Przetargi.pl
zakup i dostawa środków czystości dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Tochtermana 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3615285, 3615284 , fax. 048 3615213
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Tochtermana 1 1
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa środków czystości dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres nr 1 - środki do mycia podłóg, szyb, glazury i sanitariatów I. Wymagania dotyczące środków czystości: 1. Środek myjąco - pielęgnujący do mycia podłóg 1.1. środek do mycia i konserwacji wszystkich podłóg, 1.2. do systematycznego stosowania, nadaje się do powierzchni tarketowych, w tym zabezpieczonych akrylami, 1.3. nie pozostawiający smug i nie niszczący powierzchni, 1.4. zapobiegający ślizganiu, zawierający anionowe środki powierzchniowo czynne nie zawierające mydła, 1.5. myje i konserwuje posadzkę w jednym cyklu pracy, 1.6. możliwość użycia do maszynowego sprzątania, 1.7. roztwory z użyciem zimnej wody, 1.8. przygotowanie roztworów roboczych z dozowników automatycznych, 1.9. orientacyjne zapotrzebowanie (w l) na okres 2 lat: 2.200 (uwaga: do obliczenia podanych ilości wzięto pod uwagę superkoncentrat) 1.10. powierzchnia posadzek do sprzątania wynosi 25.640 m2. 2. Środek czyszczący do wszystkich powierzchni zmywalnych: glazura, meble, powierzchnie laminowane, lamperie itp. w tym do powierzchni błyszczących (szyby, lustra, przeszklenia). 2.1. skutecznie usuwający tłuste plamy oraz inne zabrudzenia , 2.2. nie pozostawiający smug, posiada przyjemny zapach, 2.3. nie powoduje podrażnień skóry, 2.4. roztwory z użyciem zimnej wody, 2.5. przygotowanie roztworu roboczego z zastosowaniem automatycznego dozownika 2.6. orientacyjne zapotrzebowanie (w l) na okres 2 lat: 1.320 (uwaga: do obliczenia podanych ilości wzięto pod uwagę superkoncentrat) 3. Środek do gruntownego i codziennego mycia urządzeń sanitarnych 3.1. skutecznie usuwający resztki mydła, osady mineralne (kamień osadowy), 3.2. nie niszczący czyszczonych powierzchni, nie pozostawia smug, posiadający właściwości neutralizujące nieprzyjemne zapachy, 3.3. nie zawierający kwasu fosforowego, 3.4. posiada właściwości neutralizujące nieprzyjemne zapachy 3.5. ulega rozkładowi biologicznemu 3.6. roztwory z użyciem zimnej wody, 3.7. przygotowanie roztworu roboczego z zastosowaniem automatycznego dozownika 3.8. orientacyjne zapotrzebowanie (w l) na okres 2 lat: 1.390 (uwaga: do obliczenia podanych ilości wzięto pod uwagę koncentrat) 3.9. powierzchnia łazienek, brudowników, WC do sprzątania wynosi 1.393 m2 II. Wymagania dotyczące dozowników automatycznych 1. Parametry dozowników: Lp. Parametry wymagane 1. Dozowniki - stacjonarne urządzenia przepływowe montowane na ścianie podłączone do instalacji wodnej 2. Przystosowane do bardzo precyzyjnego dozowania produktów chemicznych w stężeniach od 0,1 - 1,0% (dodatkowo możliwość przygotowania roztworów o wyższym stężeniu). 3. Urządzenia umożliwiające szybkie napełnienie wiader roztworem środka myjącego oraz dające możliwość bezpiecznego napełniania roztworem butelki ze spryskiwaczem oraz mniejszych butelek 4. Urządzenie posiadające przełącznik do łatwego i prostego pobrania wybranego produktu roboczego 5. Posiadające zabezpieczenie przed możliwością użycia przez osoby niepowołane 6. Dozowniki posiadające zabezpieczenie przed dostaniem się środka chemicznego bądź jego roztworu do instalacji wodnej 7. Obudowa dozowników łatwa do utrzymania w czystości, odporna na mechaniczne uszkodzenia oraz na działanie środków chemicznych. 8. Na urządzeniu wydzielone miejsce na oznakowanie (naklejkę) środka zawartego w dozowniku. 2. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących w ilości 50 szt. dla każdego środka chemicznego (dopuszcza się dozowniki tylko dla jednego środka lub dla dwóch lub dla trzech wymaganych środków). 3. Wykonawca zobowiązany jest do użyczenia i zamontowania systemów dozujących w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (przy ujęciach wody) na czas trwania umowy. 4. Systemy dozujące są własnością Wykonawcy i po terminie, w którym strony przestają być związane umową podlegają demontażowi przez Wykonawcę na własny koszt. 5. Wykonawca zobowiązany jest przynajmniej raz na kwartał dokonać przeglądu dozowników w celu sprawdzenia i regulacji stężeń środków chemicznych przez cały okres trwania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia wykonania przeglądu dozowników na piśmie. W przypadku awarii dozownika Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wady w ciągu 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku gdy usunięcie awarii będzie wymagało więcej czasu Wykonawca zobowiązany jest zamontować zastępczy dozownik. 6. Zamawiający zastrzega, iż ilość dozowników może ulec zmianie ze względu na potrzebę ich zamontowania w innym miejscu albo ich likwidację. O wszelkich zmianach Wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie. 7. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty katalogów lub szczegółowych opisów oferowanych dozowników. Zakres nr 2 - środki do mycia i konserwacji tarketów I. Wymagania dotyczące środków czystości: Środki do maszynowego czyszczenia i konserwacji powierzchni pokrytej tarketem. 1. Środek do maszynowego, gruntownego mycia i usuwania powłok ochronnych z powierzchni tarketowych, charakteryzujący się szybkim i skutecznym usuwaniem zanieczyszczeń. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 400 litrów koncentratu 2. Powłoka akrylowa do ręcznego nanoszenia na zabezpieczane powierzchnie, charakteryzująca się odpornością na działanie środków dezynfekcyjnych, antypoślizgowa o dużej twardości powłoki. Efekt wizualny - półmat. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 1.200 litrów powłoki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398316002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zakres nr 1 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Zakres nr 2 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe: Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać wykonanie w ciągu min. 6 miesięcy sukcesywnych dostaw o łącznej wartości min. 30.000,00 PLN. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę . Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. 5.Karta informacyjna np. ulotka zawierająca parametry techniczne oferowanego wyrobu (w szczególności sposób zastosowania środka, sposób rozcieńczania, postępowanie w przypadku nieprawidłowego zastosowania) lub karta charakterystyki produktu. 6.Katalogi lub szczegółowy opis oferowanych dozowników oraz min. 1 opinię użytkownika dotyczącą funkcjonowania oferowanych dozowników - dotyczy zakresu nr 1. 7.Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach