Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji obiektów oświatowych w ramach Kontraktu Samorządowego na terenie powiatu drawskiego – ETAP II

Powiat Drawski ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, Plac Elizy Orzeszkowej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943630780 , fax. 943630788
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Drawski
    Plac Elizy Orzeszkowej 3
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943630780, fax. 943630788
    REGON: 330920765
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji obiektów oświatowych w ramach Kontraktu Samorządowego na terenie powiatu drawskiego – ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia polega na adaptacji istniejących pomieszczeń w budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ulicy Wałeckiej 57 w Czaplinku i dostosowaniu ich na potrzeby pracowni gastronomicznej na 10 stanowisk z dostosowaniem do aktualnych wymogów użytkowych i technicznych zgodnie z dokumentacją projektową wraz z przebudową sanitariatów oraz ciągu korytarzy z dostosowaniem dla osób niepełnosprzwnych na wóźkach inwalidzkich. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania, z uwagi na różne źródła finansowania przez Instytucje Zarządzające/Pośredniczące poszczególnych Zadań: Zadanie 1 – Adaptacja istniejącej pracowni gastronomicznej: Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: wymianę posadzek z wykończeniem płytkami ceramicznymi, wykończenie ścian płytkami ceramicznymi zgodnie ze standardami wyposażenia kuchni, rozebranie ścianek działowych dla stworzenia wymaganej normami powierzchni pracowni, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie podwieszanych sufitów w pracowni, wykonanie niezbędnej ilości sanitariatów na potrzeby pracowni, drobne prace budowlane, dostosowawcze w przebieralni, np. malowanie ścian i sufitów, naprawę tynków z gładziami gipsowymi i malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, remont wentylacji mechanicznej, wymianie instalacji elektrycznej z aluminiowej na miedzianą - wykonać zgodnie z projektem dla części wymienionych jak wyżej (wspólną dla części a i b). Instalację centralnego ogrzewania w pomieszczeniach 2, 3, 4, i 5 należy pozostawić bez zmian, ciepłą wodę rozprowadzić z podgrzewaczy elektrycznych. Detektory gazu zamontować jak w projekcie budowlanym. UWAGA! W kalkulacji oferty nie należy uwzględniać kosztu zakupu kuchenek gazowych. Zadanie 2 – Przebudowa części pomieszczeń z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich Przedmiot zamówienia polega na dostosowaniu istniejących łazienek nr 6, 7, 8 i 9 dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, likwidacja barier architektonicznych poprzez wyrównanie poziomu posadzek w korytarzach – 1 - prowadzących do pracowni gastronomicznej przez rozebranie istniejącego podłoża, ocieplenie, podniesienie i zrównanie wszystkich poziomów posadzek dla sprawnego poruszania się wózkami, w tym również w pomieszczeniach 2, 3, 4 i 5, poszerzenie wszystkich otworów drzwiowych do normatywnych wymiarów, wymianę drzwi i bram, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie wentylacji w częściach 6, 7, 8 i 9. Ponadto w łazienkach zamontować osprzęt łazienkowy dla osób niepełnosprawnych, wykonać podejścia kanalizacyjne i wodne, ścianki w łazienkach wykończyć płytkami ceramicznymi a posadzki płytkami terakotowymi jak w projekcie. Wszystkie ściany i sufity pomalować lub wykończyć płytkami jak w projekcie budowlanym. Instalację elektryczną wykonać zgodnie z projektem dla części wymienionych jak wyżej (wspólną dla części a i Instalację centralnego ogrzewania w pomieszczeniach 6, 7, 8 i 9 dostosować jedynie w zakresie rozmieszczenia grzejników jak w projekcie, korzystając z istniejącej (w budynku) sieci c.o. ciepłą wodę rozprowadzić z bojlera elektrycznego o pojemności 150 l. UWAGA: Rozdzielenie robót budowlanych wynika tylko i wyłącznie ze względu na sposób finasowania zadania a celem nadrzędnym jest likwidacja barier architektonicznych we wszystkich pomieszczeniach objętych projektem co stworzy warunki nauki dla osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zadanie objęte jest jednym projektem budowlanym a obszar zaznaczony jest na rysunkach zieloną przerywaną linią (T-2). Wszystkie roboty za wyjątkiem instalacji centralnego ogrzewania wykonać jak w projekcie budowlanym. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową w tym projektami budowlano – wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. 4. W ofercie należy uwzględnić konieczność wykonania robót na czynnych obiektach edukacyjnych. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nieutrudniający normalnego funkcjonowania placówek. 5. Z uwagi na czynne obiekty Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektów, których dotyczy niniejsze postępowanie. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - projekt budowlany, wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające z projektu budowlanego (przygotowanie pomieszczeń, niezbędne roboty rozbiórkowe elementów itp.). 7. Wykonawca po przekazaniu terenu budowy zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować teren prowadzonych robót oraz miejsca składowania materiałów przed dostępem osób niepowołanych zgodnie z przepisami BHP 8. Wykonawca zobowiązany jest stosować w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnić stały nadzór techniczny. Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie opłaty i kary nałożone przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach