykonawca winien wykonać w celu realizacji zamówienia. Nie dopuszcza się możliwości przebywania pracowników Wykonawcy poza strefą robót. e)Roboty uciążliwe (powodujące hałas) muszą być uzgadniane z kierownictwem ośrodka i prowadzone w uzgodnionych dniach i godzinach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności za fakturę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_elk/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach