Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej. Zadanie III: Termomodernizacja, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Szkoły Podstawowej na cele kulturalne, oświatowe i rekreacyjne w miejscowości Michałów Drugi, gmina Opatówek.

Gmina Opatówek ogłasza przetarg

  • Adres: 62860 Opatówek, ul. Plac Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7618080, 7618454, , fax. 627 618 017
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatówek
    ul. Plac Wolności 14
    62860 Opatówek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7618080, 7618454,, fax. 627 618 017
    REGON: 25085523900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej. Zadanie III: Termomodernizacja, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Szkoły Podstawowej na cele kulturalne, oświatowe i rekreacyjne w miejscowości Michałów Drugi, gmina Opatówek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót do wykonania 1. Roboty demontażowe i rozbiórkowe. Demontaż wszystkich elementów kolidujących z pracami termomodernizacyjnymi w tym stolarki okienno - drzwiowej, orynnowania. Do likwidacji przewidziano część podpiwniczoną poprzez zasypanie oraz wszystkie posadzki wewnętrzne. Do rozbiórki przewidziano pokrycie dachowe, część ścian wewnętrznych oraz lekki strop w ramach przewidzianej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania. 2. Roboty budowlane i terenowe. Wykonanie robót budowlanych związanych z odbudową dachu , ścian kolankowych, ścian wewnętrznych, nowego stropu gęstożebrowego, posadzek, wejść do budynku. Prace obejmują wykończenie pomieszczeń na gotowo zgodnie z dokumentacją przetargową wraz z podstawowym wyposażeniem obiektu. W ramach prac terenowych należy wykonać drogę wewnętrzną , przeniesienie istniejącego zjazdu publicznego oraz miejsca postojowe i komunikację dla ruchu pieszego. Teren inwestycji przewidziany do wygrodzenia. 3. Roboty termomodernizacyjne. Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji przegród zewnętrznych tj, ścian stropu i dachu, zamontowanie nowej stolarki okienno - drzwiowej. W ramach termomodernizacji należy wykonać roboty instalacyjne które obejmują: - wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej wraz z kotłownią gazową, - wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z instalacją ciepłej wody użytkowej. 4. Pozostałe roboty instalacyjne. Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w tym oświetlenia terenu, instalacji odgromowej i wew. linii zasilającej, kanalizacji sanitarnej wraz ze szczelnym zbiornikiem na nieczystości .Wykonanie elementów wentylacji mechanicznej wyciągowej w sanitariatach. Zadanie obejmuje również wykonanie nowego przyłącza wodociągowego wraz z zestawem wodomierzowym zabudowanym wew. budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł. Słownie: dziesięć tysięcy złotych.Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądzu ( gwarancje i poręczenia ) należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy w Opatówku pokój nr 13. Do oferty należy załączyć potwierdzenie wniesienia wadium ( kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ) lub kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.4. Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do formularza oferty; 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium; 3) wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenia wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu; 4) do oferty i oświadczenia wstępnego nie należy dołączać dokumentów wskazanych w sekcjach 4.1 oraz 4.2 i 4.3. Dokumenty te składa się na wezwanie zamawiającego na zasadach określonych w przepisach art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zamawiający podejmie decyzję o wezwaniu do ich złożenia. 4.5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności realizujących zadania publiczne ( Dz. U. 2014 r. poz. 1114 ora z 2016 r. poz. 352 ). 1) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach