Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. Czarnieckiego 16
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6244612 , fax. 016 6244612
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza
ul. Czarnieckiego 16 16
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. 016 6244612, fax. 016 6244612
REGON: 65089438500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszjar.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku dydaktycznego etap II - stan surowy zamknięty - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia obejmuje: Należy zrealizować budowę budynku dydaktycznego na bazie rozpoczętej budowy budynku Centrum Kultury Akademickiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Jarosławiu. Budynek realizowany jest na działce nr ewid. 1048/21 położonej przy ul. Czarnieckiego 16 w Jarosławiu. Stan zaawansowania budowy - surowy bez stropu i dachu nad ostatnią kondygnacją. Zamówienie obejmuje II etap realizacji inwestycji do stanu surowego zamkniętego. zakresem robót objęto: - roboty rozbiórkowe, - zamurowania, ściany i ścianki działowe, - dach o konstrukcji z drewna klejonego z pokryciem, - konstrukcje żelbetowe, - stolarka okienna i drzwiowa aluminiowa, - elewacja budynku, - fasada ze szkła. Podstawowe wielkości budynku: - powierzchnia zabudowy - 488,24 m2, - powierzchnia użytkowa - 1081,60 m2, - kubatura - 6149,12 m3, - ilość kondygnacji - w części południowej - 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 20.000,00 zł -słownie: dwadzieścia tysięcy zł w jednej z form przewidzianych ustawą prawo zamówień publicznych w terminie do dnia 10.06.2009 r. do godz. 10.00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych -Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm., spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki dodatkowe: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj: a. Potencjał kadrowy - mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk kierowniczych na budowie w wymaganych specjalnościach niezbędnych do realizacji zadania tj.: konstrukcyjno-budowlanej, przy czym kierownik budowy oraz kierownicy robót - 5 lat doświadczenia zawodowego popartego posiadaniem uprawnień budowlanych oraz zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (Uwaga: ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych dla tego typu robót) - mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu bezpośredniej realizacji robót tj.: wykazać liczbę co najmniej 30 na stałe zatrudnionych pracowników produkcyjnych (fizycznych). b. Doświadczenie zawodowe - Zrealizowanie jako wykonawca w okresie 3 lat, co najmniej 2 inwestycji o zakresie rzeczowym porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia tj. budowy budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 6.000 m3 i podobnej złożoności technologicznej o wartości zadania inwestycyjnego nie mniejszej niż - robót budowlanych o wartości powyżej 500.000,00zł netto; 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na potwierdzenie czego należy przedłożyć: a. opinię banku potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 zł, b. dokumenty wykazujące roczny obrót w ciągu ostatnich 3 lat w wysokości co najmniej 2.000.000 zł w każdym roku. 3. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru robót. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy określonych w SIWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców przystępujących do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego: 1.Ofertę należy złożyć -wypełnić i podpisać- na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem-załącznik nr 1 do oferty-wg wzoru; 2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych-załącznik nr 2 do oferty-wg wzoru; 3.Wykaz inwestycji spełniających warunki jak w punkcie VII 3 b SIWZ zrealizowanych w ostatnich 5-ciu latach.Na każdą wykazaną w niniejszym załączniku wykonaną robotę budowlaną należy dołączyć dokument stwierdzający, że inwestycje zostały wykonane należycie.-załącznik nr 3 do oferty-wg wzoru; 4.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia w ostatnich 3 latach wraz z wykazem osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z określeniem stanowiska jakie będą zajmować przy realizacji przedmiotu zamówienia-załącznik nr 4 do oferty-wg wzoru; 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa-załącznik nr 5 do oferty; 6.Zaakceptowany -parafowany lub podpisany-każda zapisana strona przez oferenta - osobę podpisującą ofertę Projekt umowy-załącznik nr 6 do oferty-wg wzoru; 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo Oferenta do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert-załącznik nr 7 do ofert; 8.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-załącznik nr 8 do oferty; 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert-załącznik nr 9 do oferty; 10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert-załącznik nr 10 do oferty; 11.Sprawozdanie finansowe, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności: a. za okres ostatnich trzech lat obrotowych albo; b. z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata. -załącznik nr 11 do oferty; 12.Informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert-załącznik nr 12 do oferty; 13.Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium-załącznik nr 13 do oferty; 14.Kosztorys ofertowy szczegółowy przygotowany na podstawie SIWZ, Specyfikacji Technicznej i przedmiaru robót-załącznik nr 14 do oferty; 15.Harmonogram rzeczowo-finansowy robót-załącznik nr 15 do oferty; 16.Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej-załącznik nr 16 do oferty; 17.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie-załącznik nr 17 do oferty; 18.Oświadczenie wykonawcy o podzleceniu części zakresu w ujęciu rzeczowym i finansowym robót będącego przedmiotem zamówienia podwykonawcom. W oświadczeniu należy podać zakres robót będący przedmiotem zamówienia, które wykonawca będzie wykonywał osobiście, a które będzie podzlecał podwykonawcom-załącznik nr 18 do oferty-wg wzoru.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwszjar.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku Uniwersyteckiego Centrum Sportowego - Hali Sportowej przy ul. Zelwerowicza w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku S dla Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej - budowa Centrum Logistyki
Dodano: 2016-07-22 - Kontynuacja robót budowlanych dla potrzeb Uczelnianego Centrum Przetwarzania Danych Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-07 - Remont pomieszczeń dydaktycznych i biurowych w budynkach L-28-29-30-30A-33 dla Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-05 - Prace remontowe w pom. 134.135, 135a w budynku P dla WBIŚiA
Dodano: 2016-07-05 - Wymiana drewnianych drzwi wejściowych na drzwi aluminiowe wraz z remontem schodów z użyciem płyt granitowych i zadaszenia w budynku D Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-01 - Modernizacja wybranych pomieszczeń oraz wykonanie wentylacji mechanicznej na parterze w budynku F Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa DS PROMIEŃ Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-06-17 - Remont pomieszczeń dydaktycznych i biurowych w budynkach L-28-29-30-30A-33 dla Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-06-15 - Wymiana drewnianych drzwi wejściowych na drzwi aluminiowe wraz z remontem schodów z użyciem płyt granitowych i zadaszenia w budynku D Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-06-13