Przetargi.pl
ZAŁOŻENIE BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH ORAZ UTWORZENIE INICJALNEJ BAZY DANYCH GEODEZYJNEJ EWIDENCJI SIECI UZBROJENIA TERENU

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2016-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAŁOŻENIE BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH ORAZ UTWORZENIE INICJALNEJ BAZY DANYCH GEODEZYJNEJ EWIDENCJI SIECI UZBROJENIA TERENU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest założenie Bazy Danych Obiektów Topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracować kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 oraz utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT dla obszaru wybranych sekcji map wraz z harmonizacją wyniku prac z pozostałymi danymi zawartymi w powiatowej, geodezyjnej bazie danych. 2.2 Na przedmiot zamówienia składają się prace szczegółowo opisane w Warunkach Technicznych stanowiących Załącznik Nr 1 do umowy (Załącznika Nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy). 2.3 Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia: 1) Utworzenie baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 oraz inicjalnej bazy GESUT na podstawie wszelkich możliwych do pozyskania dokumentów źródłowych przechowywanych w PODGiK; 2) Dostosowanie ww. oraz istniejących baz w zakresie redakcji mapy tak, by możliwe było generowanie jednolitych i pełnych raportów graficznych ze zintegrowanej bazy danych systemu EWID2007 dla skal 1: 500 do 1: 5000; 3) Wprowadzenie działań harmonizujących, mających na celu doprowadzenie do interoperacyjności i spójności tworzonych i modyfikowanych danych w systemie EWID2007 (mapa zasadnicza i mapa ewidencyjna); 4) Doprowadzenie do wzajemnej spójności zbiorów danych oraz ich przystosowanie do wspólnego i łącznego wykorzystywania, (mapa zasadnicza i mapa ewidencyjna); 5) Implementacja utworzonych i modyfikowanych danych oraz działań harmonizujących w bazie danych systemu EWID2007 to znaczy zasilenie bazy danych systemu oraz utworzenie potrzebnych relacji i mechanizmów pozwalających na prowadzenie ww. baz w systemie EWID2007; 6) Opracowanie numerycznej, obiektowej mapy zasadniczej dla terenu opracowania; 7) Ładowanie w trybie wsadowym opracowanej mapy numerycznej do bazy danych systemu Ewid2007; 8) Zaraportowanie rozbieżności pomiędzy treścią mapy ewidencyjnej a mapą rastrową; 9) Redakcja numerycznej mapy zasadniczej w skali 1:500, o treści zgodnej z rastrową mapą sytuacyjno-wysokościową i zasadniczą z wykorzystaniem numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków; 10) Otrzymaną treść mapy zasadniczej należy uzupełnić operatami przyjętymi do Zasobu w trakcie realizacji prac. Ilość operatów nie większa niż 20. Na operatach technicznych umieścić informację o ich wykorzystaniu w obecnym opracowaniu; 11) Istniejącą bazę, w zakresie opracowania, należy dostosować do obowiązującego rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 3 grudnia 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej; 12) Skompletowanie operatu z wykonanych prac i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 2.4 Założenia ogólne: 2.4.1. Celem jest założenie numerycznej obiektowej mapy zasadniczej w zakresie: budynków, sieci uzbrojenia terenu oraz pozostałej treści mapy zasadniczej wybranych sekcji map dla obszaru całego powiatu tczewskiego. 2.4.2. Technologia prac oparta jest na pozyskiwaniu informacji z zeskanowanych arkuszy mapy zasadniczej, uzgodnieniu z treścią mapy numerycznej, a następnie przetworzeniu tych informacji do postaci wektorowo - obiektowej. 2.4.3. W procesie pozyskiwania danych należy kierować się zasadą nadrzędności danych z pomiarów bezpośrednich nad innymi metodami oraz maksymalnego ich wykorzystania w procesie tworzenia mapy numerycznej. 2.4.4. Należy przyjąć skalę bazową 1:500. 2.4.5. Jako wynikowy układ współrzędnych opracowanych map numerycznych należy przyjąć układ 2000. 2.4.6. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia opracowanej mapy numerycznej do bazy danych systemu EWID2007 w celu aktualizacji. 2.4.7. Wszystkie wynikowe pliki komputerowe mają kodowanie polskich znaków według standardu zgodnego z kodowaniem wydanej kopii bazy danych ewidencyjnych. UWAGA: Przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu sposobu i formy wykonania zasilenia baz Zasobu geodezyjnego. Ustalenia zostaną spisane w formie notatki w dzienniku pracy, do prowadzenia, którego Wykonawca jest zobowiązany. 2.5 Zamawiający udostępni Wykonawcy następujące materiały wyjściowe: a) numeryczną mapę ewidencji gruntów i budynków dla obszaru opracowania, prowadzona w systemie TurboEWID, b) numeryczną, rastrową mapę zasadniczą dla obszaru opracowania, prowadzoną w systemie TurboEWID, c) numeryczną postać osnowy geodezyjnej. 2.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania testów plików wsadowych przygotowanych przez Wykonawcę przed rozstrzygnięciem przetargu. Jeżeli okaże się, że procedura wsadowego wprowadzania zmian wykaże błędy, lub że wynik wprowadzenia zmian do kopii powiatowej bazy danych nie będzie identyczny z wynikiem wprowadzenia tych samych zmian za pomocą posiadanego oprogramowania TurboEwid wersja 8.6, Zamawiający odrzuci daną ofertę jako niezgodną z treścią SIWZ, w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy. 2.7 Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek testów plików wsadowych przygotowanych przez Wykonawcę na podstawie fragmentu bazy otrzymanych od Zamawiającego w formie próbki danych wektorowych (dane graficzne i opisowe w formacie KCD lub GML) i rastrowych (zeskanowana mapa analogowa z zaznaczonym kolorem zielonym zakresem opracowania). Zadaniem Wykonawcy będzie wprowadzanie fragmentu mapy sytuacyjno - wysokościowej z uzbrojeniem podziemnym obejmującego: budynek wraz z przyłączami podziemnymi i elementami naziemnymi wszystkich mediów znajdujących się w próbce rastra mapy analogowej. Wykonawca załączy do oferty wynikowe pliki w formacie KCD lub GML na płycie CD/DVD w układzie współrzędnych źródłowym 1965 oraz przetransformowane do układu 2000 (Zamawiający udostępni Wykonawcom plik parametrowy potrzebny do wykonania transformacji). Zamawiający dokona próby załadowania przekazanych plików do kopii bazy danych i dokona oceny poprawności zaczytanych danych. UWAGA: Podana nazwa programu nie narusza przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej wskazanie uzasadnione jest posiadaniem przez Zamawiającego wdrożonego w 2004 r. systemu do prowadzenia komputerowej bazy danych Mapy Zasadniczej - TurboEWID, a jednocześnie nie jest obowiązkiem Wykonawcy dysponowanie licencją na użytkowanie tego oprogramowania. 2.8 Wykonawca zrealizuje wszelkie niezbędne czynności w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, określonego w Rozdziale 2 SIWZ, a w szczególności zobowiązuje się do tego, co następuje: 1) Przedstawienia, przed przystąpieniem do realizacji pracy, Zamawiającemu sposobu i formy wykonania zasilenia baz Zasobu geodezyjnego. Ustalenia zostaną spisane w formie notatki w dzienniku pracy. 2) Prowadzenia dziennika pracy, w którym zapisywane będą wszelkie uzgodnienia z Zamawiającym, wszystkie ustalenia i omówienia problemów prac. Dla tych ustaleń zastrzega się wyłącznie formę pisemną i tylko taka forma będzie wiążąca. Protokoły uzgodnień winny być zaakceptowane i podpisane przez przedstawicieli obu stron. 3) Zapoznania się z materiałami niezbędnymi do wykonania zamówienia znajdującymi się w Powiatowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym w Tczewie (mapy rastrowe). 4) Przestrzegania poufności dostępu do danych oraz niewykorzystywania danych uzyskanych podczas wykonywania testów do celów innych niż wykonania testów, a także o nieudostępnianiu danych osobom trzecim (art. 29 ust. 4 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.). 2.9 Wybrany Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2.10 INFORMACJA O GWARANCJI 2.10.1 Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane usługi na okres minimum 12 miesięcy - licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru. W przypadku ujawnienia wad w tym okresie Wykonawca pokryje koszty usunięcia tych wad przez Zamawiającego. 2.10.2 Z uwagi na fakt, iż długość okresu gwarancji - oprócz ceny i terminu wykonania przedmiotu zamówienia - stanowi kryterium wyboru Wykonawcy, zadeklarowanie okresu gwarancji wynoszącej 12 miesięcy będzie równoznaczne z przyznaniem 0 punktów w ramach przedmiotowego kryterium, natomiast zadeklarowanie okresu krótszego niż 12 miesięcy będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, to jest z uwagi na jej niezgodność z treścią SIWZ. 2.10.3 Szczegóły dotyczące wagi poszczególnych kryteriów oceny ofert zawiera Rozdział 14 SIWZ. 2.10.4 W celu uniknięcia stosowania przez Wykonawców nieuzasadnionego podwyższania wartości ceny jako głównego kryterium wyboru oferty, z równoczesnym nadmiernym (lub wręcz abstrakcyjnym) wydłużaniem zadeklarowanej długości okresu gwarancji, Zamawiający określa maksymalną długość dodatkowego okresu gwarancji (ponad obligatoryjne 12 miesięcy) - na 48 miesięcy. Każde zadeklarowanie okresu gwarancji ponad 48 miesięcy, będzie przez Zamawiającego przyjmowane do obliczeń punktów tak, jakby Wykonawca zadeklarował 48 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy 100/00). 9.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 12.1 SIWZ. 9.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 9.3.1 pieniądzu, 9.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9.3.3 gwarancjach bankowych, 9.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 9.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 9.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr ZP.272.4.2016. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 9.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 9.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinno znaleźć się, co następuje: 1) treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego, 2) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, 3) gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) - informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty. Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty, w związku z wykluczeniem Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy, to jest z uwagi na nie wniesienie wadium. 9.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 9.4 SIWZ. 9.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach