Przetargi.pl
Wykonanie malowania pokoi Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. I. Mościckiego 40/42
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7244163 , fax. 044 7244163
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim
    ul. I. Mościckiego 40/42 40/42
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7244163, fax. 044 7244163
    REGON: 00001775600284
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie malowania pokoi Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie malowania pokoi Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 223 z 2007r., poz. 1655), 2. Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 223 z 2007r., poz.1655). 3. Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie (usługę) polegające na wykonaniu prac malarskich. Dopuszczalne jest również załączenie zamówień, w których wykonanie prac malarskich stanowiło jeden z elementów tego zamówienia. Wykonanie wyżej wymienionego zamówienia musi być potwierdzone dokumentami potwierdzającymi, iż zamówienie zostało wykonane z należytą starannością (referencje). 4. Spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona przez Wykonawców musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Kosztorysy ofertowe na każde z zadań, opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót, które stanowią załączniki do części II SIWZ. 3. Wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (za aktualny przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 223 z 2007r., poz.1655), oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 223 z 2007r., poz.1655), załącznik nr 1 do części III SIWZ. 5. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (za aktualny przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6. Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (za aktualny przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień polegających na wykonaniu prac malarskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), załącznik nr 2 do części III SIWZ. 8. W przypadku prowadzenia działalności przez Wykonawcę w formie spółki cywilnej oprócz odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej niezbędne jest dołączenie do oferty aktualnej umowy spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.zus.pl/zampub/files/18106/hn50QGt7ms6.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach