Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków – opracowanie danych ewidencyjnych budynków i lokali – dla Gminy Wysoka (obręby ewidencyjne od 1 do 14) oraz Gminy Białośliwie (obręby ewidencyjne od 2 do 9)

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków – opracowanie danych ewidencyjnych budynków i lokali – dla Gminy Wysoka (obręby ewidencyjne od 1 do 14) oraz Gminy Białośliwie (obręby ewidencyjne od 2 do 9)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków – opracowanie danych ewidencyjnych budynków i lokali – dla Gminy Wysoka (obręby ewidencyjne: od 1 do 14) oraz Gminy Białośliwie (obręby ewidencyjne: od 2 do 9). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie danych dotyczących: a) budynków, b) obiektów trwale związanych z budynkami, c) nieruchomości lokalowych, d) właścicieli budynków i lokali, e) gruntów, w tym: granic działek ewidencyjnych zabudowanych oraz zmienionych użytków gruntowych i ich oznaczeń dla działek zabudowanych; 2) opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrzeniu zastrzeżeń zgłoszonych do tego operatu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego, wynikających z uwzględnionych zastrzeżeń, 3) wykonanie uzupełnienia i aktualizacji istniejących baz danych wynikami prac. 3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części. 3.1. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 3.2. Pierwsza część zamówienia: Gmina Wysoka Obszar opracowania: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Gmina Wysoka – obszar wiejski (razem 14 obrębów). Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w systemie EGB 2000 oraz w systemie GEO-INFO dla obrębów ewidencyjnych: - obręb nr 1 – Bądecz, - obręb nr 2 – Czajcze, - obręb nr 3 – Gmurowo, - obręb nr 4 – Jeziorki Kosztowskie, - obręb nr 5 – Kijaszkowo, - obręb nr 6 – Młotkowo, - obręb nr 7 – Mościska, - obręb nr 8 – Rudna, - obręb nr 9 – Sędziniec, - obręb nr 10 – Stare, - obręb nr 11 – Tłukomy, - obręb nr 12 – Wysoczka, - obręb nr 13 – Wysoka Mała, - obręb nr 14 – Wysoka Wielka. 3.3. Druga część zamówienia: Gmina Białośliwie Obszar opracowania: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Gmina Białośliwie (razem 8 obrębów). Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w systemie EGB 2000 oraz w systemie GEO-INFO dla obrębów ewidencyjnych: - obręb nr 2 – Dębówko Nowe, - obręb nr 3 – Dębówko Stare, - obręb nr 4 – Dworzakowo, - obręb nr 5 – Krostkowo, - obręb nr 6 – Nieżychowo, - obręb nr 7 – Pobórka Mała, - obręb nr 8 – Pobórka Wielka, obręb nr 9 – Tomaszewo. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do formułowania wniosków dotyczących realizacji zadania, w zakresie i terminach określonych przez Zamawiającego. 6. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.3. SIWZ. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a upzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z kierowaniem i wykonywaniem prac geodezyjnych i kartograficznych w szczególności: - porównanie z terenem istniejącej mapy ewidencyjnej, - pomiar uzupełniający budynków, granic działek oraz zmienionych konturów użytków gruntowych dla działek zabudowanych, - ustalenie stanów prawnych nieruchomości budynkowych i lokalowych, łącznie z badaniem ksiąg wieczystych, - ustalenie danych ewidencyjnych podmiotów ewidencyjnych w zakresie nieruchomości budynkowych i lokalowych, - pozyskanie danych ewidencyjnych budynków, - pozyskanie danych ewidencyjnych lokali, - uzupełnienie prowadzonej bazy danych ewidencji gruntów i budynków danymi ewidencyjnymi budynków i lokali, - przygotowanie raportów ewentualnych rozbieżności. Wymóg ten nie dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą oraz osób z nimi współpracujących (w rozumieniu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych) wykonujących osobiście usługę. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. 9. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach