Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu JAMNICA w Gminie Grębów, w systemach informatycznych, powiat tarnobrzeski , województwo podkarpackie.

Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8223922 , fax. 015 8223922
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
    ul. 1 Maja 4 4
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8223922, fax. 015 8223922
    REGON: 83041341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu JAMNICA w Gminie Grębów, w systemach informatycznych, powiat tarnobrzeski , województwo podkarpackie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego JAMNICA w Gminie GRĘBÓW, Uruchomienie informatycznego systemu obsługującego bazy danych ewidencyjnych, w wybranych i stosowanych przez tut.Starostwo, systemach: - VEGA do obsługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742741001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych), w formie: pieniędzy, poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1, Ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.(tekst jedn. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. ze zm.) tj: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania czynności określonych Zamówieniem - wykazane zatrudnieniem co najmniej 6 osób z uprawnieniami geodezyjnymi w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych (potwierdzone kserokopią uprawnień określonych w przepisach prawnych). 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia - w celu potwierdzenia powyższego należy przedłożyć Wykaz podobnych robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi były wykonane należycie. (jako podobne rozumie się opracowanie modernizacji ewidencji dla całego obrębu ewidencyjnego lub kilku obrębów - przynajmniej 5 obiektów). 3.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24.ust.1 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. - Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacje o osobach posiadających uprawnienia do wykonywania czynności określonych zamówieniem - wykazane zatrudnieniem co najmniej 6 osób z uprawnieniami geodezyjnymi w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych potwierdzone kserokopią uprawnień określonych w przepisach prawnych. 2. Informacje o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia - w celu potwierdzenia powyższego należy przedłożyć wykaz podobnych robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi były wykonane należycie - referencje. Jako podobne rozumie się opracowanie modernizacji ewidencji dla całego obrębu ewidencyjnego lub kilku obrębów - przynajmniej 5 obiektów. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawionych nie wcześniej niż 3 - miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawionych nie wcześniej niż 3 - miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 2 lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W celu potwierdzenia, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Kopia dowodu wpłacenia wadium. 10.Kopia licencji oprogramowania VEGA, EWMAPA . 11.Pisemna akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy - stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach