Starostwo Powiatowe w Lesznie ogłasza przetarg
- Adres: 64100 Leszno, Plac Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 296 834
- Data zamieszczenia: 2018-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4
64100 Leszno, woj. wielkopolskie
tel. 655 296 834
REGON: 41110291700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip@powiat-leszczynski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
regulacja stanów prawnych nieruchomości - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest regulacja stanów prawnych 7 działek ujętych w rejestrze ewidencji gruntów, jako własność Skarbu Państwa, dla których w księdze wieczystej, jako właściciel ujawniona jest osoba fizyczna lub prawna inna niż Skarb Państwa oraz działek, których poszczególne części wpisane są do różnych ksiąg wieczystych Skarbu Państwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne realizacji zamówienia stanowiące załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; 2) oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla 13 obrębów ewidencyjnych z jednostki ewidencyjnej Kobyla Góra
Dodano: 2023-06-14 - rozliczenie ksiąg wieczystych i sporządzenie dokumentów geodezyjnych
Dodano: 2020-11-13 - Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Ostrzeszów
Dodano: 2020-04-22 - rozliczenie ksiąg wieczystych i sporządzenie dokumentów geodezyjnych
Dodano: 2019-08-01 - weryfikacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie stanu prawnego
Dodano: 2019-05-31 - rozliczenie ksiąg wieczystych i sporządzenie dokumentów geodezyjnych
Dodano: 2018-06-21 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków – opracowanie danych ewidencyjnych budynków i lokali – dla Gminy Wysoka (obręby ewidencyjne od 1 do 14) oraz Gminy Białośliwie (obręby ewidencyjne od 2 do 9)
Dodano: 2018-04-30 - Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie użytków gruntowych dla 139 działek zajętych lub przeznaczonych pod drogi powiatowe
Dodano: 2018-02-09 - Wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali dla gminy Turek.
Dodano: 2017-10-27 - Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT500 i GESUT (aktualizacja bazy BDOT500 i GESUT) dla obrębu Brudzew i Malanów
Dodano: 2017-10-11