Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Miasta Kielce

Gmina Kielce ogłasza przetarg

  • Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 76 445
  • Data zamieszczenia: 2024-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce
    Rynek 1
    25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 76 445
    REGON: 291009343
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Miasta Kielce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 polega na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębach ewidencyjnych: Id 2661101_1.0011; Id 2661101_1.0012; Id 2661101_1.0025 na obszarze miasta Kielce. Opracowaniem zostaną objęte obręby ewidencyjne o następującej charakterystyce (niedoszacowanie nw. wartości wynosi 2 %):a) powierzchnia obrębów (ha) - ogółem 815; b) liczba działek ewidencyjnych - ogółem 6008; c) liczba budynków - ogółem 2640; d) szacowana liczba budynków, dla których należy pozyskać dane geometryczne (w drodze pomiaru terenowego) - ogółem 830; e) powierzchnia użytków zabudowanych (ha) - ogółem 310.Zadanie 2 polega na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębach ewidencyjnych: Id 2661101_1.0019; Id 2661101_1.0020 na obszarze miasta Kielce. Opracowaniem zostaną objęte obręby ewidencyjne o następującej charakterystyce (niedoszacowanie nw. wartości wynosi 2 %): a) powierzchnia obrębów (ha) - ogółem 811; b) liczba działek ewidencyjnych - ogółem 3954; c) liczba budynków - ogółem 2626; d) szacowana liczba budynków, dla których należy pozyskać dane geometryczne (w drodze pomiaru terenowego) - ogółem 517; e) powierzchnia użytków zabudowanych (ha) - ogółem 194.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie:- w zakresie Zadanie 1: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100),w zakresie Zadanie 2: 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:ING BANK ŚLĄSKI S.A. Nr 29 1050 1461 1000 0023 5322 5903 z dopiskiem: „Wadium - modernizacja ewidencji – na Zadanie …… ".Uwaga!Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formach, o których mowa w pkt 3.2.– 3.4. treść gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie wystawcy dokumentu do co najmniej, bezwarunkowej, nieodwołalnej zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, płatnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Do wadium wniesionego wformach wyżej wymienionych stosować się powinno prawo polskie. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Pzp. Jako beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać Zamawiającego.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:8.1. upływu terminu związania ofertą;8.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;8.3. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:9.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;9.2. którego oferta została odrzucona;9.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;9.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp.11. Pozostałe informacje dot. wadium w rozdz. XVI SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1. Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy:- w zakresie Zadań 1 - 2:Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej dwie usługi (zamówienia) polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, z których każda została przeprowadzona w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne i obejmowała nie mniej niż 2 000 działek i 1 000 budynków, w każdym zamówieniu.2. Warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:- w zakresie Zadań 1 - 2:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie określonymw art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne lub uprawnienia równoważne, z których jedna osoba będzie pełniła funkcje kierownika prac.Uwaga:Wykonawca składając ofertę na dwa zadania może posłużyć się tym samym doświadczeniem i personelem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach