Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6328700 , fax. 016 6328709
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
ul. Jasna 1 1
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 016 6328700, fax. 016 6328709
REGON: 65090028100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Krowica Sama i Krowica Hołodowska, gm. Lubaczów w powiecie lubaczowskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Krowica Sama i Krowica Hołodowska, gm. Lubaczów w powiecie lubaczowskim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742741001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; 3. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji uprawnionego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykaz zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat; 8. Wykaz osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia; 9. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatniego roku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Antoniki, Dąbrowa i Krowica Lasowa, gm. Lubaczów w powiecie lubaczowskim
Dodano: 2011-10-07 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Młodów, Karolówka, Dąbków i Opaka, gm. Lubaczów w powiecie lubaczowskim
Dodano: 2011-07-29 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Lisie Jamy i Wólka Krowicka, gm. Lubaczów w powiecie lubaczowskim
Dodano: 2010-04-28 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu JAMNICA w Gminie Grębów, w systemach informatycznych, powiat tarnobrzeski , województwo podkarpackie.
Dodano: 2009-04-10