Przetargi.pl
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTOW I BUDYNKOW W ZAKRESIE AKTUALIZACJI UŻYTKOW GRUNTOWYCH ORAZ ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKOW I LOKALI W GMINIE JASTKÓW

Starostwo Powiatowe w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5322126 , fax. 081 5347373
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie
    ul. Spokojna 9 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5322126, fax. 081 5347373
    REGON: 43102929200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTOW I BUDYNKOW W ZAKRESIE AKTUALIZACJI UŻYTKOW GRUNTOWYCH ORAZ ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKOW I LOKALI W GMINIE JASTKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w gminie Jastków, ilość obrębów - 26, powierzchnia 11320 ha, ilość działek - 20052, ilość budynków - ok. 5800, ilość lokali - ok. 50. Warunki techniczne wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w gm. Jastków określa załącznik Nr 1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: Etap I 1. Pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie oraz analiza i weryfikacja pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych oraz ustalenie i uzgodnienie z Zamawiającym zakresu klasyfikacji gruntów. 2. Wykonanie klasyfikacji gruntów oraz utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści. 3. Założenie ewidencji budynków i lokali 4. Weryfikacja danych katastralnych, pobranych z istniejących systemów EGiB w postaci plików SWDE i zmodernizowanych, z wykorzystaniem oprogramowania A-SWDE, SWDE-TOPO i V-SWDE. 5. Skompletowanie operatu ewidencyjnego. Etap II 1. Wyłożenie operatu klasyfikacji gruntów na okres 7 dni oraz projektu operatu opisowo-kartograficznego na okres 15 dni roboczych zgodnie z art. 24 a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. - Starosta informuje o terminie i miejscu wyłożenia operatu poprzez wywieszenie tej informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie starostwa powiatowego i właściwego urzędu gminy, na co najmniej 14 dni przed dniem wyłożenia oraz ogłoszenia jej w prasie o zasięgu krajowym; - Wyłożenia dokonuje upoważniony pracownik wykonawcy prac geodezyjnych związanych z opracowaniem projektu operatu ewidencyjnego, posiadający uprawnienia geodezyjne, o których mowa w art. 43 pkt. 2 przy udziale pracownika starostwa powiatowego, rozstrzyga o przyjęciu lub odrzuceniu uwag zgłoszonych do tego projektu, po czym informuje zgłaszającego uwagi o sposobie rozpatrzenia uwag oraz sporządza wzmiankę o treści zgłoszonych uwag i sposobie ich rozpatrzenia w protokóle. 2. Uruchomienie systemu prowadzenia danych katastralnych. 3. Baza danych ewidencyjnych powinna zabezpieczać możliwość tworzenia pomocniczych raportów, którymi są : a) zestawienie gruntów b) wykaz gruntów c) skorowidz działek d) wykazy - podmiotów ewidencyjnych - osób, jednostek organizacyjnych i organów, o których mowa w § 11 ust. l pkt l rozporządzenia podanego w punkcie II. l - dzierżawców gruntów. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi; tj. posiadają wpis właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny: pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. Zatrudniają, co najmniej cztery osoby na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony w tym trzy z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 (zgodnie z art. 42 i art. 43 Prawo geodezyjne i kartograficzne) oraz mający doświadczenie w opracowywaniu mapy numerycznej, którzy dysponują przynajmniej jednym stanowiskiem specjalistycznym wraz z instalacją licencjonowanego oprogramowania EWMAPA i EWOPIS dla Windows. c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) wykonali w okresie ostatnich trzech lat minimum trzy prace polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych i założenia ewidencji budynków i lokali podobnej do przedmiotu zamówienia. e) Wykonawca musi dysponować osobą z uprawnieniami do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie województwa lubelskiego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby z wymaganymi powyżej uprawnieniami f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, tylko i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy . Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( załącznik Nr 3 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); d) wykaz wykonanych w ciągu minionych trzech lat podobnych usług, zawierający dane: wartość, data i miejsce wykonania odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w tym zgodnie z § 1 ust 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. (Dz. U Nr 87, poz. 605) potwierdzenie wykonania co najmniej 3 usług z należytą starannością (referencje), z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 4 do SIWZ; e) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; f) kopie nadanych uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 zgodnie z art. 42 i art. 43 Prawo geodezyjne i kartograficzne g) w przypadku tworzenia konsorcjum dla spełnienia warunku dotyczącego zatrudnienia i wykonanych robót, każdy z partnerów jest obowiązany złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w poniższym rozdziale. h) poświadczoną za zgodność z oryginałem umowę spółki cywilnej w przypadku gdy oferent prowadzi działalność gospodarczą w ramach takiej spółki lub umowę konsorcjum, jeżeli wspólną ofertę złoży kilku wykonawców; i) dokument potwierdzający uprawnienia do gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie województwa lubelskiego lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby wraz z wymaganymi uprawnieniami. j) kopie licencji oprogramowania EWMAPA i EWOPIS dla Windows. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt c), e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 1 pkt c), e) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach