Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: ODBUDOWA ZBIORNIKÓW WODNYCH PO POWODZI W GÓROWIE IŁAWECKIM.

Urząd Miasta Górowo Iławeckie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, Plac Ratuszowy 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7611161 w. 15, 7611149 , fax. 089 76111 w. 11
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Górowo Iławeckie
    Plac Ratuszowy 18 18
    11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7611161 w. 15, 7611149, fax. 089 76111 w. 11
    REGON: 00052926100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: ODBUDOWA ZBIORNIKÓW WODNYCH PO POWODZI W GÓROWIE IŁAWECKIM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: ODBUDOWA ZBIORNIKÓW WODNYCH PO POWODZI W GÓROWIE IŁAWECKIM. obejmującego swoim zakresem: - odbudowę zapory ziemnej górnego zbiornika wraz z budowlą piętrzącą na którą składa się upust denny -dwa przewody z zamknięciami zasuwowymi- oraz przelew dla zrzutu wielkich wód. - odmulenie zbiornika do rzędnej dna = 126,60m n.p.m. - piętrzenie wody na zbiorniku do rzędnej NPP = 128,60m n.p.m. - rozbiórkę uszkodzonej zapory ziemnej dawnego -dolnego- zbiornika, przewidzianego do likwidacji wraz z konstrukcjami towarzyszącymi -upust denny z wieżą żelbetową. - odbudowę koryta rzeki Młynówki - wykonanie umocnień dna i skarp na odcinku dł. 867m tj. od zapory zbiornika górnego - do mostu w ul. Sikorskiego. - odbudowę koryta rzeki Młynówki na odcinku dł. 136mb przebiegającym przez teren zbiornika tj. od wejścia rzeki na teren zbiornika do budowli piętrzącej . - odbudowę skarpy lewobrzeżnej doliny, uszkodzonej w czasie katastrofy budowlanej na zaporze dolnej w 2000 r - wykonanie dróg dojazdowych do zapory i zbiornika
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Opis warunków udziału w postępowaniu -z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy- oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wymagania: A. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia -chodzi o usługę obejmują pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu -Inwestora Zastępczego, Menadżera Projektu, itp.- nad realizacją inwestycji kubaturowych tj. budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3 i o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 4.000.000,00 złotych brutto., wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających, że wykazana usługa i została wykonana należycie. B. Inspektorzy : B.1. Koordynator -do weryfikacji dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz do realizacji kontraktu na roboty, który musi: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, - posiadać uprawnienia budowlane, - posiadać doświadczenie w nadzorowaniu i zarządzaniu przynajmniej jednego kontraktu związanego z inwestycją o wartości minimum 5 000 000,00 zł bez podatku VAT, - znać procedury FIDIC - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, B.2. Inspektorzy w zakresie nadzoru inwestorskiego wg. Polskiego Prawa budowlanego 1. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego -specjalista ogólnobudowlany-, który musi: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 2. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego -specjalista hydrotechnik-, który musi: - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, - posiadać uprawnienia w specjalności hydrotechnicznej, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, Zamawiający dopuszcza pełnienie przez Koordynatora inwestycji -zespołu- równocześnie roli Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej i ogólnobudowlanej. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; A. Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe tj. 2006, 2007, 2008 na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów, i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN B. wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 800 000,00 PLN. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe -2006,2007,2008- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 6. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 800 000,00 PLN 7. Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zmówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach