Gmina Chocianów ogłasza przetarg
- Adres: 59-140 Chocianów, Ratuszowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 185 138, , fax. 768 185 061
- Data zamieszczenia: 2018-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chocianów
Ratuszowa 10
59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie
tel. 768 185 138, , fax. 768 185 061
REGON: 52859200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://chocianow.bip.pbox.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie miejsc postojowych na osiedlu Wesoła w Chocianowie – Etap I odcinek nr 1 i odcinek nr 2 (od km 0+000 do 0+150) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności (odpowiednio do części): Zakres prac Etapu I odcinka nr 1 i odcinka nr 2 (od km 0+000 do 0+150) według dokumentacji technicznej „Przebudowa drogi – ulica Wesoła, polegająca na wykonaniu miejsc postojowych na osiedlu Wesoła w Chocianowie” obejmuje: 1) karczowanie 17 szt. pni drzew (drzewa zostały wycięte przez Zamawiającego), 2) roboty rozbiórkowe – rozbiórka istniejących nawierzchni z płytek betonowych, krawężników betonowych, obrzeży betonowych i nawierzchni bitumicznej, 3) korytowanie, ustawienie krawężników betonowych, ustawienie obrzeży betonowych, 4) konstrukcja miejsc postojowych – stabilizacja gruntu cementem, wykonanie warstwy odcinającej z pisaku, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej (zaprojektowane dwa miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych zostały wykonane przez Zamawiającego), 5) konstrukcja chodnika – wykonanie warstwy odcinającej z piasku, wykonanie podbudowy z tłucznia, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej czerwonej na podsypce cementowo - piaskowej, 6) konstrukcja zjazdów – stabilizacja gruntu cementem, wykonanie warstwy odcinającej z piasku, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej 7) roboty wykończeniowe – regulacja studzienek kanalizacyjnych, regulacja zaworów wodociągowych i gazowych, uzupełnienie terenów przyległych niesortem kamiennym. Warunki wykonania zamówienia: Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty (materiały, robociznę i wyposażenie) wynosi co najmniej 36 miesięcy. Wykonawca w Formularzu Ofertowym deklaruje oferowany okres gwarancji jakości od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną inwestycji, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej potwierdzonej przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej w Polkowicach. Wszelkie atesty, certyfikaty, dopuszczenia, aprobaty na wbudowane urządzenia i materiały muszą być dostarczone Zamawiającemu na 7 dni przed odbiorem końcowym. Materiały muszą być sporządzone w języku polskim, spięte w teczce w ilości dwóch egzemplarzy dla każdego placu zabaw. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu ziemi i gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp – wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów. Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Projekty budowlane w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego, b) oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez ustawę. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zawierać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pisemne żądanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie 15 dni od wyboru oferty chyba, że zachodzą okoliczności, jak w art. 183 ustawy Prawo zamówień publicznych, wówczas termin ten liczy się od doręczenia orzeczenia Izby. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto w banku: Bank Spółdzielczy Przemków filia w Chocianowie - nr konta: 33 8653 0004 0000 0089 1321 0012. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelewem przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy – zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg w Gminie Dobroszyce
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko. Orlik 2012” przy ul. Kilińskiego w Chojnowie
Dodano: 2024-06-20 - Budowa ścieżki pieszo – rowerowej Piotrowice – Jawor wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 365
Dodano: 2024-06-17 - Remont trybun stadionu Raciborowice Górne
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich - Zadanie nr 2: Modernizacja otoczenia wokół Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-04-25 - „Rozbudowa wraz z przebudową budynku domu pogrzebowego(...)w Kamieńcu Ząbkowickim w podziale na 2 zadania”.Projekt współfinansowany ze środków RządowyFunduszPolskiŁad: ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą w ul. Przemiłowskiej we Wrocławiu na odcinku od posesji nr 10 do posesji nr 22
Dodano: 2024-04-05 - Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury.
Dodano: 2024-03-26 - „Rewitalizacja Mauzoleum Rodowego w Mrokociniu – etap I”. Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Siekierczyn
Dodano: 2024-02-29