Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji pomieszczeń laboratoryjnych na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej UWM w budynku przy ul. Oczapowskiego 13, celem utworzenia struktury: Centrum Badawcze Jakości Zdrowej Żywności i Weterynaryjnej Ochrony Zdrowia Konsumenta na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej, w ramach projektu pt. „Innowacyjność technologii żywności wysokiej jakości” finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 1, Działanie 1.1. , nr umowy: RPWM 01.01.00-28-000217-00)

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2
    10719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji pomieszczeń laboratoryjnych na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej UWM w budynku przy ul. Oczapowskiego 13, celem utworzenia struktury: Centrum Badawcze Jakości Zdrowej Żywności i Weterynaryjnej Ochrony Zdrowia Konsumenta na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej, w ramach projektu pt. „Innowacyjność technologii żywności wysokiej jakości” finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 1, Działanie 1.1. , nr umowy: RPWM 01.01.00-28-000217-00)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wykonanie modernizacji pomieszczeń laboratoryjnych na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej UWM w budynku przy ul. Oczapowskiego 13 celem utworzenia struktury Centrum Ba-dawcze Jakości Zdrowej Żywności i Weterynaryjnej Ochrony Zdrowia Konsumenta na Wy-dziale Medycyny Weterynaryjnej w ramach projektu pt. „Innowacyjność technologii żywności wysokiej klasy” realizowanego przez Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją techniczną oraz opisem przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części: 2.1. Część nr 1 – modernizacja pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Laboratorium Immunologii Weterynaryjnej, 2.2. Część nr 2 – modernizacja pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Pracowni Patofizjologii Przewodu Pokarmowego, 2.3. Część nr 3 – modernizacja pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Badań Behawioralnych. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 odrębne części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części. 4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w: 4.1. dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia” - załącznik nr 1 do SIWZ. 4.2. dokumentacji technicznej – załącznik nr 10 do SIWZ. 4.3. przedmiarze robót - załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 1.2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.4. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 1.5. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki etc.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach