Przetargi.pl
Wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Rewitalizacja społeczno - przestrzenna zdegradowanego obszaru Krobia Centrum - Centrum Biblioteczno - Kulturalne KROB_KULT

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Rewitalizacja społeczno - przestrzenna zdegradowanego obszaru Krobia Centrum - Centrum Biblioteczno - Kulturalne KROB_KULT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na budowie nowego budynku biblioteki w Krobi przy ul. Prof. Józefa Zwierzyckiego w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji projektu pn. Rewitalizacja społeczno - przestrzenna zdegradowanego obszaru Krobia Centrum realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Program Operacyjny na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa 9. Infrastruktura dla kapitału ludzkiego, Działanie 9.2 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych, Poddziałanie 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych W ofercie należy podać cenę za opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej i odrębnie za wykonanie robót budowlanych z dostawą i montażem wyposażenia. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową. Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU). Wspólny słownik zamówień: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 39155100-4 Wyposażenie bibliotek Przedmiotowe zadanie obejmuje w szczególności: - wykonanie prac przedprojektowych, opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wielobranżowego oraz sporządzenie kosztorysów ofertowych i przedmiarów robót, projektów przebudowy kolidującej infrastruktury podziemnej tj. kompletnej i skoordynowanej międzybranżowo dokumentacji wykonawczej dotyczącej przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego zgodnie z zakresem PFU jak i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę dla inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego, tj. co najmniej raz w miesiącu, konsultowania z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego wszystkich istotnych rozwiązań projektowych. Wykonawca zobowiązany jest przed wystąpieniem z wnioskiem o pozwolenie na budowę przedstawić komplet dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. - wykonanie wielobranżowych robót budowlanych polegających na budowie planowanego budynku wraz z niezbędną infrastrukturą; - dostawę i montaż elementów wyposażenia; - wykonanie wszelkich wymaganych prób i odbiorów obiektu i instalacji oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w/w obiektu; - opracowanie "Harmonogramu realizacji robót budowlanych" i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia przez Zamawiającego; - zapewnienie projektantów wymaganych branż, kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe: a) Fakturowanie następować będzie na podstawie faktur częściowych (nie częściej niż raz w miesiącu kalendarzowym) oraz faktury końcowej; b) Podstawą do wystawiania faktur częściowych będą protokoły odbioru częściowego robót za zakończony etap robót potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. Faktura za zakres z roku 2019 płatna nie później niż 20.12.2019 r. Faktura za zakres z roku 2020 płatna nie później niż 18.12.2020 r. c) Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 95% wartości zamówienia; faktura końcowa nie może wynosić więcej niż 10% wynagrodzenia należnego Wykonawcy, d) Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany ze strony Zamawiającego protokół końcowy bezusterkowego odbioru zadania; e) Wartość faktur wystawionych w roku 2019 nie może przekroczyć 10 % wartości brutto umowy. Wartość faktur wystawionych w roku 2020 nie może przekroczyć 60 % wartości brutto umowy. Wartość faktur wystawionych w roku 2021 nie może przekroczyć 30 % wartości brutto umowy. Wykonawca udzieli rękojmi na okres 60 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wszystkim (ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia) wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, występującym w dokumentacji projektowej, towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane pisemne uzgodnienia z zamawiającym. Jeżeli zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na postawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia roboty ogólnobudowlane, roboty izolacyjne, tynkarskie, malarskie, roboty montażowe instalacji sanitarnych i grzewczych, roboty montażowe instalacji urządzeń elektrycznych i teletechnicznych. Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; dokument potwierdzający opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII. Oświadczenie dot. RODO (Urząd Marszałkowski) – załącznik nr 7 Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach