Urząd Gminy i Miasta Żuromin ogłasza przetarg
- Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6572637 , fax. 023 6572540
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3 3
09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
tel. 023 6572637, fax. 023 6572540
REGON: 00052853400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do remontu dachu małej sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 1 w Żurominie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykaz materiałów: 1.Blacha trapezowa o wysokości trapezu 35 mm, kolor - ciemny brąz, połysk 2.Blacha płaska w kolorze ciemnego brązu, połysk 3.Wkręty farmerskie 4.Folia - paroizolacja 5.Uszczelka T- 35 6.Rynny - profil fi 130 mm 7.Rury spustowe fi 110 mm 8.Uchwyty do rynien 9.Uchwyty do rur spustowych 10.Zaślepki prawe 11.Zaślepki lewe 12.Lej spustowy 13.Kolano dwukielichowe < 67 st. 14.Łącznik rynny 15.Wkręty do uchwytów do rur spustowych dł. 100 mm M8, kołek rozporowy Zestawienie materiałów wraz z podaną ilością w załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: 1.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty 2.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji - na okres 10 lat. 5.Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 3 do oferty) Ponadto oferta musi zawierać: - ofertę cenową - (druk oferty - załącznik nr 2 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów drewnopochodnych, stolarskich oraz tarcicy - II części, sprawa 49/ZP/16
Dodano: 2016-06-16 - Zakup i dostawa farb ogólnego przeznaczenia i akcesoriów malarskich, farb kamuflażowych oraz materiałów budowlanych dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu.
Dodano: 2015-04-23 - Dostawa materiałów budowlanych wg zestawienia wraz z dostawą i rozładunkiem na wskazanym miejscu na zadaniu 42 366 Kraków.
Dodano: 2015-04-15 - ZRB Jarosław: Dostawa materiałów budowlanych (zadanie 43 181 Rzeszów)
Dodano: 2015-03-11 - Zakup i sukcesywne dostawy materiałów do konserwacji obiektów budowlanych i urządzeń dla WDW Jurata - Sopot DW/O/JS/PZP/J-30/2014
Dodano: 2014-08-21 - ZRB Jarosław: Zakup materiałów budowlanych na zadaniu 42 721 Kraków
Dodano: 2014-03-05 - Dostawa materiałów i urządzeń do konserwacji obiektów budowlanych DW/O/JS/PZP/J-27/2013
Dodano: 2013-06-10 - ZRB Jarosław: Dostawa materiałów budowlanych na zadanie 43 640 Chełm.
Dodano: 2013-06-10 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych, metalowych, farb i lakierów, materiałów i urządzeń elektrycznych dla jednostek wojskowych administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu.
Dodano: 2012-11-13 - ZRB Jarosław: Zakup materiałów budowlanych na zadanie 42 721 Kraków
Dodano: 2012-07-09