Przetargi.pl
modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w gminie Niemce

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
  • Data zamieszczenia: 2011-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lublin.pl/powiatlublin/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w gminie Niemce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w gminie Niemce, ilość obrębów - 28, powierzchnia 14 108 ha, ilość działek - 28 569, ilość budynków - ok. 12 000, ilość lokali - ok. 300.Warunki techniczne wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w gm. Niemce określa załącznik Nr 1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: Etap I 1. Pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie oraz analiza i weryfikacja pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych oraz ustalenie i uzgodnienie z Zamawiającym zakresu klasyfikacji gruntów. 2. Wykonanie klasyfikacji gruntów oraz utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści. 3. Założenie ewidencji budynków i lokali. 4. Weryfikacja danych katastralnych, pobranych z istniejących systemów EGiB w postaci plików SWDE i zmodernizowanych, z wykorzystaniem oprogramowania A-SWDE, SWDE-TOPO i V-SWDE. 5. Skompletowanie operatu ewidencyjnego. Etap II 1. Wyłożenie operatu klasyfikacji gruntów na okres 7 dni oraz projektu operatu opisowo-kartograficznego na okres 15 dni roboczych zgodnie z art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.). - Starosta informuje o terminie i miejscu wyłożenia operatu poprzez wywieszenie tej informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego i właściwego urzędu gminy, na co najmniej 14 dni przed dniem wyłożenia oraz ogłoszenia jej w prasie o zasięgu krajowym; - Wyłożenia dokonuje upoważniony pracownik wykonawcy prac geodezyjnych związanych z opracowaniem projektu operatu ewidencyjnego, posiadający uprawnienia geodezyjne, o których mowa w art. 43 pkt 2 przy udziale pracownika Starostwa Powiatowego, rozstrzyga o przyjęciu lub odrzuceniu uwag zgłoszonych do tego projektu, po czym informuje zgłaszającego uwagi o sposobie rozpatrzenia uwag oraz sporządza wzmiankę o treści zgłoszonych uwag i sposobie ich rozpatrzenia w protokóle. 2. Uruchomienie systemu prowadzenia danych katastralnych. 3. Baza danych ewidencyjnych powinna zabezpieczać możliwość tworzenia pomocniczych raportów, którymi są : a) zestawienie gruntów b) wykaz gruntów c) skorowidz działek d) wykazy - podmiotów ewidencyjnych - osób, jednostek organizacyjnych i organów, o których mowa w § 11 ust. l pkt l rozporządzenia podanego w punkcie II. l - dzierżawców gruntów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach