Przetargi.pl
Wykonanie nadbudowy, dobudowy, przebudowy budynku Inspektoratu ZUS w Brzozowie ul. Witosa 11

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18b
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108 , fax. 0-13 4462917
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle
    ul. Rynek 18b 18b
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, fax. 0-13 4462917
    REGON: 00001775600499
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nadbudowy, dobudowy, przebudowy budynku Inspektoratu ZUS w Brzozowie ul. Witosa 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane tj. wykonanie nadbudowy, rozbudowy, przebudowy budynku Inspektoratu ZUS w Brzozowie przy ul. Witosa 11. Przedmiot zamówienia będzie realizowany etapowo: Etap I - obejmujący dobudowę nowej klatki schodowej Etap II - nadbudowa i dach nad częścią wysoką budynku Etap III - nadbudowa nad częścią niską budynku ( po uprzednim przeniesieniu obsługi z obecnie funkcjonującej sali do części wysokiej budynku - obecna lokalizacja pokoju gościnnego). Charakterystyka przedmiotu zamówienia 1.Szczegółowy opis zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia zawiera dokumentacja techniczna ,kosztorysy nakładcze i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2. Wg opisu dokumentacji technicznej należy wykonać : - nadbudowę budynku Inspektoratu dachem stromym - mansardowym z wykorzystaniem poddasza na cele użytkowe - dobudowę klatki schodowej do budynku wraz z windą - przebudowę pomieszczeń sali obsługi klienta ,wraz z przynależną komunikacją - przebudowę pomieszczeń sanitarnych w całym budynku - wykonanie nowych instalacji co, wod-kan, elektrycznej i logicznej - kontroli dostępu, sygnalizacji włamań , sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach nadbudowywanych i dobudowywanych - wykonanie kotłowni gazowej dla potrzeb budynku - termomodernizacje ścian zewnętrznych i rewitalizacje całego obiektu Dokumentacja techniczna obejmuje : Projekt zagospodarowania działki Projekt budowlano- wykonawczy -architektoniczno-budowlany Projekt budowlano- wykonawczy projekt konstrukcyjno- wykonawczy Projekt budowlano- wykonawczy wewnętrznej instalacji gazowej Projekt budowlano-wykonawczy wewnętrznej instalacji wod-kan i C.W.U. Projekt budowlano-wykonawczy wewnętrznej-technologia kotłowni Projekt budowlano-wykonawczy wewnętrznej-centralnego ogrzewania Projekt budowlano-wykonawczy wewnętrznej-wentylacji mechanicznej i klimatyzacji Projekt budowlano-wykonawczy wewnętrznej- instalacji elektrycznej Projekt budowlano- wykonawczy sygnalizacji włamania i napadu i kontroli dostępu Projekt budowlano- wykonawczy sygnalizacji pożaru Projekt budowlano- wykonawczy sieci strukturalnej i dedykowanej Projekt budowlano- wykonawczy odgromowej Projekt aranżacji Sali obsługi klienta Przedmiar robót Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert . 2.Wadium w wysokości : 35 900 zł , słownie: trzydzieści pięć tysięcy dziewięćset złotych Wykonawca może wnieść w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109 poz.1158 ze zm) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy Warszawa SA 19103010160000000061715053 na przelewie umieścić dopisek (wadium Brzozów) 4.Wadium wnoszone w pozostałych w.w formach należy składać w ZUS Oddział Jasło ul. Rynek 18b Wydział Rachunkowości i Finansów pok.409 budynek A pani Bożena Wojdyła. Zamawiający informuje, że za termin wniesienia wadium zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający informuje, że wadium wniesione w formach określonych w pkt. 2 b-e, musi zawierać następujące elementy : - określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji ( musi obejmować okres związania ofertą początek od upływu terminu składania ofert) - określenie kwoty poręczenia lub gwarancji ( musi być równa kwocie wadium) - wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji ( instytucja wystawiająca gwarancję lub poręczenie) - wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji ( ZUS Oddział w Jaśle ) - bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją - poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania kwoty poręczenia lub gwarancji - na pierwsze żądanie beneficjenta na jego konto - płatność na pierwsze żądanie - poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności ,o których mowa w części I SIWZ - nieodwołalność poręczenia lub gwarancji ( poręczyciel lub gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia lub gwarancji)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy : 1. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 171, poz.1058 z dn. 23.09.2008 r. ) tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonego do oferty: a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie: b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa powyżej składa odpowiednie dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz.U. z dn. 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2.1 w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto . 2.2 dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności : - osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7.07. 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2003r. poz.207,poz.2016 ze zm.) obejmującymi działalność w zakresie: kierownika budowy -posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń kierownika robót - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacji elektrycznej i elektroenergetycznej bez ograniczeń kierownika robót - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacji sanitarnych , wod-kan , co , gaz, i wentylacji bez ograniczeń Wszystkie w.w osoby muszą być członkami właściwych Izb samorządów zawodowych. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów: a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie: b) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna wykaz za kompletny , jeśli zostanie do niego załączony minimum jeden dokument ( np. referencje, protokół bezusterkowego odbioru robót ) z którego treści jednoznacznie i bezspornie wynika , że roboty zostały wykonane należycie , a wartość roboty budowlanej będzie wynosić co najmniej 2.000.000 złotych brutto c) wykazu osób ( personelu kierowniczego) którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a jeżeli Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby zdolne do wykonania zamówienia , którymi będzie dysponował , powinien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób d) dokumentów stwierdzających , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane na podstawie art. 12 ustawy Prawo budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową odpowiednio ; - kierownika budowy -posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego , - kierownika robót - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacji elektrycznej i elektroenergetycznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - kierownika robót - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacji sanitarnych wod-kan , co , gaz, i wentylacji bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1) posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów: a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ; na podstawie pozostałych wymaganych wyżej dokumentów oraz wniesionego wadium. Zamawiający oceni spełnianie w.w warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń, metodą - spełnia ,nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzają-ce, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawio-ne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadcze-nie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie pod-lega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem robotom budow-lanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miej-sca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie 8. Wykaz osób (personelu kierowniczego) którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności a jeżeli Wykonawca w po-wyższym wykazie wskazał osoby zdolne do wykonania zamówienia , którymi będzie dysponował , powinien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, 9. Dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia : 9.1. dla kierownika budowy ;uprawnienia budowlane do kierowania robotami bu-dowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obo-wiązujących przepisów, zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa z określeniem terminu ważności , z tym ze dokument musi być ważny na dzień składania ofert 9.2. dla kierownika robót - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budow-lanymi specjalności instalacji elektrycznej i elektroenergetycznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z określeniem terminu ważności , z tym ze dokument musi być ważny na dzień składania ofert 9.3 dla kierownika robót - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budow-lanymi specjalności instalacji sanitarnych , wod-kan , co , gaz, i wentylacji bez ograni-czeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnego zaświadczenia z określeniem terminu ważności z tym ze dokument musi być ważny na dzień składania ofert, 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł, 11. Zaleca się załączenie kserokopii dowodu wniesienia wadium w formie przewidzia-nej w SIWZ, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rze-czypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o którym mowa w pkt. 1 - 5 składa odpowiednie dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz.U. z dn. 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach