Przetargi.pl
ZAŁOŻENIE BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH ORAZ UTWORZENIE INICJALNEJ BAZY DANYCH GEODEZYJNEJ EWIDENCJI SIECI UZBROJENIA TERENU - drugie postępowanie

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAŁOŻENIE BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH ORAZ UTWORZENIE INICJALNEJ BAZY DANYCH GEODEZYJNEJ EWIDENCJI SIECI UZBROJENIA TERENU - drugie postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest założenie Bazy Danych Obiektów Topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracować kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) oraz utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT dla obszaru wybranych sekcji map wraz z harmonizacją wyniku prac z pozostałymi danymi zawartymi w powiatowej, geodezyjnej bazie danych. 2.2 Na przedmiot zamówienia składają się prace szczegółowo opisane w dokumencie pn. WARUNKI TECHNICZNE - załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy (Projekt umowy). 2.3 Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: 1) Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) oraz utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT dla całego obszaru wszystkich obrębów w zakresie opracowania wraz z harmonizacją wyników pracy z pozostałymi danymi zawartymi w powiatowej geodezyjnej bazie danych. 2) Dostosowanie ww. oraz istniejących baz w zakresie redakcji mapy tak, by możliwe było generowanie jednolitych i pełnych raportów graficznych ze zintegrowanej bazy danych systemu TurboEWID dla skal 1:500 do 1:5000. 3) Wprowadzenie działań harmonizujących, mających na celu doprowadzenie do interoperacyjności i spójności tworzonych i modyfikowanych danych w systemie TurboEWID (mapa zasadnicza i mapa ewidencyjna). 4) Doprowadzenie do wzajemnej spójności zbiorów danych oraz ich przystosowanie do wspólnego i łącznego wykorzystywania (mapa zasadnicza i mapa ewidencyjna). 5) Implementacja utworzonych i zmodyfikowanych danych oraz wprowadzenie działań harmonizujących w bazie danych systemu TurboEWID dla obszaru wszystkich obrębów w zakresie opracowania. Utworzenie potrzebnych relacji i mechanizmów pozwalających na prowadzenie ww. baz w systemie TurboEWID v. 9.0. 6) Jako wynikowy układ współrzędnych opracowywanych map numerycznych należy przyjąć układ 2000. 7) Jako wynikowy układ wysokościowy należy przyjąć układ Kronsztad 86 na podstawie danych dostarczonych przez Ośrodek. 2.4 Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 2.4.1 W ramach realizacji zadania dotyczącego utworzenia baz danych BDOT500 oraz GESUT Wykonawca dokona analizy materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego udostępnionych przez Zamawiającego. Z analizy tej należy sporządzić raport obejmujący w szczególności opis zakresu wykorzystania materiałów PZGiK lub uzasadniający powód jego niewykorzystania do opracowania. 2.4.2 Wykonawca przetworzy dane i informacje zawarte w materiałach, o których mowa w pkt 2.4.1 SIWZ, do postaci zgodnej z modelami pojęciowymi bazy danych BDOT500 oraz GESUT, określonymi przepisami rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 r. poz. 1938) oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2028) dla całych obrębów w zakresie opracowania. 2.4.3 Przy wykonywaniu czynności, o których mowa w pkt 2.4.2 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania następującej hierarchii źródeł danych: Lp. Szczegóły terenowe będące przedmiotem geodezyjnego pomiaru sytuacyjnego lub wysokościowego: Hierarchia źródeł danych 1. Szczegóły terenowe I i II grupy dokładnościowej - 1) Operaty techniczne, włączone do PZGiK, zawierające rezultaty geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych. 2) Rastry mapy zasadniczej. 2. Szczegóły terenowe niewymienione pod pozycją nr 1 niniejszej tabeli. - Rastry mapy zasadniczej. 2.4.4 W przypadku, gdy bazy danych GESUT oraz BDOT500 tworzone będą na podstawie cyfrowych zbiorów mapy zasadniczej powstałych w drodze ekranowej digitalizacji nieelektronicznej postaci tej mapy, Wykonawca pozyska dane dotyczące szczegółów sytuacyjnych I i II grupy dokładnościowej, w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, na podstawie dostępnych informacji zawartych w operatach technicznych włączonych do PZGiK. 2.4.5 W trakcie wektoryzacji konkretnego arkusza mapy należy dokonać weryfikacji treści, tworzonej na podstawie operatów technicznych, numerycznej mapy zasadniczej z obrazem na skalibrowanych rastrach analogowej mapy zasadniczej. Wszelkie niezgodności oraz niejednoznaczności należy na bieżąco raportować Zamawiającemu oraz wykazać w operacie technicznym i przekazać Zamawiającemu w ramach odbioru opracowania. 2.4.6 Należy dokonać weryfikacji treści skalibrowanych rastrów map zasadniczych z treścią istniejącej numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków w zakresie obrysów budynków oraz przebiegu granic działek ewidencyjnych, stanowiących treść numerycznej mapy ewidencyjnej. 2.4.7 W przypadku napotkania miejsc, dla których obraz budynków oraz działek ewidencyjnych będzie niezgodny z obrazem na skalibrowanych rastrach analogowej mapy zasadniczej, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt Zamawiającemu (celem dalszych wyjaśnień). Raport załączyć do operatu technicznego. 2.4.8 Należy utworzyć poprawne relacje topologiczne pomiędzy obiektami stanowiącymi przedmiot opracowania a istniejącymi budynkami w bazie EGIB oraz innymi obiektami istniejącymi w bazach danych. 2.4.9 Po opracowaniu map numerycznych, przed przekazaniem Zamawiającemu opracowania, należy dokonać wewnętrznej kontroli polegającej w szczególności na sprawdzeniu: a) zgodności i kompletności zrysowania treści z analogowej mapy zasadniczej, b) poprawności redakcji mapy (w połączeniu z treścią istniejącej mapy ewidencyjnej), c) zgodności i kompletności wprowadzenia operatów technicznych, d) poprawność uzupełnienia atrybutów obiektów baz danych BDOT500-GESUT. Informacje z tej kontroli należy załączyć do operatu. 2.4.10 Baza danych Zamawiającego po załadowaniu opracowanej mapy i jej konfiguracji w systemie TurboEWID powinna zapewniać sprawną obsługę mapy numerycznej, aktualizację bazy w zakresie BDOT-GESUT oraz mapy ewidencyjnej, a także mapy projektowanych sieci uzbrojenia terenu dla całych obrębów w zakresie opracowania. 2.4.11 Numeryczne opracowanie podlegające ładowaniu należy nagrać w dwóch egzemplarzach na nośnikach magnetycznych (DVD) i włączyć w skład operatu technicznego. 2.4.12 Skompletowany operat techniczny po dokonanym odbiorze ostatecznym należy przekazać do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Tczewie. 2.5 Informacje ogólne dotyczące opracowania: a) powierzchnia opracowania ogółem (obszar opracowania) - 2.952 ha; b) mapa zasadnicza razem: - 250 arkuszy w skali 1:1000, - 13 arkuszy w skali 1:500. 2.6 ZASTRZEŻENIA: 2.6.1 Przed przystąpieniem do realizacji prac, najpóźniej 5 dni roboczych po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia sposobu i formy wykonania zasilenia baz danych Zamawiającego prowadzonych w systemie TurboEWID oraz harmonogramu przekazania plików do zasilenia baz danych. Wykonawca przedstawi również harmonogram prac uwzględniający w szczególności przekazanie opracowania do wstępnej kontroli przez Zamawiającego. Ustalenia zostaną spisane w formie notatki w Dzienniku pracy, do prowadzenia, którego Wykonawca jest zobowiązany. 2.6.2 Obowiązkiem Wykonawcy będzie wprowadzenie opracowanej mapy numerycznej do bazy danych systemu EWID2007 w celu aktualizacji. 2.6.3 Wszystkie wynikowe pliki komputerowe mają kodowanie polskich znaków według standardu zgodnego z kodowaniem wydanej kopii bazy danych ewidencyjnych. 2.7 Zamawiający udostępni Wykonawcy następujące materiały wyjściowe: 1) operaty techniczne, zawierające wyniki geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych obiektów objętych bazami danych BDOT500 i GESUT dla obszaru opracowania. Szacunkowa ilość operatów: 6 300 sztuk. 2) numeryczną mapę ewidencji gruntów i budynków dla obszaru opracowania, prowadzoną w systemie TurboEWID. 3) Numeryczną postać osnowy geodezyjnej. 4) Numeryczną, rastrową mapę zasadniczą dla obszaru opracowania, prowadzoną w systemie TurboEWID v. 9.0 (układ współrzędnych - 1965; układ wysokościowy - Kronsztad 60). 2.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania testów plików wsadowych przygotowanych przez Wykonawcę przed rozstrzygnięciem przetargu. Jeżeli okaże się, że procedura wsadowego wprowadzania zmian wykaże błędy, lub że wynik wprowadzenia zmian do kopii powiatowej bazy danych nie będzie identyczny z wynikiem wprowadzenia tych samych zmian za pomocą posiadanego oprogramowania TurboEwid wersja 9.0, Zamawiający odrzuci daną ofertę jako niezgodną z treścią SIWZ, w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy. Sposób przygotowania plików testowych zawiera dokument pn. Warunki sporządzenia próbki - Załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA: Podana nazwa programu nie narusza przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jego wskazanie uzasadnione jest posiadaniem przez zamawiającego wdrożonego w 2004 r. systemu do prowadzenia komputerowej bazy danych Mapy Zasadniczej - TurboEWID, a jednocześnie nie jest obowiązkiem Wykonawcy dysponowanie licencją na użytkowanie tego oprogramowania. 2.9 Wykonawca zrealizuje wszelkie niezbędne czynności w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, określonego w Rozdziale 2 SIWZ, a w szczególności zobowiązuje się do tego, co następuje: 1) zapoznania się z materiałami niezbędnymi do wykonania zamówienia znajdującymi się w Powiatowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym w Tczewie (mapy rastrowe), 2) przestrzegania poufności dostępu do danych oraz niewykorzystywania danych uzyskanych podczas wykonywania testów do celów innych niż wykonania testów, a także o nieudostępnianiu danych osobom trzecim (art. 29 ust. 4 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.). 2.10 INFORMACJA O UBEZPIECZENIU O.C. Wybrany Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). 2.11 INFORMACJA O GWARANCJI Wybrany Wykonawca, zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane usługi, na okres min. 3 lat (36 miesięcy) - licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru. W przypadku ujawnienia wad w tym okresie Wykonawca pokryje koszty usunięcia tych wad przez Zamawiającego. 2.13 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania bądź zaniechania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 4 500,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 100/00). 9.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 12.1 SIWZ. 9.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 9.3.1 pieniądzu, 9.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9.3.3 gwarancjach bankowych, 9.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 9.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 9.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr ZP.272.12.2016. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 9.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 9.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinno znaleźć się, co następuje: 1) treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego, 2) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, 3) gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) - informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty. Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty, w związku z wykluczeniem Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy, to jest z uwagi na nie wniesienie wadium. 9.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 9.4 SIWZ. 9.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach