Przetargi.pl
Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji niezbędnego do aktualizacji użytków rolnych zalesionych według oceny udatności w 2012 roku w ramach działania Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (5 PROW) dla działki numer 191/9 położonej w obrębie Mostki, gmina Staszów na potrzeby prowadzonego postępowania administracyjnego

Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 642 765 , fax. 158 642 211
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe
    ul. Józefa Piłsudskiego 7
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 642 765, fax. 158 642 211
    REGON: 83040924100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszowski.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji niezbędnego do aktualizacji użytków rolnych zalesionych według oceny udatności w 2012 roku w ramach działania Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (5 PROW) dla działki numer 191/9 położonej w obrębie Mostki, gmina Staszów na potrzeby prowadzonego postępowania administracyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji niezbędnego do aktualizacji użytków rolnych zalesionych według oceny udatności w 2012 roku w ramach działania Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (5 PROW) dla działki numer 191/9 położonej w obrębie Mostki, gmina Staszów na potrzeby prowadzonego postępowania administracyjnego. Opracowanie dotyczy działki numer 191/9 położonej w obrębie Mostki, gmina Staszów o powierzchni całkowitej 2,0770 ha. Przedmiotowy grunt został zalesiony przez osoby fizyczne wiosną 2008 roku na podstawie przepisów objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania „Zalesianie gruntów rolnych oraz zalesianie gruntów innych niż rolne”. Dla działki numer 191/9 położonej w obrębie Mostki, gm. Staszów, Starosta Staszowski wydał w dniu 19 listopada 2012 roku decyzję znak: OŚ.6164.61.2012.IV, w której orzekł o przekwalifikowaniu gruntu rolnego o powierzchni 2,00 ha w działce numer 191/9 położonej w obrębie Mostki, gm. Staszów, na grunt leśny. Wydanie decyzji zostało poprzedzone oceną udatności uprawy leśnej przeprowadzonej przez przedstawiciela Starostwa Powiatowego w Staszowie w dniu 25 października 2012 roku. Aktualizacja polega na dokonaniu pomiaru zalesionego użytku w ramach działania Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, przeprowadzeniu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w tym zmienionym użytku oraz wykonaniu stosownych obliczeń powierzchni zmienionych użytków oraz sporządzeniu dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji i wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów. Stosownie do § 8 pkt 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 roku w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów opracowany projekt ustalenia klasyfikacji musi zawierać wszelkie materiały umożliwiające wprowadzenie zmian w ewidencji gruntów, tj.: mapę klasyfikacji, protokół oraz wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. rodzaju użytku gruntowego i klasy bonitacyjnej. Dokonanie ponownej klasyfikacji zmienionych użytków powinno nastąpić zgodnie z wymogami procedury określonej w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 roku w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r., poz. 1246). Wykaz zmian gruntowych wykonać należy w formie tabelarycznej. W tabeli wykazu należy umieścić nazwisko i imię właściciela, adres zamieszkania, stan przed aktualizacją, stan po aktualizacji w użytkach i klasach, który będzie stanowił załącznik do decyzji o wprowadzeniu zmian w ewidencji gruntów. Należy przygotować materiały umożliwiające wprowadzenie zmian na mapie ewidencji gruntów. Obliczoną powierzchnię użytków i klas gleboznawczych wyrównać do powierzchni ewidencyjnej działki. Przy realizacji przedmiotowego zadania, Wykonawcy zostaną udostępnione do wykorzystania materiały z Wydziału Geodezji i Ewidencji Gruntów Starostwa Powiatowego w Staszowie niezbędne do wykonania aktualizacji tj.: decyzja o stwierdzeniu prowadzenia uprawy leśnej i przekwalifikowaniu gruntu rolnego na grunt leśny, protokół oceny udatności uprawy leśnej oraz wydana przez Kierownika Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Kielcach decyzja nr 0238-2008-020484-1 z dnia 04 stycznia 2017 roku o uznaniu wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności oraz zmianie decyzji dotychczasowej. Z uzasadnienia ww. decyzji wynika, iż dla działki numer 191/9 położonej w obrębie Mostki, gm. Staszów wskazano nową powierzchnię zalesienia tj. powierzchnię 0,90 ha. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu opracowany projekt ustalenia klasyfikacji w przedmiocie przeklasyfikowania gruntu rolnego na las, w tym mapy klasyfikacji oraz wykazy zmian gruntowych. Wykonawca pracy przedłoży uwierzytelnione 4 egzemplarze mapy klasyfikacyjnej oraz 4 egzemplarze wykazu zmian danych ewidencyjnych tj. po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron postępowania, 1 egzemplarz do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i 1 egzemplarz do akt sprawy. Dokumenty te będą niezbędne do wydania decyzji klasyfikacyjnej. Wykonawca przekaże roboczą bazę konturów i użytków w formie elektronicznej (format txt, dxf, EWMAPA). Stosownie do art. 29 ust. 3a Prawo zamówień publicznych, nie ma żadnych czynności, które wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wszystkie czynności klasyfikacyjne przeprowadza klasyfikator upoważniony przez Starostę. Jednostka wykonawstwa realizująca zamówienie, powinna posiadać osobę legitymującą się odpowiednimi kwalifikacjami z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Geodezyjnego pomiaru granic użytków gruntowych i klas gruntów powinna dokonać osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2, o którym mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku „Prawo geodezyjne i kartograficzne” (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 725 ze zm.). W przypadku posiadania wymaganych rodzajów uprawnień w zakresie geodezji i klasyfikacji, Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia tych funkcji przez jedną osobę. Wykonawca jest zobowiązany zachować w tajemnicy wszelkie informacje, w których posiadanie wejdzie wykonując zamówienie. Wykonawca – zobowiązuje się przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z Umową powierzenia przetwarzania danych osobowych - załącznik nr 9 do SIWZ, Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Za datę zakończenia prac uznaje się dzień włączenia wykonanej dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Podstawą przyjęcia do zasobu zgodnie z art. 12b ust. 4 Prawa geodezyjnego i kartograficznego z dnia 17 maja 1989 r. (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 725 ze zm.) stanowi protokół odbioru prac podpisany przez „Zamawiającego” po ich komisyjnym odbiorze. Protokół komisyjnego odbioru prac stwierdzający wykonanie przedmiotu umowy w sposób wolny od wad oraz potwierdzenie włączenia wykonanej dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego stanowić będzie podstawę do wystawienia „Zamawiającemu” faktury. CPV: 71.35.43.00 – 7 Usługi badań katastralnych 71.35.40.00 – 4 Usługi sporządzania map
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty według załącznika Nr 1 SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3). 3. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten winien określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ww. dokument należy dołączyć do oferty. 4. Jeżeli Wykonawca, zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Dokumenty, potwierdzające upoważnienie do reprezentowania wykonawcy przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 7. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 9. Zgodnie z art. 26 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej, na której zamieszczono SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy- przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik Nr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienie. Ww. oświadczenie nie będzie brane pod uwagę, jeżeli Wykonawca złoży go wraz z ofertą. Ilekroć w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów (UOKK) jest mowa o: 1/ grupie kapitałowej – „rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę”. 2/ przedsiębiorcy - „rozumie się przez to przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: a) osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, b) osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, c) osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu pkt 4, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 ustawy OKK, d) związek przedsiębiorców w rozumieniu art. 4 pkt 2 ustawy OKKiK, z wyłączeniem przepisów dotyczących koncentracji, 3/ związek przedsiębiorców – rozumie się przez to izby, zrzeszenia i inne organizacje zrzeszające przedsiębiorców o których mowa w pkt 2 jak również związki tych organizacji. Wykonawcy występujący wspólnie a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. c) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców e) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w rozdziale XIII SIWZ (ETAP I) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. f) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 5 ustawy Pzp (art. 24 ust. 5 w zakresie określonym przez zamawiającego), spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane jest łącznie. g) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach