Przetargi.pl
Sporządzanie według potrzeb świadectw charakterystyki energetycznej dla wytypowanych lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków położonych w Warszawie stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2016-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie według potrzeb świadectw charakterystyki energetycznej dla wytypowanych lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków położonych w Warszawie stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji. 1.1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach gminnych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów oraz dla lokali gminnych: mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w budynkach wspólnotowych będących i nie będących w administracji ZGN w Dzielnicy Mokotów. Budynki i lokale, o których mowa w zdaniu poprzednim położone są w Warszawie w Dzielnicy Mokotów na terenie: DOM Służewiec, DOM Wiśniowa, DOM Madalińskiego DOM Wierzbno, DOM Polkowska, DOM Konduktorska. Zamawiający zakłada, że w okresie trwania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania zlecone zostanie sporządzenie 350 sztuk świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i 5 sztuk świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków. Ilości podane w zdaniu poprzednim mogą ulec zmianie, ponieważ świadectwa wykonywane będą w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający informuje, że większość lokali i budynków, którymi administruje, ogrzewana jest z jednego źródła ciepła (miejska sieć ciepłownicza lub własne kotłownie). Część lokali tj. ok. 20 % posiada ogrzewanie indywidualne (indywidualne piece gazowe lub ogrzewanie elektryczne). Budynki posiadają wentylację grawitacyjną, nie posiadają centralnej klimatyzacji. Do wykonania każdego zlecenia Zamawiający udostępni Wykonawcy do wglądu posiadaną dokumentację techniczną budynku lub lokalu, a przypadku braku dokumentacji architektoniczno budowlanej lub inwentaryzacji - szkic lokalu z naniesionymi przegrodami. 1.2. Wykonywanie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych i użytkowych budynków wskazanych w pkt. 3.1. następować będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez DOM, (stosownie do jego potrzeb). 1.2.1. Zlecenia będą określały adres obiektu i termin wykonania zlecenia. 1.2.2. Zlecenia przekazywane będą Wykonawcy w każdej dostępnej formie: osobiście, faksem lub drogą elektroniczną. 1.2.3. Termin wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej liczony będzie od dnia następnego po dniu przekazania zlecenia Wykonawcy i nie może być dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. Skrócenie czasu wykonania zlecenia punktowane będzie w sposób opisany w pkt. 21.4 SIWZ. 1.3. Świadectwa charakterystyki energetycznej będą sporządzane zgodnie z obowiązującymi w dacie ich sporządzania przepisami określającymi zasady sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej. 1.3.1. Świadectwo charakterystyki energetycznej wykonane dla każdego lokalu mieszkalnego lub użytkowego i budynku będzie opracowane: 1.3.1.1. przez osoby posiadające uprawnienia wynikające z przepisów praw, o których mowa pkt. 3.3. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obowiązujących w dacie sporządzania; 1.3.1.2. w języku polskim, z zastosowaniem oznaczeń graficznych i literowych określonych w Polskich Normach dot. budownictwa oraz instalacji grzewczych, wentylacyjnych, chłodzenia, ciepłej wody użytkowej i oświetlenia w budynkach, 1.3.1.3. w postaci papierowej oprawione w okładki formatu A-4 w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie, 1.4. Każde świadectwo charakterystyki energetycznej zawierać będzie wszystkie elementy wymagane przez obowiązujące w dacie jego sporządzenia przepisy dotyczące sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej. 1.4.1. Odebranie wykonanego zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy świadectwa charakterystyki energetycznej przez Zamawiającego potwierdzone będzie protokołem odbioru. 1.4.2. Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego. 1.5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. - 3.4. niniejszej specyfikacji mają być wykonane zgonie z: warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca, przy realizacji zamówienia, zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie w jakim chciałby uzyskać dostęp do lokali i budynków dla których będzie wykonywał świadectwa charakterystyki energetycznej 1.7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, obowiązującemu w dacie jego realizacji 1.8. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III do niniejszej specyfikacji. 1.8.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach: a) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; b) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu niniejszej umowy; c) zmiany zakresu rzeczowego i finansowego; d) zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu niniejszej umowy; e) powierzenia Podwykonawcy wykonania części lub całości przedmiotu zamówienia lub zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy z Podwykonawcą, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy p.z.p., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem zamówienia; f)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w następstwie wydłużających-wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy. 1.8.2. Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 1.8.3. Wynagrodzenie ostateczne za wykonany zakres prac - będzie obejmować łącznie wynagrodzenie podstawowe plus podatek VAT 1.9. Wymagania dotyczące gwarancji : Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia, na wykonany przedmiot zamówienia, gwarancji na okres ważności świadectwa charakterystyki energetycznej, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dacie sporządzania świadectwa. 2. Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy zamówień z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3. Oferty częściowe. 3.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.2. Złożenie oferty obejmującej całość przedmiotu zamówienia stanowi jeden z warunków ważności oferty. 4. Oferty wariantowe. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Wymagany termin wykonania zamówienia. 5.1. Zlecenia będą realizowane począwszy od dnia następującego po dniu podpisania umowy do dnia 31.12.2016 r. 5.2.Termin wykonania każdego zlecenia wynosi maksymalnie 21 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu przekazania zlecenia Wykonawcy. 5.3. Skrócenie czasu realizacji zleceń będzie punktowane w sposób opisany w pkt. 21.4 SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena - 20 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój nr 34 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00) 8. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Mirosław Cejmer . stanowisko służbowe: inspektor ds. sanitarnych w ZGN Mokotów 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Marzenna Niecikowska. stanowisko służbowe: Kierownik Działu ds. Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie czasu realizacji poszczególnych zleceń
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach