Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na zastąpieniu analogowych map ewidencyjnych numeryczną mapą ewidencyjną dla wybranych obrębów gminy Gardeja i gminy Prabuty z wykorzystaniem dokumentacji sporządzonej w ramach projektów Phar

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6465000 , fax. 055 6465002
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
    ul. Kościuszki 29b 29b
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6465000, fax. 055 6465002
    REGON: 17081802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na zastąpieniu analogowych map ewidencyjnych numeryczną mapą ewidencyjną dla wybranych obrębów gminy Gardeja i gminy Prabuty z wykorzystaniem dokumentacji sporządzonej w ramach projektów Phar
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na zastąpieniu analogowych map ewidencyjnych numeryczną mapą ewidencyjną dla wybranych obrębów gminy Gardeja i gminy Prabuty z wykorzystaniem dokumentacji sporzą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2000,00 zł.(słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 3.1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu: 3.1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: 3.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 3.2.2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz o porównywalnej wielkości, tj. prace geodezyjne związane z opracowaniami numerycznymi w zakresie ewidencji gruntów i budynków w trybie modernizacji 3.2.3. Potencjał techniczny. Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo na cudzą rzeczą (posiadacz zależny). Wykonawca musi dysponować minimum 3 stanowiskami specjalistycznymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z licencyjnym oprogramowaniem, tj.: komputerami klasy PC wyposażonymi w oprogramowanie Turbo EWID wersja 7.5 - 3 licencje lub innymi równoważnymi programami. Za równoważne oprogramowanie uznaje się taki program, który umożliwia przygotowanie danych cyfrowych zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz załadowaniem ich do bazy danych systemu EWID 2007, z zachowaniem pełnej historii zmian. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli równoważne oprogramowanie uzyska certyfikat zgodności z systemem EWID 2007 wystawiony przez autora systemu. Wymóg konieczności certyfikowania oprogramowania równoważnego wynika z zapisów gwarancji działania bazy danych wystawionej przez licencjodawcę. Obowiązek dostarczenia ww certyfikatu zgodności z systemem EWID 2007 spoczywa na Wykonawcy. Uwaga: Podana nazwa programu nie narusza przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż jego wskazanie uzasadnione jest posiadaniem przez zamawiającego wdrożonego w 2005 r. zintegrowanego systemu. Mając na uwadze powyższe zachodzi konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzuje się przedmiotowy system. 3.2.4. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone w trakcie realizacji zamówienia: 1) minimum 2 osoby posiadające certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi i szkolenia z obsługi oprogramowania aplikacyjnego TurboEWID v 7.5, 2) minimum 1 osoba posiadająca certyfikat potwierdzający umiejętność napełniania bazy danych systemu EWID2007, 3) minimum 3 osoby posiadające uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2. 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, określonych w pkt 3 siwz. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 3 siwz na podstawie treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww dokumentów stosując formułę spełnia- nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 4 siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 4.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 3.1. niniejszej specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 4.1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji). 4.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych, opisanych w pkt. 3.2 wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 4.2.1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przedłożone dokumenty ubezpieczenia winny potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.1. niniejszej specyfikacji. 4.2.2. Informację o osobach, które będą wykonywać przedmiot zamówienia (potencjał kadrowy) na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. Do informacji złożonej na ww formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii tj.: - poświadczone kserokopie uprawnień zawodowych, - poświadczone kserokopie certyfikatów potwierdzających umiejętności obsługi i szkolenia z obsługi oprogramowania aplikacyjnego TurboEWID v 7.5 - poświadczoną kserokopię certyfikatu potwierdzającego umiejętności napełniania bazy danych systemu EWID2007 - kserokopie licencji na użytkowanie oprogramowania TurboEWID wersja 7.5 lub kserokopie certyfikatu zgodności oprogramowania równoważnego z systemem EWID 2007 Informacja na formularzu wraz dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.2 niniejszej specyfikacji 4.2.3. Informację doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, którym mowa w pkt. 3.2.3. niniejszej SIWZ. Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 4.2.4. Informację o posiadanym sprzęcie (potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.4. niniejszej specyfikacji. 4.2.5. Informację na temat Podwykonawców (podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnych z treścią formularza - załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji. Przedłożenie wypełnionego ww formularza wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów robót Podwykonawcom. 4.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 4.4. Dokumenty, o których mowa w punktach 4.1.1 - 4.2.5. mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach