Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali w gminie Janów Lubelski, powiat janowski, województwo lubelskie

Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Zamoyskiego 59
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8723070, 8720309 , fax. 015 8723070
  • Data zamieszczenia: 2011-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim
    ul. Zamoyskiego 59 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8723070, 8720309, fax. 015 8723070
    REGON: 83041361000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjanowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali w gminie Janów Lubelski, powiat janowski, województwo lubelskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zlecenie obejmuje wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Janów Lubelski - obszar wiejski poprzez uzupełnienie operatu ewidencyjnego o ewidencję budynków i lokali w obrębach : Biała Druga, Biała Pierwsza, Janów Lubelski Drugi, Pikule, Ruda, Ruda Enklawy w ilości ok.1500. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w prac: 1.Pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Janowie Lubelskim oraz analiza i weryfikacja pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. Założenie ewidencji budynków i lokali. 2.Weryfikacja danych katastralnych, pobranych z istniejących systemów EGiB w postaci plików SWDE i zmodernizowanych, z wykorzystaniem oprogramowania A-SWDE , SWDE-TOPO i V-SWDE. 3.Skompletowanie operatu ewidencyjnego. 4.Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego na okres 15 dni roboczych zgodnie z art. 24 a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 5.Starosta informuje o terminie i miejscu wyłożenia operatu poprzez wywieszenie tej informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie starostwa powiatowego i właściwego urzędu gminy, na co najmniej 14 dni przed dniem wyłożenia oraz ogłoszenia jej w prasie o zasięgu krajowym; 6.Wyłożenia dokonuje upoważniony pracownik wykonawcy prac geodezyjnych związanych z opracowaniem projektu operatu ewidencyjnego, posiadający uprawnienia geodezyjne, o których mowa w art. 43 pkt. 2 przy udziale pracownika starostwa powiatowego, rozstrzyga o przyjęciu lub odrzuceniu uwag zgłoszonych do tego projektu, po czym informuje zgłaszającego uwagi o sposobie rozpatrzenia uwag oraz sporządza wzmiankę o treści zgłoszonych uwag i sposobie ich rozpatrzenia w protokóle. 7.Uruchomienie systemu prowadzenia zmodernizowanych baz ewidencji gruntów i budynków. 8.Baza danych ewidencyjnych powinna zabezpieczać możliwość tworzenia pomocniczych raportów, którymi są : a.zestawienie gruntów b.wykaz gruntów c.skorowidz działek d.wykazy - podmiotów ewidencyjnych - osób, jednostek organizacyjnych i organów, o których mowa w § 11 ust. l pkt l rozporządzenia podanego w ust. 1 pkt 2) warunków technicznych - dzierżawców gruntów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjanowski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach