Przetargi.pl
Wykonanie modelu price cap w ramach regulacji cen powszechnych usług pocztowych oraz przeprowadzenie szkolenia

Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5349259, 5349169 , fax. 022 5349341
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
    ul. Kasprzaka 18/20 18/20
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5349259, 5349169, fax. 022 5349341
    REGON: 01751079400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modelu price cap w ramach regulacji cen powszechnych usług pocztowych oraz przeprowadzenie szkolenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modelu price cap w ramach regulacji cen powszechnych usług pocztowych oraz przeprowadzenie szkoleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) posiadać doświadczenie w wykonaniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. powinien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (tj. przed dniem 06.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zamówienia, których przedmiotem było wykonanie: a) analizy zasad rachunkowości i/lub analizy sprawozdań z prowadzonej rachunkowości, oraz b) badania sprawozdania finansowego i/lub audytu wyników kalkulacji kosztów. Jedno z dwóch wymaganych zamówień powinno być wykonane u/dla operatora pocztowego lub telekomunikacyjnego. Wartość każdego wskazanego w wykazie zamówienia nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych); 2) dysponować minimum trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają nw. doświadczenie i kwalifikacje lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób: Wymagane doświadczenie i kwalifikacje: a) w zakresie doradztwa dotyczącego: - praktycznej znajomości ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi oraz dyrektyw Unii Europejskiej dotyczących rynku pocztowego; - umiejętności oceny wpływu zastosowanych rozwiązań w zakresie rachunku kosztów na spełnienie wymogów ustawowych, przypisanych operatorowi świadczącemu usługi powszechne; b) w zakresie przeglądu sprawozdań finansowych: - praktyczna znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.); - znajomość Międzynarodowych Standardów Rachunkowości; - doświadczenie w analizie sprawozdań finansowych dla klientów reprezentujących różne sektory gospodarki, w szczególności dla przedsiębiorstw usługowych; c) w zakresie rachunkowości zarządczej: - praktyczna znajomość rachunku kosztów; - doświadczenie w projektowaniu systemów raportowania finansowego i zarządczego; - doświadczenie w prowadzeniu projektów w zakresie zarządzania kosztami i/lub ich optymalizacji. d) w zakresie doradztwa dla klientów działających w branżach (rynkach) regulowanych - udział w co najmniej jednym projekcie związanym z opracowywaniem modeli (mechanizmów) regulacyjnych np. modele regulacji cen, model kalkulacji kosztów, model księgowości regulacyjnej. Wykonawca w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ powinien wskazać: nazwę projektu, datę jego realizacji, podmiot dla którego projekt był wykonywany oraz zakres czynności wykonywanych w projekcie czynności. Wymagania określone w pkt 2.2)a), 2.2)b) i 2.2)c) muszą spełnić co najmniej trzy osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, natomiast wymaganie określone w pkt 2.2)d) co najmniej dwie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (tj. przed dniem 06.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ zostały wykonane należycie; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował podczas realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1) powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymienione powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość merytoryczna oferty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach